بهبود عمر باتری iPad – چگونه

به همین ترتیب، اگر از اتصال سلولی با iPad خود استفاده کنید، باتری سریعتر تخلیه می شود.

8. فشار دهید و جمع کنید

قفل خودکار 30 ثانیه ای به شما کمک می کند عمر باتری را تا حد امکان حفظ کنید.

شماره گیری در تنظیمات سرویس های موقعیت مکانی راه دیگری برای افزایش عمر باتری است. (همچنین ممکن است استفاده از داده های سلولی را کاهش دهد). سر به سمت تنظیمات > حریم خصوصی و امنیت > خدمات مکان برای به روز رسانی امتیازات برنامه های خود.

  • مراقب برنامه هایی باشید که درخواست می کنند همیشه از موقعیت مکانی خود استفاده کنید و به آن بروید استفاده كردن، دفعه بعد بپرسیا هرگز.

اگر ترجیح می دهید اکثر (یا هیچ کدام) از تنظیمات بالا را تغییر ندهید، گزینه دیگر این است که فقط یک پاوربانک قابل حمل برای iPad خود انتخاب کنید.

آموزش های بیشتر 9to5Mac:

راهنمای کامل ما برای استفاده از این برنامه ها را بررسی کنید:

اگر متوجه شده اید که باتری آی پد شما سریعتر از حد انتظار تخلیه می شود، تنها نیستید. در اینجا خلاصه ای از 8 نکته و ترفند برای درک اینکه چرا ممکن است به سرعت تخلیه شود و چگونه می توان عمر باتری iPad را بهبود بخشید، آورده شده است.

حالت کم مصرف راهی سریع برای افزایش عمر باتری است. این ویژگی با توقف واکشی نامه، بازخوانی برنامه پس‌زمینه، دانلود خودکار و موارد دیگر کار می‌کند. فقط با یک دکمه این یک ویژگی استفاده روزمره نیست، اما مفید است.

با این حال، اپل این را برای iPadOS نیاورده است – حداقل هنوز. با این حال، چندین راه برای بررسی وضعیت باتری iPad خود با برنامه های شخص ثالث وجود دارد.

  • دو برنامه شخص ثالث مورد علاقه من برای مشاهده سلامت باتری iPad و موارد دیگر CoconutBattery 3 و iMazing 2 هستند (هر دو نسخه رایگان و پولی دارند)
اگر انتخاب کردید که از حالت کم مصرف استفاده نکنید، می توانید به صورت دستی Push و Fetch را برای حساب های ایمیل/اینترنت خود کنترل کنید.

همچنین می‌توانید از فروشگاه اپل دیدن کنید یا ببینید آیا پشتیبانی اپل می‌تواند عیب‌یابی از راه دور را روی iPad شما اجرا کند یا خیر. همچنین یک راه دوربرگردان برای مشاهده سلامت باتری مخفی iPad در تنظیمات iPadOS وجود دارد.

چگونه عمر باتری iPad را بهبود بخشیم

1. اپلیکیشن ها چگونه از باتری استفاده می کنند؟

تقریباً تمام مدل‌های آی‌پد در حالت جدید 10 ساعت عمر باتری دارند. اما طبیعتاً به عنوان یک جزء مصرفی، ظرفیت باتری با گذشت زمان کاهش می یابد.

حالت کم مصرف، به‌روزرسانی برنامه پس‌زمینه را در همه سطوح غیرفعال می‌کند، اما می‌توانید برنامه‌هایی را که از این ویژگی استفاده می‌کنند برای تجربه راحت‌تر و همچنین عمر باتری بهتر سفارشی کنید. سر به سمت تنظیمات > عمومی > بازخوانی برنامه پس‌زمینه.

فاکتورهای بسیار دیگری نیز دخیل هستند، اما این شش مورد قابل توجه هستند.

چگونه سلامت باتری iPad را بررسی کنیم؟

  • هرچه ظرفیت باتری (سلامتی) شما کمتر باشد، آی‌پد سریع‌تر تخلیه می‌شود. بنابراین مفید است که بفهمید iPad شما در این نقطه شروع کجاست.
بهبود سلامت باتری iPad

اگرچه داشتن یک تجربه بد از عمر باتری جالب نیست، امیدواریم این نکات باعث کاهش مصرف باتری iPad شما شود.

غیرفعال کردن بازخوانی برنامه پس‌زمینه از به‌روزرسانی برنامه‌هایی که به طور فعال استفاده نمی‌کنید (تا زمانی که آنها را دوباره باز نکنید) جلوگیری می‌کند.

7. مکان و خدمات تلفن همراه

حرکت به سمت تنظیمات > صفحه نمایش و روشنایی > قفل خودکار.

بهبود باتری iPad 2

برخی از کاربران آیپد پرو در طول سال‌ها شکایت کرده‌اند که به نظر می‌رسد صفحه کلید جادویی باتری را سریع‌تر از حد انتظار تخلیه می‌کند.

iOS 16 دارای بخش «سلامت و شارژ باتری» در تنظیمات است که مشاهده ظرفیت فعلی باتری آیفون (سلامت) را آسان می کند. و بررسی سلامت باتری و چرخه شارژ مک بوک در تنظیمات سیستم و گزارش سیستم آسان است.

همچنین می‌توانید علاوه بر Wi-Fi و تلفن همراه، فقط از رفرش برنامه پس‌زمینه در Wi-Fi استفاده کنید یا این ویژگی را به طور کامل غیرفعال کنید. با این حال، اکثر کاربران متوجه می‌شوند که Wi-Fi و Cellular فعال هستند در حالی که برنامه‌های مورد استفاده برای به‌روزرسانی برنامه‌های پس‌زمینه را به بهترین شکل سفارشی می‌کنند.

سر به سمت تنظیمات > ایمیل > حساب ها > واکشی داده های جدید. یک روش این است که حساب(های) اصلی خود را در حالت فشار قرار دهید تا در اسرع وقت پیام های جدید را دریافت کنید و هر ساعت یک بار حساب های کمتری را بازیابی کنید یا حتی آنها را روی حالت دستی تنظیم کنید.

خلاصه ای در مورد چگونگی بهبود عمر باتری iPad

سر به سمت تنظیمات > باتری برای بررسی جزئیات مصرف باتری «24 ساعت گذشته» پیش‌فرض است و نشان می‌دهد کدام برنامه‌ها بیشترین انرژی را مصرف می‌کنند (از جمله صفحه اصلی و صفحه قفل و سیری).

  • ضربه زدن روی دکمه “10 روز گذشته” در سمت راست، دید وسیع تری از آنچه انرژی شما را مصرف می کند به شما می دهد.
  • به دنبال «فعالیت پس‌زمینه» زیر یک برنامه بگردید تا ببینید آیا در پشت صحنه از برق استفاده می‌کند یا خیر.
  • همچنین به پیشنهادات عمر باتری (در صورت موجود بودن) درست بالای میزان مصرف باتری نگاهی بیندازید. این به شما راه های سریع و راحت برای کاهش تخلیه باتری را می دهد.

2. حالت کم مصرف

در استفاده شخصی‌ام، متوجه شدم که اگر iPad Pro خود را به صفحه‌کلید جادویی متصل بگذارم و باز کنم، باتری را در حالت آماده‌باش به‌سرعت تخلیه می‌کند (معمولاً از 80٪ در کمتر از دو روز به مرگ می‌رسد). اما اگر بسته شود، باتری را بسیار نزدیک به انتظارات من حفظ می کند.

5. دمای سرد و گرم

همراه با غواصی در مورد آنچه ممکن است در مورد باتری iPad شما رخ دهد و چگونگی بهبود آن، نحوه مشاهده سلامت باتری iPad خود را نیز توضیح خواهیم داد.

چه چیزی باعث افزایش تخلیه باتری می شود؟

  • در حال پخش ویدیو
  • فعالیت زیاد برنامه های پس زمینه یا خدمات مکان
  • استفاده از اتصال سلولی
  • روشنایی بالای صفحه، زمان قفل خودکار طولانی یا “هرگز”.
  • استفاده از iPad جدید بیش از حد معمول برای بررسی ویژگی های جدید، دوربین ها و غیره.
  • دانلود یک کتابخانه بزرگ از عکس ها/فیلم ها به خصوص خسته کننده است
    • iPad هنگام بازیابی داغتر می شود و باتری بیشتری مصرف می کند

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی

کاهش روشنایی صفحه نمایش شما نیز به عمر باتری کمک می کند، اما این به ترجیحات شخصی بستگی دارد. می توانید این کار را در مرکز کنترل (از گوشه سمت راست بالا به پایین بکشید) یا انجام دهید تنظیمات > صفحه نمایش و روشنایی.

4. صفحه کلید جادویی

اگر متوجه شدید که میزان مصرف باتری «صفحه اصلی و قفل» بیشتر از حد انتظار است، خوب است این تنظیمات را بررسی کنید.

می توانید حالت کم مصرف را در زیر فعال کنید تنظیمات > باتری یا از سیری بپرس برای انجام این. و به دسترسی سریع به حالت کم مصرف در مرکز کنترل کمک می کند. حرکت به سمت تنظیمات > مرکز کنترل > سفارشی کردن کنترل ها، سپس روی نماد + در کنار ضربه بزنید حالت کم مصرف اگر از قبل وجود نداشته باشد

3. قفل خودکار و روشنایی صفحه نمایش

اپل بیان می کند که “منطقه راحتی دمای محیط برای iPad 32 تا 95 درجه فارنهایت (0 تا 35 درجه سانتی گراد) است. دمای بالاتر از 95 درجه فارنهایت (35 درجه سانتیگراد) می تواند “به طور دائم به ظرفیت باتری آسیب برساند”.

بهبود عمر باتری iPad 3
  • علاوه بر محافظت از iPad خود در برابر گرمای شدید، اگر متوجه شدید که هنگام شارژ یا بازیابی از یک نسخه پشتیبان، قاب iPad خود را داغ می کند، بهتر است آن را جدا کنید.
  • در همین حال، دمای کمتر از 32 درجه فارنهایت (0 درجه سانتیگراد) می تواند به طور موقت عمر باتری را کاهش دهد.

6. Background App Refresh