ظاهراً اپل کارت، مشتریان کارمند فروشگاه را با حافظه عکاسی نجات داد

در حال حاضر هیچ یک از این روش ها عملی نیست که معمولاً کارت ها را دور از چشم نمی گذاریم، اما CBS گزارش می دهد که یک کارمند فروشگاه ژاپنی یک سلاح مخفی داشت: یک حافظه عکاسی.

متأسفانه برای منشی، به نظر نمی رسد حافظه باورنکردنی او با عقل او مطابقت داشته باشد. او پس از استفاده از مشخصات کارت دزدیده شده برای تحویل دو کیف به آدرس خود دستگیر شد و پلیس بعداً دفترچه ای حاوی مشخصات کارت 1300 قربانی را پیدا کرد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

ترازو به هم متصل است

در روزهای قبل از پایانه های کارت موبایل و پیشخوان، کارمندان فروشگاه و پرسنل خدمات رستوران راه های زیادی برای سرقت اطلاعات کارت شما داشتند…

او مجبور نبود آنها را برای مدت طولانی حفظ کند: پس از رفتن مشتری، جزئیات را در یک دفترچه یادداشت کرد.

عکس: شاتر استاک


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی اپل کارت از این تاکتیک مصون است و جزئیات کارت قابل مشاهده نیست. همچنان در برابر swipe card skimming آسیب‌پذیر است – رویکردی که توسط سارقان پیچیده‌تر استفاده می‌شود که خواننده خود را با پایانه پرداخت فروشگاه جفت می‌کنند، به طوری که هر انگشت اطلاعات را روی دستگاه خود و همچنین پایانه پرداخت کپی می‌کند. با این حال، این روزها اکثر تراکنش‌ها بدون تماس هستند یا فقط شامل قرار دادن جزئی کارت در یک تراشه‌خوان هستند.

طبق گزارش های محلی، در ژاپن، یک کارمند فروشگاه اطلاعات کارت اعتباری را به روش قدیمی دزدید: با مشاهده و به خاطر سپردن جزئیات بیش از 1300 مشتری.

این کارمند 34 ساله در یک مرکز خرید در شهر کوتو در نزدیکی توکیو کار می کرد. پلیس ادعا می کند که او شماره کارت اعتباری 16 رقمی، کد امنیتی و تاریخ انقضای مشتریان را برای مدت کوتاهی که برای تکمیل تراکنش خرید صرف کرده است، حفظ کرده است.

یک روش این بود که به سادگی جزئیات کارت را بخوانید و آنها را یادداشت کنید. دیگری عکس گرفتن از آنها بود. مؤثرترین آنها ایجاد تأثیر اضافی بر روی دستگاه های غلتکی قدیمی بود.