را برای گوشی سامسونگ تولید میکنند 9to5mac Farsi

ولی قطعاتی که شرکت شیائومی در موبایلهای خود با نامهای درمی و میبه کار برد منجر شد که در بین همگان بیشتر عرض اندام کند تا آنجا که نظر مثبت همه را به دست آورد. از آنجا که دوربین آیفون X را می توان در حالت های مختلف مانند پرتره ، مربع ، ویدئو و غیره تنظیم کرد ، با فعال کردن این گزینه اطمینان حاصل می شود که آخرین حالت دفعه بعد که برنامه Camera را اجرا می کنید انتخاب شده باشد. از آنجا که این رایج ترین قالب ها برای فیلم ها و تصاویر هستند ، برای مشاهده فایل ها در دستگاه های دیگر از سیستم عامل های مختلف به هیچ شخص ثالث یا ابزار تبدیل نیاز ندارید. این بدان معناست که دیگر برای اسکن کدهای QR نیازی به برنامه شخص ثالث ندارید.

تکنولوژی در اقتصاد رقابتی امروز، نقش مهم و حیاتی ایفاء می کند و پرواضح است که استراتژیهای رقابت جهانی به طور فزایندهای در حال تبدیل به تکنولوژیهستند که به سمت بسترهایی بسیار پویا، با سرعت بالا و محیطی پر تلاطم حرکت کردهاند (باداوی1، 1998). در سالهای اخیر، تکنولوژی پیشرفت­هایی با سرعتی سایت 9to5mac چشمگیر داشته است. تکنولوژی اطلاعات با امکانات مدام در حال پیشرفت خود، جهان دورافتاده ، ناآگاه و مرزدار انسانها در تمام کره زمین را تبدیل به دهکدهای جهانی کرد. در حال حاضر ابزارهای زیادی توسط شرکتهای مختلف مبتنی بر فناوری موتورهای جستجو فعالیت میکنند و کسب و کارهای زیادی از آنها استفاده میکنند. این استاندارد توسط کنسرسیوم Wireless Power در سال ۲۰۰۸ آغاز به کار کرده و سپس توسعه یافته؛ Qi در حال حاضر توسط ۲۰۰ شرکت پشتیبانی می شود که می توان در میان آنها نام های بزرگی نظیر گوگل، مایکروسافت، سونی، اچ تی سی و سامسونگ را دید. بسیاری از قسمتهای آیفون جدید، دستخوش تغییرات بزرگی شده اند که طرفداران اپل را هیجان زده کرده است و آیفون ۱۰ را به محصولی متفاوت تبدیل کرده اند. برای مثال این زمان برای گوشی گلکسی S8 حدود 8 ساعت و 22 دقیقه است.

پیشبینی مدیران هوآوی این است که فروش برونمرزی این شرکت در سال میلادی جاری، همین میزان از رشد را از آن خود کرده و نزدیک به ۲ میلیارد دلار خواهد رسید. ساده بگوییم، این رابط کاربری به گونهای است که یا عاشق آن میشوید و یا از آن متنفر خواهید شد. این گزینه فقط زمانی لازم است که می خواهید فیلم ها را در 4K با سرعت 60 fps یا 1080p با سرعت 240 fps ضبط کنید. حداقل وضوح تصویری که می توانید دوربین خود را تنظیم کنید برابر با 720پی HD ، با سرعت 30 فریم در ثانیه (حداکثر فریم در ثانیه) است و حداکثر کارایی که می توانید برای آن انجام دهید 4k در 60 fps است. اگر یکی از قسمت های شارژر دچار آسیب شده بود آن را با قطعه اصلی دیگر تعویض کنید. این پروسه بسیار ساده است اما اگر به هر دلیلی در این فرآیند دچار مشکل شدید با نگه داشتن طولانی مدت دکمه پاور، گوشی شما خاموش می شود و می توانید فرآیند را از ابتدا طی کنید. بنابراین، هنوز مدلهای زیادی از آن تولید نشده است.

امسال محققان تکنیک جدیدی برای درمان اختلالات پوستی مانند پسوریازیس، زگیل و انواع خاصی از سرطانها نیز معرفی کردند؛ ترکیب کردن میکرونیدلهای ستارهای شکل با یک کرم یا ژل درمانی. همان طور که در شکل زیر مشاهده می کنید زمان فول شارژ شدن باتری گوشی های گلکسی S8، Note 8 و S9 به مراتب کمتر از گوشی های آیفون است. عمر باتری گوشی آیفون 8Plus حدود 10 ساعت و 30 دقیقه است که نسبت به دیگر گوشی ها به مراتب بهتر است. مورد دیگر مجهز شدن آیفون ۱۰ به حسگر تشخیص چهره است که البته این یک حالت نرم افزاری دارد در نمونه طرح حساسیت آن پایینتر از نمونه اصلی هست و احتمال اشتباه در باز کردن چهر وجود دارد ولی شرکت اپل با گذاشتن و امکان نصب قفل های دیگر این خطا را جبران کرده . شرکت اپل در سراسر جهان شناخته شده و جا افتاده است و سه محصول آیفون ، آی پاد و آی پد از معروف ترین محصولات و تولیدات آن هستند ، امروز در گروه مشاوره هیواتک میخواهیم در خصوص تنظیمات دوربین گوشی آیفون x صحبت کنیم. هر گوشی آیفون اپل با ویژگیهای منحصر به فردی شناخته میشود.

قاب پشتی هم از جنس شیشه ساختهشده تا هم گوشی مشکل آنتن دهی نداشته باشد و هم زیبای و ظرافت خود را حفظ کند. اگر گوشی iphone x شما کاملا ناگهانی و بدون هیچ علت خاصی خاموش شده و روشن نمی شود، ممکن است علت مشکل اختلالات نرم افزاری باشد. از دیگر تغییرات که از همه مهمتر است حذف کلید خانه که به نظر اپل دیگر نیازی به آن احساس نمی شود از دیگر ویژگی-های جدید این گوشی هستند. آیفون ایکس طوری طراحی شده که نشان دهنده فناوری آینده محصولات اپل باشد، به ویژه اتخاذ تکنولوژی صفحه نمایش OLED برای اولین بار در تاریخ آیفون، و همچنین استفاده از فرم شیشه ای و ضدزنگ، ارائه شارژ بیسیم، و حذف دکمهٔ هوم به نفع معرفی یک طراحی جدید بدون حاشیه، تقریباً از بین بردن تمام صفات در گوشیهای هوشمند و عدم داشتن «چانه»، بر خلاف بسیاری از گوشیهای اندروید نشان دهنده این موضوع است. آیفون X با صفحه نمایش OLED 5.8 اینچی و بدون دکمه home رونمایی شد ، با حذف شدن دکمه هوم قابلیت سوایپ از پایین به بالا در آیفون ایکس اضافه شد و با بزرگ شدن صفحه نمایش و کم شدن حاشیه جذابیت خود را دو چندان کرد در واقع می توان گفت تنها در بالای صفحه قسمت کوچکی به دوربین جلو و سنسور های هوشمند تعلق گرفته است و تمامی فضا صفحه نمایش است که چشم ها را به خود خیره می کند OLED اولین بار برای آیفون X طراحی شده است که استاندارد های آیفون را به همراه دارد و با رنگ های دقیق و واقعی جذابیت آیفون ایکس را افزایش می دهد .

هوآوی اخیرا با رونمایی از محصولات نسل 5G سر و صدای زیادی در بازار به پا کرده و رقابت تنگاتنگی میان این شرکت چینی و شرکت کره ای ایجاد شده است. نیمه بعدی تغییرات مربوط به تطبیق و پذیرش تکنولوژی از سوی کاربران است. اما گویی می توان از آن در آیفون X برای سیو کردن حرکت ها و ساخت انیمیشن سه بعدی نیز استفاده کرد . ایا در اپدیت بعدی این مشکل درست میشه؟ ممکن است محافظ صفحه با عث این مشکل شده باشد. از این رو، گوشی ایفون همواره گزینهی خرید افراد متمول بوده است. در مورد رنگ بندی ایفون ایکس شرکت اپل آن را در دورنگ ارائه کرد مشکی و سفید که هر کدام با توجه به تغییر خصوصیات ظاهری در ایفون X از جذابیت بالایی بر خوردارند ، در ادامه ویژگی های آیفون X را برای شما دوستان عزیز شرح می دهیم . كاربرد فيلم هاي پلي پروپيلن در توليد بسته بندي هاي انعطاف پذيري مانند بسته بندی چيپس، اسنك، بيسكويت، ماكارونی و مانند آن مي باشد. برای اینکه گوشی شما داغ نشود، توصیه میکنیم گوشی خود را در معرض نور مستقیم خورشید قرار ندهید. این گوشی با قیمت تقریبی 799 دلار با اینکه فاقد جک هدفون و استاندارد ضد آب است، اما میتواند یکی از بهترین گوشیهای سال جاری محسوب شود.

زمانی که گوشی های سامسونگ این دو سری وارد بازار شدند با سرعت بسیار زیادی در بین کاربران خرید و فروش می شد. جدیدترین گوشی سری Y با مدل Y7 Prime 2019 برند هوآوی(Huawei) با نمایشگری 6.26 اینچی از نوع LCD در گروه فبلتها دستهبندی میشود. نمایشگری که این بار با پنل LED ساختهشده . بسیاری از اختلالات نرم افزاری کوچک با یک راه اندازی مجدد گوشی برطرف می شوند. این گزینه به طور پیش فرض غیرفعال است که هنگام راه اندازی مجدد برنامه ، دوربین را به حالت عکس برمی گرداند. هنگامی که گوشی به کامپبوتر متصل شد، با فشار دادن دکمه های volume بالا و بعد دکمه volume پایین و در آخر با فشار دادن Side button گوشی را مجدد راه اندازی کنید. پس از انجام دادن تست عمر باتری در این شرایط مشاهده کردیم که باتری این گوشی حدود 8 ساعت و 40 دقیقه دوام می آورد که عمر عالی به حساب می آید. هم چنین ما این گوشی را با شارژر سریع وایرلس سامسونگ (سازگار با استاندارد Qi) تست کردیم که طی 30 دقیقه تا 17 درصد شارژ شد. در مقاله قیمت گوشی آیفون 8 در خصوص آیفون 8 صحبت کردیم ، در مقاله امروز گروه مشاوره هیواتک قصد داریم آیفون X را معرفی کنیم و مشخصات آیفون X را برای شما دوستان عزیز شرح دهیم .

یکی دیگر از مشخصات آیفون ایکس سنسور بزرگ تر و سریع تر 12 مگا پیکسلی است که لذت کیفیت عکاسی را برای شما به همراه دارد ، همینطور یک فیلتر رنگ جدید به همراه پیکسل عمیق تر به دوربین آیفون X افزوده شده است . همچنین این نمایشگر تقریبا تمام قاب جلویی گوشی را پر کرده است و این مورد در کنار لبه های براق قاب اصلی جلوه ای لوکس به آیفون ۱۰ طرح اصلی داده است. اینها به نوبه خود نقش پر رنگی در توسعه و پیشرفت نسل بشری داشتهاند. گوشی اپل آیفون ایکس طرح اصلی که شرکت اپل آن را آیفون ده صدا می زند بلاخره بعد از انتظار زیاد کمپانی اپل از محصول جدید خود رو نمایی کرد تا قبل از تولید و رونمایی شایعه های زیادی در فضای مجازی به گوش می خورد ولی بعد از رونمایی این شایعه ها واقعیت نداشتند البته فراتر از انتظار کاربران اپل بود بعد از این انتظار زیاد به نظر من ارزش داشت .

به گفته مدیر عامل اپل ، تیم کوک ایفون X قوی ترین آیفون است . طراحی این گوشی به صورتی انجام شده که قسمت های جلویی و پشتی گوشی از شیشه ساخته شده که بر طبق گفته های شرکت اپل با دوام ترین شیشه ای است که تاکنون برای ساخت گوشی های هوشمند به کار برده شده است. طبق گفتهForbes ، 97 درصد از بدافزارهای تلفن های هوشمند، تنها کاربران گوشی های اندروید را هدف قرار می دهند. بعنوان مثال گوشی سامسونگ گلکسی S21 Ultra دارای گواهینامه IP68 میباشد که به معنی ضد آب بودن کامل گوشی میباشد و تلفن می تواند به مدت 30 دقیقه در ارتفاع 6 متر زیر آب باقی بماند . در صورت فعال بودن ، تلفن شما آخرین تنظیمات فیلتر و روشنایی را که قبل از بستن برنامه دوربین استفاده کرده اید ، به خاطر می آورد و دیگر لازم نیست دفعه بعد روشنایی و نور را در دوربین iPhone X خود تنظیم کنید.

این ایده زمانی قوت گرفت که سامسونگ گوشی گلکسی S21 اولترا را با قابلیت پشتیبانی از قلم S Pen معرفی کرد. سونی هرچند سال یکبار محصول جدیدی را در سری گوشیهای Xperia Ace خود معرفی و روانه بازار میکند. به محض رونمایی نمونه اصلی آیفون ایکس شرکت جی فون با دقت بسیاری توانست iPhone x را کپی برابر اصل تولید کند تا قبل از کپی نمودن شرکت gphone شرکت های زیادی در زمان کوتاهی بعد از مدل اصلی مدل کپی را تولید و روانه بازار کردند که هیچ استاندارد و کیفیت خوبی نداشتند و اکثرا نقاط ضعف زیادی داشتند ولی بعد از یک ماه از تولید نمونه اصلی شرکت جی فون با نهایت دقت توانست مدل ۱۰۰% مشابه آیفون x را تولید کند . سرعت بالای پیشرفت شیائومی باعث شد تا در مدت کوتاهی بازار چین به دست شیائومی بیفتد و نظرات در مورد موبایل شیائومی بسیار مثبت باشد. از سوی دیگر، تحولاتی که در ادوار مختلف تاریخ، در اثر شیوههای متفاوت زندگی بشر در روابط میان انسانها به وجود آورد، خود مهر تأیید دیگری است برای اثبات این فرضیه، که روابط عاطفی میان بشر در قرن فرا هوشمند، به تجهیزات دیجیتالی محدود خواهد شد یا دست کم، فناوری نقش مهمی در رفع احساس تنهایی و گرایش آنها به برقراری ارتباط با سایرین ایفا خواهد کرد.

با اینکه گوشی های آیفون در ایران دارای محدودیت ها و مشکلاتی به خصوص در ایران همراه است اما باز هم هستند افرادی که علاقمند به استفاده از تلفن های آیفون باشند ، اگر تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص محدودیت های آیفون هستید ، می توانید مقاله مشکلات آیفون در ایران هیواتک را بررسی فرمایید. نام محصول جدید اپل آیفون ده یا همان آیفون ایکس است . نکته: اپل تغییراتی در نامگذاری ابزار و دکمه ها ایجاد کرده است، دکمه Sleep/Wake (Power) به Side button تغییر نام یافته است. سری میکس هنوز هم شاهد محصولات جدید بوده و آخرین گوشی این سری، Mi Mix Fold نام دارد. هم چنین ما تست باتری را تحت شرایط دیگر نیز انجام دادیم. یا مثلا تفاوت های نامه فرستادن از طریق پست با نامه فرستادن یا گرفتن از طریق ایمیل از همین جنس گردش کار است و نه فلسفه نامه نگاری ضمن اینکه ایمیل در درازمدت ممکن است شکل کلاسیک نامه نگاری را کاملا از دور خارج کند و ما به ازای آن باشد. البته این گوشی همانند آیفون 8 و 8 Plus از شارژ وایرلس پشتیبانی می کند که قابلیت جذابی است. یکی دیگر از قابلیت های جدید پرتره نورپردازی بسیار عالی قابل تنظیم است که افکت های جذابی را برای شما تولید می کند .

این گزینه به طور پیش فرض غیرفعال است اما با روشن شدن ، در رابطه با HDR کار می کند ، و نسخه های عادی و HDR تصاویر ضبط شده را نیز ذخیره می کند. به کار گیری این سنسورهای بیرقیب در کنار سختافزار قدرتمند سبب شده تا پردازش تصاویر ثبت شده و فیلمهای ضبط شده با دوربین گوشی اپل به خوبی انجام شود و خروجی عکس های گرفته شده با دوربین آیفون عالی باشد. با اینکه قطعات گوشی آیفون مقاوم و قدرتمند هستند، اما نیاز تعمیر و تعویض برای هر محصولی وجود دارد. طراحی جذاب و منحصر به فرد، سنسور قوی اثر انگشت، CPU قدرتمند و عمر بالای باتری گوشی شیائومی، علت تمایل گسترده ی مردم به خرید این گوشی ها است. این شارژر نسبت به شارژر 29 وات MacBook ارزان تر است و همراه با یک کابل شارژ عرضه می شود.

از آنجایی که تصاویر و فیلم های ضبط شده در این قالب از اندازه کوچکتر هستند ، ممکن است برای مشاهده این پرونده ها در دستگاه های مختلف (به عنوان مثال Android یا Windows) به یک ابزار تبدیل یا یک برنامه شخص ثالث پشتیبانی شده نیاز داشته باشید. این دوربین در فضای بسیار کم تعبیه شده است که شناسه Face ID را فعال می کند . اما Face ID چگونه کار می کند ؟ پنجره Record Slo-mo به شما امکان می دهد رزولوشن را برای فیلم هایی که ضبط کرده اید با حرکت کند انتخاب و نرخ فریم های مختلف میزان ضبط فیلم ها را کند می کند. دو دوربین در قسمت پشت پوشی تعبیه شده است که در مدل طرح یکی از دوربین ها فعال می باشد و با سنسور هایی ۸.۰ مگاپیکسلی ساخته شده دو دوربین رو به پایین است که در مدل ۷ پلاس در کنار هم در یک خط بودن این یکی دیگر مواردی هستند که این گوشی را از سایر آیفون ها متمایز کرده است. آخرین دوربین هم از سنسور 2 مگاپیکسلی استفاده کرده است که برای تشخیص عمق تصویر به کار میرود.

این گوشی، یک صفحه نمایش 6.1 اینچی OLED با نرخ به روز رسانی 120 هرتز دارد که باعث میشود هنگام استفاده از آن، گوشی خیلی روان عمل کند. همه ی این عوامل باعث شده اند تا زمان فول شارژ شدن باتری گوشی فوق نسبتا زیاد و حدود 190 دقیقه (بیشتر از 3 ساعت) باشد که در مقایسه با گوشی های دیگر آیفون مانند iPhone 8 Plus و iPhone 8 دیرتر شارژ شود. گوشی های شیائومی (Xiaomi-mi)، سونی (Sony)، ایسوس (Asus) فکر کنید. این شبکه ها به شما کمک می کنند دوربین را با سطح زمین و اشیاء هدف در زمان عکس گرفتن به درستی تنظیم کنید. از نظر سخت افزاری هم این گوشی از cpu Quad Core ساخته شده با فرکانس شبکه ۱.۵گیگاهرتزی و رام ۱.۵ گیگاباتی که برای برنامه و بازی های سنگین جوابگو می باشد در کارکرد هم سرعت بالای دارد .

آیفون X آخرین سری آیفون است که در 13 سپتامبر ( 21 شهریور ) ، در تالار استیو جابز از آن رونمایی شد . شرکت جی فی فون این بار آیفون ایکس را در حافظه ۸ گیگابایتی تولید می کند البته در قسمت مشخصات گوشی ۶۴ گیگابایت و ۲۵۶ زده که این تفاوت هم برای این است چون اپل اصلی ۸ گیگ ندارد و اما این امکان را اضافه کرد که کاربران بتوانند با استفاده از مموری میکرو اس دی حافظه مورد نیاز را روی گوشی جایگزین کنند با این روش مبلغ اضافه ای برای حافظه پرداخت نمیشود بلکه کاربر به دل خواه خود هزینه حافظه رو پرداخت میکند البته این نکته هم اضافه شود روش گذاشتن مموری روی گوشی بسیار اسان می باشد در حین سفارش هم میتوان حافظه مموری را جداگانه خریداری کنید و توسط فروشگاه براتون وصل کنیم , شرکت جی فون این مطلب را به خوبی توضیح داده است ولی در یک سری از مدل های طرح گوشی را با همان حافظه کاذب ۶۴گیگ یا ۲۵۶ گیگ به فروش میرسانند . یک نسخه Champion Edition نیز عرضه شده است که که با ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی به قیمت ۶۲۳ دلار فروخته خواهد شد.