تقاضای قوی برای آیفون 13 باعث شد فاکسکان پیش بینی درآمد را شکست دهد

در ماه مه، فاکسکان هشدار خود اپل را تکرار کرد که کمبود تراشه به جای بهبود، بدتر شده است و زمان تحویل برخی تراشه‌ها تا یک سال می‌رسد. او همچنان انتظار دارد که در سه ماهه جاری درآمدهای سالانه کمتری داشته باشد، اما اکنون نور را در انتهای تونل می بیند.

سازندگان لوازم الکترونیکی همچنان از این بیماری همه گیر سود می برند، که باعث افزایش تقاضا از سوی مصرف کنندگان خانگی شده است. از آنجایی که کمبود مداوم نیمه هادی ها ظرفیت تولید شرکت ها را کاهش می دهد، تیم کوک، مدیرعامل اپل در اواخر ماه گذشته گفت که تقاضا برای عرضه های این غول آمریکایی “بسیار قوی” است.

بلومبرگ گزارش ها.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


[ad_2]

Source link

بخش آیفون 13 9to5mac فارسی

این شرکت که بزرگترین مشتری آن اپل است، سود خالص 37 میلیارد NT (1.33 میلیارد دلار) را در مقابل پیش بینی تحلیلگران 32.4 میلیارد NT (1.16 میلیارد دلار) گزارش کرد.

تقاضای قوی آیفون 13 به فاکسکان کمک کرد تا انتظارات تحلیلگران را برای سه ماهه سوم شکست دهد و این شرکت نشانه هایی از بهبود عرضه تراشه را مشاهده می کند.

تیم کوک، مدیر عامل اپل، به جاش لیپتون از CNBC گفت: «ما با وجود محدودیت‌های عرضه بیشتر از حد انتظار، که حدود 6 میلیارد دلار برآورد می‌کنیم، عملکرد بسیار قوی‌ای داشتیم. “محدودیت های عرضه ناشی از صحبت های زیادی در مورد کمبود تراشه در سراسر صنعت و اختلالات تولید مرتبط با COVID در جنوب شرقی آسیا بود.”

این شرکت دوباره از ارائه راهنمایی برای سه ماهه تعطیلات خودداری کرد.

فاکسکان تلاش کرده است تا با حرکت به سمت اپل، اتکای خود به اپل را کاهش دهد وسیله نقلیه الکتریکی تولید، شامل تولید در ایالات متحده است.

اپل در ماه آوریل هشدار داد که درآمدهای تقویم سه ماهه سوم ممکن است بین 3 تا 4 میلیارد دلار کاهش یابد، اما واقعیت حتی بدتر از این هم شد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

بر اساس ارقام گزارش شده قبلی، فروش در این دوره به رکورد 1.4 تریلیون NT دلار رسید.

به گفته یانگ لیو، رئیس Hon Hai، انسداد در ویتنام بر زنجیره تامین تاثیر گذاشته است، اما وضعیت در این کشور آسیای جنوب شرقی شروع به بهبود کرده است.

چارلز شوم، تحلیلگر بلومبرگ، در یادداشتی به تاریخ 20 اکتبر گفت: رشد فروش Hon Hai “نشان دهنده تقاضای قوی تر از حد انتظار برای نیمه هادی های آن، در درجه اول تراشه های الکتریکی و آنالوگ، و سرویس مونتاژ آیفون است.”