مبانی تکنولوژی مدرن 9to5mac Farsi

این گوشی لیز میباشد ولی حضور گوریلا گلس یکی از امکانات خوب این گوشی به حساب میآید و تا حدودی آن را ایمن میکند. حال تصور کنید محدودیتهای این شرکت برای ساخت اپل آیدی را دور زدیم و توانستیم یک شناسهی اپل بسازیم، ولی باز هم موانعی سر راهمان قرار میگیرد و با مشکلاتی مواجه میشویم، به عنوان مثال یکی از محدودیتهای گوشی اپل در ایران برنامههایست که ایران را به رسمیت نمیشناسند. البته که یک سنسور اضافی برای دوربین Y7 Prime تعبیه شده است، ولی در مجموع تفاوت چندانی میان این دو دیده نمیشود. احتیاط: اگر هر یک از نوارهای چسبنده از قسمت زیر باتری پاره شد و دیگر قابل دسترسی نبود، سعی کنید نوارهای باقیمانده را جدا کرده و سپس طبق دستورالعمل زیر اقدام کنید. تلفن آیفون ایکس اپل دارای گواهینامه IP67 میباشد ؛ بدین معنی که این دستگاه در برابر نفوذ گرد و غبار بصورت کامل عایق بندی میباشد و اجازه هیچ نوع گرد و غباری را نمی دهد ، همچنین در برابر نفوذ آب هم عایق بندی میباشد و اگر گوشی در آب غوطه ور شود هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نمی شود ؛ البته باید در نظر داشت که گوشی می تواند نهایتا برای مدت 30 دقیقه در عمق 1 متر دوام بیاورد و تحمل کند ، بیشترین از این احتمال آسیب دیدن دستگاه بسیار است .

احتمالا شماهم جزء آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید تلفن آیفون ایکس را دارند و می خواهند از ضد آب بودن این مدل ، مطلع شوند . اگر امروز قصد خرید گوشی موبایل جدید دارید و نمی دانید قیمت روز گوشی در بازار چقدر است؟ اگر گوشی شما زود شارژ خالی میکند، خواندن مقاله زیر میتواند در این زمینه به شما کمک کند. تا انتهای مقاله آیا آیفون X ضد آب است ؟ کیفیت بالای این دوربین ها در سال های اخیر باعث شده تا حتی کاربران حرفه ای و فیلم برداران نیز بتوانند از امکانات آن برای کاربردهای مورد نیاز خود استفاده کنند. همچنین، سری M جزو گوشیهای خوشساخت و با باتریهای پر قدرت بازار هستند.البته در سریهای میانرده ذکر شده امکان خرید موبایل سامسونگ مقرون بهصرفه و اقتصادی وجود دارد که همین مسئله موجب شده که کاربران بیشماری مشتاق به خرید گوشی سامسونگ باشند.لازم به ذکر است سری F، یکی از جدیدترین سریهای تولید شده توسط سامسونگ است که بهجای سری J عرضه میشود و تولید آن در سال 2021 رونق بسیاری داشتهاست. در اکثر گوشیهای تحت این عنوان، از تراشههای سریع و جدید استفاده میشود تا بهترین عملکرد فنی را داشته باشند. صفحه نمایش نرخ تازهسازی 90 هرتز رو ارائه میده که باعث میشه همه چی خیلی سریع و روان اجرا بشه از جمله بازیها.

بعنوان مثال گوشی سامسونگ گلکسی S21 Ultra دارای گواهینامه IP68 میباشد که به معنی ضد آب بودن کامل گوشی میباشد و تلفن می تواند به مدت 30 دقیقه در ارتفاع 6 متر زیر آب باقی بماند . به عنوان مثال تعداد پیکسلها در برخی از گوشیها با به کارگیری همزمان چند لنز به 108 مگاپیکسل ( گلکسی اس 11 پلاس) هم رسیده است! دوربین آیفون ایکس چند مگاپیکسل است؟ یکی دیگر از ویژگی های صفحه نمایش ایفون X قابلیت چند لمسی ان می باشد حالا شاید از خود بپرسید قابلیت چند لمسی چیست ؟ شاید انتخاب مدل گوشی سختترین قسمت این داستان باشد که به لطف متخصصان 19کالا، این فرآیند را برای شما ساده کردهایم تا در نهایت انتخاب درستی براساس نیازهای خود داشته باشید. با این حال، شاید بتوان ظرفیت کم باتری را یکی از نقاط ضعف اصلی نوا 5 تی به شمار آورد. مراقب باشید که باتری تغییر شکل پیدا نکرده و آسیب نبیند.

آیفون را بیشازحد گرم نکنید، زیرا ممکن است بهطور تصادفی باتری آن مشتعل شود. در این مقاله طی 46 مرحله روش تعویض باتری آیفون ایکس اس مکس (iPhone XS Max) را بهطور کامل به شما آموزش دادیم. همانطور که در مقاله آیا گوشی شیائومی پوکو X3 پرو ضد آب است ؟ یکی از سوالاتی که بسیاری از کاربران از ما میپرسند و ما قصد داریم در ادامه سری مقالات بررسی گوشی ، به این سوال جواب دهیم و مقاومت Iphone X در برابر نفوذ آب و گرد و غبار را ارزیابی کنیم . وده ها سوال دیگر در این مورد که شما پرسیده اید. یکی از معایب آن این است که پشتیبانی شرکت سازنده از محصولات قبلی زود تمام میشود و بعد از چند سال موبایل شما آپدیتهای نرم افزاری جدید را دریافت نمیکند. زیرا همانطور که گفته شد اپل تلفنهای خود را با بهروز رسانی نرم افزار برای مدت طولانی پشتیبانی میکند و به همین دلیل خرید یک مدل قدیمی اغلب میتواند راهی عالی برای صرفه جویی در هزینه باشد. پدر او صدراعظم این کشور بود به همین دلیل او در خانوادهی ثروتمندی بزرگ شد.

2 عدد دوربین 12 مگاپیکسلی با فاصله کانونی 28 و 52 میلی متر وظیفه عکاسی در حالت Wide و Telephoto رو برای آیفون ایکس به عهده دارند. گواهی IP دارای دو عدد میباشد . HTC Desire 20 در دو رنگ مشکی و نارنجی راهی بازار خواهد شد و هنوز مشخص نیست این مدل چه زمانی در دیگر کشورها عرضه شود. به طور پیوسته بکشید و این کشیدن ثابت را آنقدر ادامه دهید تا زمانی که از بین باتری و قاب پشتی خارج شود. آخرین زبانهی کششی چسبنده در لبهی بالای سلول باتری بالایی را جدا کنید. حتی قیمت یک قطعه مشخص هم ممکن است در بازار در فروشگاه های مختلف، متفاوت باشد. احتیاط: اگر میخواهید از ابزارهای اهرمی برای جدا کردن باتری از آیفون استفاده کنید، بسیار احتیاط کنید، زیرا ممکن است به کابلهای نواری یا سیمپیچ شارژر بیسیم زیر باتری آسیب برسانید. احتیاط: در صورت لزوم مکث کرده و از اسپاجر برای جدا کردن کابل فلکس بلندگو از نوار چسبنده استفاده کنید. برخلاف کامپیوتر شما که در صورت استفاده حداکثری از رم ممکن است عملکردی کندتر داشته باشد، پلتفرم اندروید در حال حاضر به طور خودکار برنامههای غیرضروری را برای افزایش ظرفیت حافظه از پسزمینه حذف میکند.

اما برخی از این راه ها اصلا منطقی نبوده و در نهایت می تواند شرایط بدی را برای این موبایل به دنبال داشته باشد. قیمت گوشی های شیائومی به واسطه این ویژگی اصلا گران نمی شود. در کشورهای برزیل و ترکیه شاهد خواهیم بود، که البته هنوز قیمت آن در فروشگاه محلی اپ استور این کشورها قرار نگرفته است. اما براساس نظریه کالدور در جنگهای جدید شاهد بازگشت اخلاق و عقلانیتر شدن محیط نبرد میباشیم. به این معنی که قیمت دوربین عقب آیفون ایکس ارائه شده در فروشگاه موبایل سلام ممکن است تفاوت هایی با قیمت این قطعه در سایر فروشگاه ها داشته باشد. این کار ممکن است کمی طول بکشید، زیرا چسب به کندی تغییر شکل میدهد، اما با صبر و حوصله آزاد میشود. قبل از نصب باتری جدید، اگر هنوز محلول الکلی در گوشی باقی مانده است، آن را با احتیاط پاک کنید یا صبر کنید تا با هوا خشک شود. حدود یک دقیقه صبر کنید تا محلول الکل چسب را ضعیف کند. نخ یا سیم را از یک طرف به طرف دیگر و به صورت ارهای بکشید تا چسب جدا شود. اگر چسب از زیر باتری پاره شده و قابل دسترسی نیست، چند قطره الکل ایزوپروپیل با غلظت بالا (بیش از 90 درصد) را در زیر لبهی باتری در ناحیهای که نوار چسبنده پاره شده بمالید.

این قطعه در تعمیرات موبایل ایفون نیز اهمیت بسیاری زیادی دارد. موبایل سلام به عنوان نمایندگی تعمیرات گوشی آیفون با ارائه خدمات نوین در این زمینه، تامین کننده قطعات اورجینال این اسمارت فون ها نیز می باشد. موبایل سلام به عنوان نمایندگی تعمیرات موبایل اپل و آموزشگاه تعمیرات موبایل آیفون در کنار ارائه این خدمات، تامین کننده قطعات اورجینال آیفون مانند دوربین پشت اپل آیفون ایکس است. ایفون X از تراشه جدید شرکت اپل یعنی A11 Bionic بهره می برد . دو گوشی آیفون سیزده پرو مکس و گوشی آیفون سیزده پرو به دوربین سهگانه مجهز شده در حالی که دو مدل گوشی آیفون سیزده و گوشی آیفون سیزده مینی از دوربین دوگانه بهره میگیرند. قابلیت دیگری که در این گوشی بکار رفته است برای دوربین ان , به دو ماژول لرزشگیر اپتیکال مجهز شده است . دوربین گوشی آیفون 10 دو عدد سنسور جداگانه دارد که هر دوی آن مجهز به دوربین ۱۲ مگاپیکسلی هستند . عدد اول مقاومت دستگاه در برابر نفوذ گرد و غبار را نشان می دهد و عدد دوم میزان مقاومت دستگاه در برابر آب را نمایش می دهد . سال گذشته سونی Xperia 1 II را با قیمت بسیار بالای 1200 دلار رونمایی کرد و حال دستگاه کنونی این شرکت قیمتی 2 برابر سال گذشته دارد و سونی حضور پورت HDMI و شبکه 5G را برای کاربران حرفهای ضروری میداند و از این بابت قیمت این دستگاه را به گفته خود این کمپانی منطقی کرده است.

شیائومی برای اولین بار در سال ۲۰۱۰ در چین استارت طراحی و تولید اولین گوشی هوشمند را زد و در همین مدت کوتاه توانسته است برای خود در میدان رقابت با برندهای معروف جایگاهی ویژهای در زمینه ساخت گوشی هوشمند کسب کند و در حقیقت امروزه گوشیهای شیائومی در بین ده کمپانی برتر دنیا قرار دارند. خیلی از برندهای مشهور و معروف هیچ نمایندگی رسمی در ایران نداشته و از این رو مسیر ورود قطعات بی کیفیت و متفرقه به بازار ایران کاملا باز شده است. از این رو قیمت قطعات موبایل در فروشگاه موبایل سلام کاملا منصفانه است. دوربین های ارائه شده در فروشگاه موبایل سلام از روی گوشی باز شده اند و دقیقا همان کیفیت دوربین اصلی موبایل شما را دارند.

زیرا هنوز هم یک شکاف عریض، کشف اولیه و ایده محصول جدید و مناسب برای رشد و ترقی را از یکدیگر مجزا میکند. در گذشته هندزفری AKG و سامسونگ نیز جزو وسایل جعبه سامسونگ بود، اما این محصول هم در سیاستهای این برند از جعبه حذف شد. موبایل آیفون هم در سال های اخیر همیشه دارای بهترین کیفیت در دوربین پشت بوده اند. شیائومی یکی بزرگترین تولیدکننده گوشی در دنیا به حساب میآید و در چند سال اخیر تعداد کاربرانی که در سراسر جهان از محصولات این شرکت استفاده میکنند، رو به افزایش بوده است. یعنی اگر گوشی خود را از 50% درصد ظرفیت باتری، به طور کامل شارژ کنید، این فقط نیمچرخه به حساب میآید.

برای خرید و اطلاع از انواع قیمت گوشی شیائومی به این لینک مراجعه نمایید. همچنین اطلاع از قابلیت های این دوربین نیز باعث می شود تا کاربر بتواند شرایط استفاده بهینه تر و ایده آل تری برای خود رقم بزند. سقف کشسان ورژن امروزی دکوراسیون داخلی که به شیوه نوین اجرا میشوند و همچنین از سقف های کشسان می توانید به عنوان تابلو هم استفاده نمایید. دوپامین هم یک ماده شیمیایی عصبی است که باعث ایجاد شادی و لذت میشود. این نوار تا چندین برابر طول اولیهی خود کشیده میشود. این را هم بدانید که گوشی ایفون ایکس شرکت اپل یک استیل ضد زنگ می باشد و در برابر ضربه و گرد و غبار هم مقاومت بسیاری دارد . دوربین پشت اپل آیفون X از دو لنز اصلی 12 مگاپیکسلی ساخته شده است. لنز اول به فاصله کانونی 2.4 و لنز دوم هم فاصله کانونی 1.8 را دارا می باشد.

در حالی که بسیاری از شرکتها در حال آزمایش این تکنولوژی در جادهها هستند، هنوز تا رایج شدن آن راه زیادی مانده سایت 9to5mac است. البته درباره کیفیت دوربین آیفون ایکس ذکر این نکته نیز ضروری است که کاربران نباید تنها به 12 مگاپیکسلی بودن لنز آن اکتفا نمایند. امکاناتی مانند فوکوس خودکار مبتنی بر تشخیص فاز، زوم اپتیکال دو برابر، امکان تصویر برداری 4K، فناوری HDR و مواردی از این دست را نیز می توانید در این لنز ها در دسترس داشته باشید. بیشتر بخوانید: مروری بر امکانات اندروید ۸ ؛ گوگل چه چیزی برای ما تدارک دیده است؟ اگر برای زندگی حرفهای و شغلی خود، به امکانات و ابزار خاصی برای گوشی هوشمندتان نیاز نداشته نباشید، گوشیهای سری P بهترین و مناسبترین محصولات این برند، برای شما خواهند بود. فن آوری اطلاعات مستقیما نظام های آموزشی را تحت تاثیر قرار داده است و لازم است افراد در این زمینه آموزش ببینند تا بتوانند خود را با مقتضیات قرن ۲۱ سازگار کند.پس اگر شرایط مناسب فراهم شود، فناوری اطلاعات و ارتباطات برای مسایل آموزشی موجود، راه حل های زیادی ارایه می دهد. اطلاع از کیفیت دوربین آیفون x باعث می شود تا کاربران با اطلاعات لازم زمینه ساز استفاده بهینه از این دستگاه باشند.

استفاده از یک دوربین اصلی درجه یک و با کیفیت قبلی می تواند طول عمر موبایل شما را افزایش داده و از این گذشته امکانات آن ار مانند روز اول در دسترس شما قرار دهد. برای کسانی که نمیدانند هولوگرافی چیست و چگونه کار میکند، چند سطری درباره آن توضیح میدهیم. در صورت نیاز، چند قطرهی دیگر الکل برای تضعیف بیشتر چسب بمالید. اگر زبانههای چسبندهی باتری در طول فرآیند جداسازی پاره شد، از انگشتان خود یا پنس برای دوباره گرفتن باقیماندهی چسب استفاده کرده و به کشیدن ادامه دهید. یکی از زبانههای چسبندهی بیرونی باتری را گرفته و به سمت پایین آیفون کشیده و به آرامی آن را از باتری جدا کنید. این گوشی نیز در برابر و گرد و غبار مقاوم است؛ سیستم عامل این گوشی اندروید نسخه ی 5.0 لالی پاپ است و با باتری به ظرفیت 2600 میلی آمپر ساعت آمده. اولین گوشی سامسونگ نوت، مدل Note 4 بود که در زمان خود توانست تعداد زیادی از این نسخه را به فروش برساند.

حالمحوری و اعتقاد به گذراندن وقت به بهترین شکل در زمان حال روزمرگی را ایجاد میکند. قیمت آن نیز از ۹۹۹ دلار آغاز میشود که با در نظر گرفتن استانداردهای تاشدنی، مقرونبهصرفه است، اما همچنان در ردههای بالای قیمتگذاری گوشیهای هوشمند قرار دارد. گوشیهای موبایل سری Galaxy سامسونگ که عموما با حرف A مشخص میشوند، طیف گستردهای از انواع مختلف تلفن هوشمند را در رده قیمت اقتصادی شامل میشود. سری Ascend و G از جمله گوشی های اقتصادی و ارزان قیمت هواوی هستند. برند هواوی چند سالی است که به یک رقیب سرسخت برای برندهای معتبر دنیا تبدیل شده است زیرا کیفیت بالای آن در کنار قیمت ارزان نسبت به برندهایی چون سامسونگ کاربران را به سمت خود کشیده است. اما این برند و مشخصه مهم گوشیهای آن چیست و چرا به این درجه از محبوبیت رسیده است؟

تکنولوژی در بسیاری از موارد انسان را از دشواریها و چالشهای سخت رها کرده و باعث افزایش کیفیت زندگی شده و این اتفاق در آینده نیز رخ میدهد. جالب است بدانید که کمپانی اپل اخیراً از پشتیبانی گوشیهای آیفون 6S دست کشیده است، پس میتوان دریافت که این شرکت به گوشیهای قدیمی خود نیز بسیار اهمیت میدهد و دوست دارد تا کاربران گوشیهای قدیمی خود را راضی نگه دارد. در بخش آپدیت، گوشی اپل بسیار موفق عمل میکند. همچنین با درج تجربیات خود در بخش نظرات، ما و کاربران سایت را از تجربیات خود بهرهمند سازید. شما میتوانید سؤالات خود را در بخش نظرات مطرح کنید تا کارشناسان ما به آنها پاسخ دهند.

در واقع اگر هواوی سری P کیفیت دوربین بسیار ایدهآلی داشت و با رنگ های اقتصادی و جذاب توانست توجه خریداران را به خود جلب کند، سری MATE بیشتر در زمینه پردازنده و نمایشگر باکیفیت خود توانست در بازار دیده شود. اکنون ظاهر گوشی های شیائومی منحصر به فرد و بسیار جذاب است. دکمه روشن / خاموش را برای چند ثانیه فشار دهید تا گزینه های منو ظاهر شود. برای بهینه سازی هزینه تعمیرات گوشی آیفون برای تعویض یا تعمیر دوربین اصلی آیفون ایکس چند راه پیش روی کاربران قرار دارد. قابلیت چند لمسی تکنولوژی بکار رفته ای می باشد که در گوشی های هوشمند امروزی بکار رفته است و این قابلیت را به کاربری که در حال استفاده از گوشی است بتواند هم زمان در چند نقطه و جای گوشی به صورت لمسی با صفحه نمایش ارتباط برقرار کند و صفحه نمایش میتواند با هر لمسی که کاربر انجام میدهد واکنش نشان دهد .