خرید و قیمت گوشی اپل استوک iPhone 8 حافظه 256 گیگابایت ا Apple iPhone 8 Stock 256 GB ترب

اگر با سیستم عامل ios راحت نیستید و دوست ندارید زیاد هزینه کنید می‌توانید به سراغ گوشی‌های ارزانتر اندرویدی بروید. درنهایت باید ذکر کنم که این گوشی وبلاگ 9to5mac.ir یک گوشی خاص برای آدم‌های خاص است. در فروشگاه آریا می‌توانید از بروزترین قیمت گوشی آگاه شوید و همچنین به خرید گوشی موبایل دلخاهتان بپردازید.

قاب شفاف آیفون ۱۲ پرومکس DualPro جی سی پال مدل JCP4010

قابلیت جدید صفحه نمایشگر آیفون ۸ ، True Tone نام دارد.در زمان فعال بودن این قابلیت ، گوشی با دریافت شدت و دمای نور محیط بهترین تنظیمات را به‌صورت خودکار برای نمایشگر انتخاب خواهد کرد. به لطف این قابلیت، چشمان کاربر به‌راحتی خود را با نمایشگر وفق می‌‌دهند و کمتر خسته می‌‌شوند. چندین سال سابقه در زمینه آموزش در حوزه های تکنولوژی، خیلی آتش درونی مارو برای داشتن مرجع کاملی از شرکت اپل به زبان فارسی شعله ور میکرد. جایی که بشه بهش اعتماد کرد و در کنار خرید محصولات نو و کارکرده اپل با ضمانت، کلی مطلب و محتوای آموزشی هم برای یادگرفتن عرضه داشت.

و در پایان خاطر نشان می شویم که شما عزیزان می توانید پس ورود به حساب کاربری خود و انتخاب دکمه نارنجی رنگ “افزودن به سبد خرید” گوشی Apple iPhone 8 را با تضمین رجیستری و بهترین قیمت از گوشی شاپ خریداری نمایید. ما با ایجاد محتواهای معرفی محصولات، جعبه گشایی، بررسی، مقایسه و نمودار قیمت در محصولات توانسته‌ایم روند انتخاب و خرید گوشی و سایر محصولات را آسان‌تر کرده و طعم لذت‌بخش خرید اینترنتیرا به مشتریان خود منتقل کنیم. علاوه بر موارد گفته شده سیستم خدمات مشتریان به صورت 24 ساعته در اختیار شماست و می‌توانید جهت خرید و تصمیم‌گیری درباره محصولات و خدمات از مشاوره‌ی 24 ساعته این سایت هم بهره‌مند شوید.

گوشی بلو

ارسال سریع و تضمین سلامت کالا طبق قوانین سازمان صنعت معدن و تجارت، مهر تاییدی بر اصالت و اعتبار این سایت به حساب می‌آید. علاوه بر دوربین اصلی، دوربین سلفی آیفون 8 هم واقعا فوق العاده و با کیفیت بالا عکاسی و فیلم برداری میکنه. خوشبختانه اپل ماژول دوربین آیفون 8 رو تغییر نداده و دقیقا دوربین واید آیفون ایکس روی این گوشی هم قرار گرفته. کیفیت تصاویر به حد کاملا مطلوبی بالا هستن و برای عکاسی در هر سبکی میتونه گزینه مناسبی برای انتخاب دوربین باشه. مهمترین نکته ای که میشه برای بخش نرم افزار آیفون 8 متذکر شد، این هستش که مطابق با استاندارد های اپل این گوشی تا چندسال بعد هم از آپدیت های سیستم عامل iOS بهرمند خواهد بود.

  • اسپیکرهای استریوی با صدای باس عمیق تر و با افزایش حجم صدای 25 درصدی در آیفون 8، تغییر جدید در سیستم صوتی این دستگاه بوده است.
  • به نظر می‌رسد شرکت اپل قصد تغییر این نوع طراحی خود را ندارد و از آن بسیار راضی است.
  • در مورد حنس بدنه هم قسمت جلو که صفحه نمایش است قسمت پشت گوشی ساخته شده از جنس شیشه می باشد قسمت دور کوشی یا هسته هم از جنس فلز می باشد دقیق مشابه نمونه اصلی با همان کیفیت و الیاژ بکار رفته.
  • یک باتری لیتیوم یونی ۳۰۶۰ میلی‌آمپرساعتی انرژی این سخت افزار را تامین می‌کند.
  • تمامی حقوق متعلق به شرکت کالا پردازش پایا (فروشگاه آنلاین کالاتیک) می باشد.
  • سیستم عامل iOS یک سیستم عامل اختصاصی محصولات اپل می‌باشد که در هیچ گوشی دیگری نمی‌توانید آن را پیدا کنید.

تهران، بلوار میرداماد، مجتمع کامپیوتر پایتخت، طبقه ۱۰، برج B، واحد ۱۰۰۱، فروشگاه اینترنتی آمیتیس. تراشه‌ی موبایل جدید اپل، در مجموع از ۶۴ کیلوبایت حافظه‌ی نهان سطح یک و ۸ مگابایت حافظه‌ی نهان سطح دو بهره می‌برد. بدین ترتیب پردازش‌هایی مانند ارسال پیام و وب‌گردی، سریع‌تر از گذشته و با مصرف انرژی کمتری انجام می‌شوند و به‌ لطف کنترلر عملکرد نسل دومی A11، می‌توان از توان پردازشی هر ۶ هسته به‌صورت هم‌زمان بهره برد. تمامی حقوق متعلق به شرکت کالا پردازش پایا (فروشگاه آنلاین کالاتیک) می باشد. با ثبت نام در خبرنامه اولین نفری خواهید بود که از آخرین محصولات ، اخبار و فروش های ویژه و کدهای تخفیف ما مطلع می گردید ، پیشنهادات شگفت انگیز را در ایمیل خود دریافت کنید .

باتری گوشی موبایل آیفون 8