دومین افزایش نرخ بهره Apple Card Savings در دو هفته اخیر

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی

در زمان راه اندازی، این حساب 4.15% APY پرداخت کرد که مناسب بود، اگرچه کمتر از بهترین معاملات موجود در بازار بود.

یعنی هر بار که سود به حساب اضافه می شود، به آخرین موجودی حساب – که با پرداخت سود قبلی افزایش یافته است، اعمال می شود. در اینجا یک مثال ارائه شده توسط Investopedia:

عملکرد حساب پس انداز با بازده درصدی سالانه (APY) اندازه گیری می شود. این نرخ بهره موثری است که برای گذاشتن پول به حساب و گذاشتن آن در آنجا دریافت می کنید، بنابراین شامل بهره مرکب نیز می شود.

پس از ماه سوم، سرمایه‌گذاری شما به 1000 دلار، 5.00 دلار از ماه اول و 5.03 دلار از ماه دوم سود خواهد داشت. این مفهوم بهره مرکب را نشان می دهد: تا زمانی که APY کاهش نیافته و سرمایه سرمایه گذاری کاهش نیابد، مبلغ ماهیانه به دست آمده به طور مداوم افزایش می یابد.

THE اپل کارت نرخ سود پس انداز برای دومین بار افزایش یافت تنها دو هفته پس از صعود قبلی. بازده درصدی سالانه (APY) اکنون 4.35 درصد است.

تصور کنید که 1000 دلار با 6 درصد مرکب ماهانه سرمایه گذاری کنید. در شروع سرمایه گذاری، شما 1000 دلار دارید. پس از یک ماه، سرمایه گذاری شما معادل سود یک ماهه 6 درصد به دست آورده است. ارزش سرمایه گذاری شما اکنون 1005 دلار خواهد بود (1000 دلار * (1 + 0.06/12)). در این مرحله ما هنوز بهره مرکب را ندیده ایم.

اپل افزایش نرخ بهره را در یک پیام فشار ارسال شده برای کاربران حساب های پس انداز اپل کارت عصر چهارشنبه اعلام کرد. 4.25% APY بسیار بهتر از میانگین صنعت است، اما همچنان از برخی دیگر از حساب های پس انداز پربازده پایین تر است.

APY یک راه ساده برای درک بازده کلی به دست آمده است.

اپل روز گذشته یک پیام فشاری برای دارندگان حساب ارسال کرد و به آنها اطلاع داد که این نرخ دوباره افزایش یافته است.

اگرچه هنوز پیشنهادات بهتری وجود دارد، به نظر می‌رسد اپل می‌خواهد در مجموع رقابتی باقی بماند، زیرا به دنبال یک بانک شریک جدید است…

نرخ بهره پس انداز کارت اپل

همیشه می توان معاملات بهتری پیدا کرد، به خصوص از بانک شریک فعلی اپل کارت، گلدمن ساکس. حساب پس انداز مارکوس آن در حال حاضر 4.5٪ APY را ارائه می دهد، در حالی که PNC 4.65٪ و UFB با 5.25٪ بالاتر است.

THE حساب پس انداز اپل کارت یک گزینه برای حساب های اپل کارت است، اولین بار در پایان سال 2022 معرفی شد. دارندگان کارت می توانند انتخاب کنند که به طور خودکار پاداش های نقدی روزانه خود را به یک حساب پس انداز جداگانه منتقل کنند و سپرده های اضافی را می توان به صورت دستی انجام داد.

پس از ماه دوم، سرمایه گذاری شما برای دومین ماه سود 6 درصدی کسب خواهد کرد. با این حال، این سود هم از سرمایه اولیه شما و هم از سود 5 دلاری شما که در ماه گذشته به دست آورده اید، به دست می آید. بنابراین بازدهی شما در این ماه بیشتر از ماه گذشته خواهد بود زیرا پایه سرمایه گذاری شما بالاتر خواهد بود. سرمایه شما اکنون ارزش 1010.03 دلار (1005 دلار * (1 + 0.06/12)) خواهد داشت. توجه داشته باشید که سود کسب شده در این ماه دوم 5.03 دلار است که با 5.00 دلار ماه گذشته متفاوت است.

با این حال، جایی که اپل کارت برنده می شود، راحتی و پس انداز بدون دردسر است. وقتی با Apple Card خرید می‌کنید، جوایزی به دست می‌آورید که می‌تواند به‌طور خودکار به حساب پس‌انداز شما منتقل شود و بدون هیچ هزینه یا تلاشی، یک ظرف پس‌انداز ایجاد کنید.

درک APY

نرخ پس انداز شما افزایش یافت
APY در حساب شما از 4.25٪ به 4.35٪ افزایش یافته است.