قیمت گوشی اپل آیفون 8 Apple iPhone 8 زومیت

البته باید اضافه کنم که ظرفیت 128 گیگابایت متاسفانه استقبال خوبی ازش نشد و داخل ایران هم شاید ازش کمتر از انگشتای دست موجود باشه. قطعا آیفون 8 میتونه بهترین انتخاب شما باشه چراکه هم سخت افزار قدرتمندی داره و هم قیمت این دستگاه در مقایسه با سایر محصولات اپل کاملا منطقی و مناسب هست. خانواده سری 8 در 2 مدل iPhone 8 و iPhone 8 Plus طراحی و تولید شدن؛ تفاوت بین این 2 مدل فقط در اندازه صفحه نمایش و تعداد دوربین هستش که شما میتونید متناسب با نیازتون یکی از اونهارو تهیه بفرمایید. در شکل ظاهری محصولات اپل کمتر تغییری به چم میخورد فقط قسمت پشت گوشی طرح اصلی Apple iPhone 7 Plus به جای فلزی یک دست که در مدل های قبلی بکار میرفت این بار قسمت پشت گوشی از جنس شیشه محصوص است که نصبت به شیشه عادی مقاومتر است و اینکه برند زیر شیشه هک شده است دقیق با همان ضراقت نمونه اصلی روش کار شده است.

Apple iPhone 12 128GB 4GB

صدای باس عمیق‌تر و غنی‌تری ارائه می‌دهند و حجم صدای خروجی آن‌ها ۲۵ درصد افزایش یافته است. رنگ مشکی نمایشگر این گوشی با توجه نوع پنل آن رضایت‌بخش است با این وجود هنوز تفاوت محسوسی با نمونه‌های اولد دارد. نوآوری و خلاقیت در شناخت کامل کالا به مشتری اولویت اول این سایت فروشگاهی محسوب می‌شود که می‌توان این مهم را وجه تمایز 9to5mac این سایت فروشگاهی با سایرین قلمداد کرد. تصاویر سه بعدی، اطلاعات فنی و نقد و بررسی های دقیق و به روز از جمله این موارد محسوب می‌شوند. لازم به اشاره است که ایمالز فروشگاه اینترنتی نمی باشد و هیچگونه دخالتی در کارکرد فروشگاه ها نداشته و تنها یک مرجع برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه های اینترنتی می باشد.

دوربین سلفی

اگر به دنبال خرید گوشی موبایل اپل آیفون 8هستید برای یافتن فروشندگان و مشاهده قیمت آن در بازار به بخش فروشندگان و قیمت گوشی موبایل اپل آیفون 8مراجعه نمائید. به عنوان بخشی از نسخه iOS جدید، اپل، کنتر سنتر و اعلانات، اپ استور را باز طراحی کرده و ویرایشگر اسکرین شات و جلوه های جدید برای Live Photo را اضافه کرده است و سیری را هوشمندانه تر کرده است. کنترل سنتر نیز در نسخه جدید iOS باز طراحی شده و از قابلیت لمس سه بعدی پشتیبانی می کند. با شخصی سازی قابلیت هایی مثل ضبط صفحه نمایش، دوربین، حالت رانندگی، زنگ هشدار، اپل تی وی، ضبط صدا و بسیاری دیگر در این کنترل سنتر جدید از کار با آیفون خود بیشتر لذت ببرید. اضافه شدن صفحه کلید فارسی با ویژگی تایپ راحت فارسی و اعداد فارسی در این نسخه جدید iOS، استفاده از این آیفون را برای کاربران فارسی زبان لذت راحت تر کرده است. در لبه سمت راست فریم کلید پاور و در سمت چپ دکمه های کنترل حجم صدا و دکمه اسلایدر اعلانات قرار گرفته است.

از نظر ساختاری آیفون 8 را باید نسل چهارم آیفون 6 اپل به حساب آورد که هرچند قاب جلو این آیفون کاملا شبیه به آیفون نسل قبلی است اما بعد از آیفون 4S دیگر خبری از شیشه در ساخت قاب پشتی نبود؛ با این وجود یکی از بزرگ‌ترین تغییراتی که اپل در طراحی این گوشی هوشمند اعمال کرده است، پنل پشتی شیشه‌ای این دستگاه محسوب می‌شود. باتری آیفون ۸ دارای ظرفیت ۱۸۲۱ میلی آمپری می باشد.شارژدهی ۱۲ و ۱۳ ساعتی به ترتیب برای وب گردی و پخش فیلم برای آیفون ۸ قابل پیشبینی است. آیفون ۸ قادر است در محیط‌های پرنور و کم‌نور تصاویری با کیفیت خوب ثبت کند. سیستم HDR خودکار آیفون ۸ در محیط‌های پرنور عملکرد بسیار قابل قبولی از خود به نمایش می‌گذارد. آیفون ۸ قادر است با بهره‌گیری از HDR خودکار، بیشترین جزئیات ممکن را در تصویر ثبت کند. در محیط‌های کم‌نور و حتی در زمانی که فلش مورد استفاده قرار نمی‌گیرد، دوربین قادر به ثبت تصاویری با نویز کم است.

دوربین گوشی موبایل آیفون 8

گوشی آیفون 8 اپل از بدنه ی شیشه ای و فریم آلومینیومی در رنگ قرمز ساخته شده و با ابعاد 7.3 × 67.3 × 138.4 میلیمتر و وزن 148 گرم به بازار عرضه می گردد. این گوشی موبایل از 64 گیگابایت حافظه داخلی به همراه 2 گیگابایت حافظه رم بهره برده و مجهز به صفحه نمایش لمسی رنگی در اندازه 4.7 اینچ می باشد و با سیستم عامل iOS نسخه 11 نیز سازگاری دارد و می تواند تا iOS نسخه 12.2 را پشتیبانی نماید. در قسمت جلوی گوشی آیفون 8 به سنسور اثر انگشت مجهز شده که می توانید از طریق اثر انگشت خود، قفل گوشی را باز نمائید. گوشی موبایل آیفون 8 آخرین گوشی و جدیدترین گوشی اپل می‌باشد که دارای سیستم عامل عالی، سخت افزاری قدرتمند و دوربینی بی‌نظیر است. طراحی این گوشی موبایل نیز همانند نسل گذشته عالی بوده و بسیار باکیفیت طراحی شده است و بدون هیچ مشکلی می‌توانید از آن استفاده کنید. اگر از گوشی‌های موبایل اپل خوشتان می‌آید، قطعا این گوشی بهترین گزینه برای شماست.

  • از قابلیت هایی که به iphone 8 اضافه شده است True-tone برای تنظیم میزان روشنایی نور و رنگ نمایشگر است.
  • پلتفرمی که اپل برای iphone 8 خود در نظر گرفته است سیستم عامل iOS 11 است که در ژوئن به روزرسانی و در سپتامبر روی این آیفون بکار برده شده است.
  • اقتصادی ترین آیفون دوسیمکارت موجود مدل iPhone XR هست که میتونید خریداری بفرمایید.