خرید و قیمت گوشی اپل استوک iPhone 8 حافظه 64 گیگابایت ا Apple iPhone 8 Stock 64GB ترب

پارسال بود که اپل جک 3.5 میلی‌ متری صدا را از روی آیفون ۷ حذف کرد تا باتری بتواند بزرگتر شود. اما امسال در گوشی موبایل آیفون 8 شاهد کم شدن ظرفیت باتری هستیم اما اپل گفته است که با اینکه ظرفیت باتری پایین آمده است،‌ اما پردازنده موجود نیز کم مصرف شده و میزان شارژدهی نیز به همان میزان باقی مانده است. ظرفیت باتری آیفون 8 به 1821 میلی‌آمپر ساعت رسیده، 9to5mac اگر اپل ظرفیت باتری را پایین نمی‌آورد شاهد شارژدهی بیشتری از باتری بودیم. به نظر می‌رسد شرکت اپل قصد تغییر این نوع طراحی خود را ندارد و از آن بسیار راضی است. از گوشی آیفون 6 به بعد شاهد یک طراحی جدید از این شرکت بوده‌ایم که باعث شده تا این گوشی بیش از پیش با دیگر محصولات موجود در بازار، تفاوت داشته باشد و حس خاص بودن را به خریداران منتقل کند.

  • سیستم عامل iOS نسخه ۱۱ آخرین نسخه‌ای می‌باشد که برروی گوشی موبایل آیفون 8 نصب است،‌ اما اگر آپدتی منتشر شود قطعا تا سالیان سال آن را دریافت خواهید کرد.
  • تهران، بلوار میرداماد، مجتمع کامپیوتر پایتخت، طبقه ۱۰، برج B، واحد ۱۰۰۱، فروشگاه اینترنتی آمیتیس.
  • پردازنده‌ی ۶ هسته‌ای، رم ۲ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۶۴ و ۲۵۶ گیگابایتی از ویژگی‌های این گوشی است.
  • سایت آی تی بازار هیچگونه مبلغی را به عنوان کمیسیون فروش از فروشگاه های معرفی شده دریافت نمی کند و تمامی خدمات آی تی بازار برای خریداران رایگان است.
  • دوربین سلفی آیفون ۸ از وجود یک سنسور ۷ مگاپیکسلی در کنار لنزی با دیافراگم f/2.2 بهره می‌برد.

گوشی موبایل آیفون 8 به آخرین پردازنده ساخت اپل یعنی A11 Bionic مجهز شده است. این پردازنده به ادعای اپل ۲۵ درصد بهینه‌تر شده و نسبت به نسل قبلی کارایی بیشتری دارد. همچنین این پردازنده 6 هسته‌ای بوده که 4 هسته پرقدرت آن 70 درصد از نسل قبل سریع‌تر شده‌اند و 2 هسته دیگر کم‌مصرف هستند. اپل روی این پردازنده در حدود 4.3 میلیون ترانزیستور به کار برده است. در بخش اسپیکر نیز گوشی موبایل آیفون 8، از دو اسپیکر بهره می‌برد که یکی از این اسپیکر‌ها در زیر گوشی و دیگری در کپسول خروجی صدای مکالمه قرار گرفته است. قرار گرفتن دو اسپیکر در این گوشی باعث شده است تا کیفیت صدا بهتر شود و شاهد بلندی صدا باشیم.

گوشی اپل مدل آیفون 7 ظرفیت 32 گیگابایت (Activate) ( (هدیه گلس رایگان)

ایده اپل تلکام قصد داره تا مارو به این خواسته برسونه که در ایران مرجع کاملی برای اپل باشیم. توی این فروشگاه شما میتونید انواع گوشی آیفون، آیپد ها، اپل واچ ها و سایر گجت های مرتبط با اون هارو بصورت نقد و اقساط خریداری کنید. اعتماد و صداقت همیشه برای ما در اولویت اول بوده و همواره سعی کردیم بر این اساس پیش بریم.

دوربین آیفون 8 همان دوربین 12 مگاپیکسلی است که در آیفون 7 نیز استفاده شده است و دارای سنسور لرزشگیر نوری است که پشت لنز عریض با روزنه تصویر f/1.8 قرار گرفته است. آیفون 8 از عکسبرداری پانوراما 180 درجه ای 60 مگاپیکسلی با کیفیت عالی و رندرینگ رنگ خوب پشتیبانی می کند. همچنین پردازشگر تصویر جدید و الگوریتم کاهش نویز نیز جزء لیست بهبود و ارتقاء در دوربین آیفون 8 محسوب می شود که به کمک تراشه A11 اکنون قادر به ثبت تصاویر زمان واقعی و تحلیل و تشخیص چهره و لبخند است. ضبط ویدئو های 4K در سرعت 60 فریم بر ثانیه و 1080 پیکسل در سرعت 240 فریم بر ثانیه نیز از دیگر قابلیت دوربین این آیفون می باشد. دوربین سلفی آیفون 8 نیز همانند دو نسل قبلی خود 7 مگاپیکسلی است و در محیط های تاریک از نور صفحه نمایش که به اصطلاح رتینا فلاش نامیده می شود استفاده کرده و جزئیات چهره را به تصویر می کشد.

◄ دوربین اصلی گوشی موبایل اپل مدل iPhone 8

اگر در مورد این محصول سوالی دارید همینجا بپرسید؛ کارشناسان ما و سایر کاربران به سوالتان پاسخ می‌دهند. کنترل سنتر آیفون ۸ ساده تر از گذشته شده است و از لمس سه بعدی نیز پشتیبانی می کند.کیبورد فارسی استاندارد به iOS 11 اضافه شده است. هیچ نظری ارسال نشده است، لطفا برای ارسال نظر در سایت لاگین کنید. سايت mobile.ir هيچ مسئوليتي را در قبال آگهي‌هاي درج شده در سايت نمي‌پذيرد و از كاربران گرامي تقاضا دارد نهايت دقت را در انتخاب و استفاده از آگهي موردنظر مبذول فرمايند.

گوشی اپل iPhone SE 2020 ظرفیت 128 گیگابایت