قفل کابینت هوشمند Yale پشتیبانی از HomeKit را برای کابینت ها اضافه می کند

به عنوان تعطیلی آگوست، همچنین می توانید قفل کابینت هوشمند Yale را به HomeKit اضافه کنید. شما می‌توانید با استفاده از برنامه Home قفل و باز کنید، مشابه روشی که قفل آگوست را انجام می‌دهید. اگر آن را روی کابینت مشروب خود قرار دهید، می توانید اتوماسیون HomeKit را ایجاد کنید تا به طور خودکار قفل آن را بر اساس زمانی که والدین در خانه هستند و غیره باز کند.

بلوتوث در مقابل وای فای

خوشبختانه، پیچ ها در سمت کوچک قرار دارند، بنابراین اگر در آینده قفل کابینت هوشمند Yale را بردارید، سوراخ ها به راحتی پر می شوند. از آنجایی که آنها داخل کابینت هستند، می توانید با تعمیر نکردن آنها نیز کنار بیایید.

قفل کابینت هوشمند Yale با HomeKit

نصب قفل کابینت هوشمند Yale ساده است، اما برای اینکه به درستی کار کند باید دستورالعمل ها را به دقت دنبال کنید. برای نصب کامل آن در کابینت خود به یک پیچ گوشتی فیلیپس نیاز دارید و Yale یک ویدیوی زیبا تهیه کرده است که کل فرآیند را نشان می دهد.

HomeKit هفتگی مجموعه‌ای است که بر لوازم جانبی خانه هوشمند، نکات و ترفندهای اتوماسیون و هر چیزی که به چارچوب خانه هوشمند اپل مربوط می‌شود تمرکز دارد.


مشابه به تعطیلی آگوست، می توانید یک طرح فقط بلوتوث یا طرحی با Wi-Fi Bridge خریداری کنید. اگر از HomeKit استفاده می کنید، از نظر فنی نیازی به استفاده از پل ندارید. من دوست دارم آن را داشته باشم، بنابراین اگر HomeKit به دلایلی کمی پوسته پوسته است، لازم نیست نگران اتصال با بلوتوث باشم. پل اتصال برای Google Home و Amazon Alexa نیز مورد نیاز است.

نتیجه گرفتن

را تعطیلی آگوست یکی از دستگاه های HomeKit مورد علاقه من است که من مالک آن هستم، بنابراین وقتی با آن روبرو شدم قفل کابینت هوشمند Yaleاین چیزی بود که من بلافاصله کنجکاو شدم تا ببینم چگونه با HomeKit کار می کند، زیرا قبلاً هرگز از قفل داخلی استفاده نکرده بودم.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


را قفل کابینت هوشمند Yale یک دستگاه فوق العاده ساده است نصب آن حدود 20 دقیقه طول می کشد و کابینت کاملا ایمن را حفظ می کند. اگر نوجوانانی را در خانه برای اوقات تنهایی دارید، این بهترین راه برای ایمن کردن قفسه مشروب یا کابینت داروی خود است و می دانید آخرین بار کی (و چه کسی) آن را باز کرده است.

اگر با اپلیکیشن آگوست لاک آشنا هستید، با آن آشنا خواهید شد اپلیکیشن Yale Access. خیلی به نظر می رسد. می توانید استفاده کنید اپلیکیشن آگوست همچنین تمام محصولات Yale خود را کنترل کنید. Onboarding به این معنی است که یک توسعه طبیعی از تجربه ماه اوت شما خواهد بود. اگر با اپلیکیشن آگوست برای درب منزل خود راحت هستید، از همین تجربه با آن لذت خواهید برد قفل کابینت هوشمند Yale.

جایی که آگوست لاک وسیله ای عالی برای ایمن سازی نمای بیرونی خانه شماست قفل کابینت هوشمند Yale برای ایمن سازی کابینت های منزل شما در نظر گرفته شده است. برای چه نوع کابینت هایی می توانید از آن استفاده کنید؟ خوب، بسته به چیدمان خانه‌تان، ایمن کردن کابینت مشروبات الکلی، کابینت دارو، اسناد شخصی، لوازم نظافت یا هر چیز دیگری که می‌خواهید در خانه‌تان ایمن باشد، ممکن است مفید باشد.