تیم کوک فروشگاه Apple BKC را باز می کند و خوشحالی خود را از شروع مک ابراز می کند

[ad_1]

عکس‌ها و کلیپ‌های ویدیویی از تیم کوک که اوایل امروز فروشگاه Apple BKC را در بمبئی افتتاح می‌کند به اشتراک گذاشته شده است – از جمله نگاه شگفت‌زده و خوشحال او زمانی که مشتری با اولین مکینتاش ظاهر شد.

اپل دیروز این فروشگاه را در یک سری عکس به نمایش گذاشت و قطعا در لیست زیباترین فروشگاه های اپل قرار دارد…

شایعات مبنی بر حضور تیم کوک مدیر عامل شرکت در افتتاحیه اولین فروشگاه اپل در هند درست بود و او امروز صبح توییت کرد یک عکس (بالا)، با مدیر بازرگانی Deirdre O’Brien در کنار او.

انرژی، خلاقیت و اشتیاق بمبئی باورنکردنی است! ما خوشحالیم که Apple BKC، اولین فروشگاه خود را در هند افتتاح می کنیم.

کلیپ‌های ویدیویی نشان می‌دهند که کوک از اولین بازدیدکنندگان فروشگاه استقبال می‌کند، از جمله کسی که یک مکینتاش اولیه را با خود آورده است. CNN آن را به اشتباه به عنوان مکینتاش اصلی شناسایی می کند. از نظر تا حدودی مبهم ما از آن، من فکر می کنم این یک Macintosh SE است. کوک از دیدن او خوشحال به نظر می رسد!

همانطور که دیروز اشاره کردیم، طراحی فروشگاه دیدنی است.

چشمگیرترین عنصر طراحی یک سقف چوبی زیبا است که از داخل به بیرون به طور یکپارچه تغییر می کند – و در زیر طبقه بالایی کنسول منعکس می شود.

Apple BKC دارای سقف مثلثی چوبی دست ساز است که فراتر از جلوی شیشه ای تا زیر سایبان بیرونی امتداد دارد و هندسه منحصر به فرد فروشگاه را منعکس می کند. هر دال از 408 قطعه چوب تشکیل شده است که 31 ماژول در هر دال با مجموع 1000 دال سقف را تشکیل می دهد. بیش از 450000 عنصر چوبی جداگانه وجود دارد که همه آنها در دهلی مونتاژ شده اند.

مشتریان در بدو ورود به فروشگاه با دو دیوار سنگی که از راجستان سرچشمه می‌گیرد و یک راه پله فولادی ضد زنگ به طول 14 متر که طبقه همکف و نیم طبقه را به هم متصل می‌کند، استقبال می‌کنند.

ما هم توضیح دادیم که امروز خیلی وقت است!

در تلاش برای تقویت بخش تولید کشور، دولت هند هر کسی را از افتتاح فروشگاه های تک برند منع کرده است، مگر اینکه درصد بالایی از محصولات فروخته شده در آنجا ساخت هند باشد.

اپل سال هاست درگیر مذاکرات دشواری با دولت بر سر این موضوع بوده است، اما تنها پس از افزایش چشمگیر مونتاژ آیفون در هند بود که سرانجام مجوزهای لازم را دریافت کرد.

هند باید یک نقطه روشن کلیدی در درآمد سه ماهه دوم ماه آینده باشد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی