قیمت گوشی اپل آیفون 8 64 گیگ iphone 8 64GB 11 مهر

با فروشگاه اینترنتی 19کالا از مزایایی چون پرداخت آسان، کسب اطلاعات فنی به‌روز و درست مرتبط با هر محصول، عدم محدودیت زمانی برای خرید و آشنایی با به روزترین گوشی های پرطرفدار دنیا بهره‌مند شوید. دومین امتیاز فروشگاه 19کالا سیاست قیمت گذاری منحصر‌به‌فرد و فروش بدون واسطه آن است؛ در واقع وجه تمایز دیگر آن با سایر فروشگاه های اینترنتی محسوب می‌شود، از این رو بهترین قیمت را به کاربران خود ارائه می‌دهد. محصول اصلی این سایت گوشی موبایل است و خدمت دیگری که این سایت برای مشتریان خود در نظر گرفته فروش گوشی موبایل با گارانتی 18 ماهه است که می‌توانید به عنوان یک امتیاز مهم در زمان خرید مد نظر قرار دهید.

  • بخش اخبار و خواندنی های گوشی موبایل اپل آیفون 8را نیز برای کسب اطلاعات گوناگون مرتبط با این گوشی از دست ندهید.
  • این فناوری پیشرفته به لطف حسگر های اندازه گیری نور محیط، و با تشخیص شرایط نوری، رنگ های نمایشگر را گرم تر و یا سرد تر می کنند.
  • ویژگی True-Toneهمانند فیلتر نور آبی عمل می‌کند با این تفاوت که با کمک سنسور نور گرم و سرد می‌شود.

هنگامی که این قابلیت فعال می باشد، آیفون با حس شدت و دمای نور محیط به صورت خودکار بهترین تنظیمات را برای نمایشگر اعمال می کند تا برای کاربر تجربه ای لذت بخش به همراه داشته باشد. این فناوری پیشرفته به لطف حسگر های اندازه گیری نور محیط، و با تشخیص شرایط نوری، رنگ های نمایشگر را گرم تر و یا سرد تر می کنند. این کار باعث می شود که چشمان کاربر فورا با نمایشگر تطبیق پیدا کند و کمتر خسته شود. حداکثر میزان روشنایی این نمایشگر 658 نیت است، نسبت کنتراست Native نیز 337 است به طوریکه زاویه دید، دقت رنگ و خوانایی نمایشگر از زاویه های مختلف در زیر نور مستقیم خورشید کاملا مناسب و قابل قبول است. ما در سایمان دیجیتال با هدف تسهیل روند خریدو ارائه‌ی قیمت مناسبفعالیت خود را آغاز نموده‌ایم و در تلاش هستیم تا محصولات بروز را به بهترین شکل ممکن عرضه کنیم.

گوشی شیائومی Redmi Note 10s دوسیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت رم 8 گیگابایت

آیفون ۸ دارای یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی ۲.۸/۱ اینچی با لنز ۲۸ میلی‌متری و دیافراگم f/1.8 است. این دوربین از قابلیت‌هایی نظیر فوکوس خودکار در کنار لرزش‌گیر اپتیکال و یک فلش دوال تن چهارگانه بهره می‌برد. آیفون ۸ از شارژ بیسیم تحت استاندارد Qi پشتیبانی می کند.آیفون ۸ عاری از هرگونه نوار پلاستیکی برای تقویت آنتن‌دهی گوشی هست. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی باما اپل فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

زوم پلاس

ولی مسئله ای که مهم هست بحث نیاز های شماست؛ اگر نیاز هاتون از گوشی در حد معمول و استفاده روزمره هست، اتفاقا بهترین گزینه آیفون 8 با ظرفیت 256 گیگ هست. ببینید اینکه بگیم فلان گوشی خوبه یا بد، به نظرم اصلا کار درستی نیست! چرا که همه گوشی های تولید شده اپل خوب و با کیفیت هستن (بدون استثناء). هم‌چنین وبلاگ 9to5mac.ir به منظور تسهیل در ارسال و تامین کالا، مراکز انبارداری خود را در شهرهای تهران، تبریز، بوشهر و شیراز ایجاد کرده‌ایم تا بتوانیم کالاها را در زمان مناسب و سریع‌تری به دست مصرف‌کننده نهایی برسانیم. میتونید از طریق گزینه های زیر ، این محصول یا صفحه را با دیگران با شبکه های اجتماعی به اشتراک بزارید.

گوشی سامسونگ گلکسی A12 دوسیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت

سیستم عامل iOS یک سیستم عامل اختصاصی محصولات اپل می‌باشد که در هیچ گوشی دیگری نمی‌توانید آن را پیدا کنید. اگر قبلا با آن کار کرده‌اید و راضی بوده‌اید پیشنهاد ما به شما این است که دوباره از آن استفاده کنید، اما اگر تاکنون از سیستم عامل iOS استفاده نکرده‌اید و اولین بار است که قصد دارید از آن استفاده کنید، شاید اوایل کمی برایتان سخت باشد. عکس‌هایی که با دوربین اصلی این گوشی گرفتیم دارای کیفیت بسیار بالایی بودند و رنگ‌ها نیز به خوبی نمایش داده می‌شد. جزئیات نیز به خوبی نمایش داده می‌شدند و در مکان‌های تاریک نیز شاهد تصاویر خوب و روشن هستیم.