مجازی سازی ویندوز در Apple Silicon: آیا هنوز لازم است؟

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

درباره Apple@Work: بردلی چمبرز از سال 2009 یک شبکه فناوری اطلاعات سازمانی را مدیریت می کند. بردلی با تجربه خود در استقرار و مدیریت فایروال ها، سوئیچ ها، سیستم مدیریت دستگاه های تلفن همراه، شرکت Wi-Fi، صدها مک و صدها آی پد، راه هایی را که مدیران فناوری اطلاعات اپل نشان می دهد برجسته می کند. در حال استقرار دستگاه‌های اپل، ایجاد شبکه‌هایی برای پشتیبانی از آنها، آموزش کاربران، داستان‌هایی از سنگرهای مدیریت فناوری اطلاعات و راه‌هایی هستند که اپل می‌تواند محصولات خود را برای خدمات فناوری اطلاعات بهبود بخشد.

او گفت، در مورد اجرای ویندوز به صورت بومی روی دستگاه، «این واقعاً به مایکروسافت بستگی دارد. ما فناوری‌های اصلی را برای آن‌ها در اختیار داریم تا نسخه ARM ویندوز خود را اجرا کنند، که البته به نوبه خود از برنامه‌های حالت کاربر x86 پشتیبانی می‌کند. اما این تصمیمی است که مایکروسافت باید بگیرد. . مجوز این فناوری برای کاربران برای اجرا بر روی این مک ها، اما مک ها مطمئناً بسیار قادر به این کار هستند.

من از برنامه هایی مانند VMware Fusion و موازی ها برای مدت طولانی، اما نیاز روزانه من به آنها سال به سال در حال کاهش است. از آنجایی که ضروری ترین برنامه های تجاری در سال 2021 مبتنی بر وب هستند، داشتن یک مرورگر عالی که همیشه از بسیاری جهات همیشه به روز باشد، مهم تر است.

در دراز مدت، به نفع مایکروسافت است که اطمینان حاصل کند که ویندوز در macOS در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

آیا مجازی سازی ویندوز در سال 2021 حیاتی است؟

هنگامی که اپل در سال 2005 از PowerPC به اینتل نقل مکان کرد، یکی از تغییرات بزرگ، توانایی اجرای ویندوز در یک محیط مجازی به صورت بومی بود. اپل در نهایت قابلیت Boot Camp را اضافه خواهد کرد. با این حال، مگر اینکه بازی‌ها را اجرا کنید، با استفاده از برنامه‌ای مانند VMware Fusion یا موازی ها، می توانید ویندوز را در یک محیط مجازی و همزمان با اجرای macOS (OS X در آن زمان) اجرا کنید. با انتقال به Apple Silicon، داستان مجازی سازی برای ویندوز کمی پیچیده است.

چرا Apple Silicon نمی تواند بوت کمپ را روی ویندوز اجرا کند؟

[ad_2]

Source link

بخش اپل سیلیکون 9to5mac فارسی

بنابراین، اگر می خواهید آن را به صورت بومی اجرا کنید، چه چیزی باعث مسدود شدن ویندوز در Apple Silicon می شود؟ به گفته کریگ فدریگی، این تصمیم مایکروسافت است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


به نظر من بله و خیر است. من فکر می کنم ادامه مجازی سازی ویندوز در macOS برای اپل و مایکروسافت بسیار مهم است، اما مانند سال 2005 نبود. در سال 2005، بیشتر برنامه های سازمانی هنوز مبتنی بر ویندوز بودند و نسخه 2004 مایکروسافت آفیس نبود. همان قابل مقایسه با شخص PC امروزه، اکثر برنامه‌های اصلی کسب‌وکار یا مبتنی بر وب یا چند پلتفرم هستند که از فناوری‌هایی مانند Electron استفاده می‌کنند. نسخه macOS مایکروسافت آفیس یکی از بهترین برنامه های مجموعه در مک است. فکر می‌کنم اگر انتخابی داشتم، ترجیح می‌دهم Office را به جای استفاده از مجموعه ابزارهای Google Drive اجرا کنم. فکر نمی‌کنم Boot Camp هرگز به Apple Silicon انتقال پیدا کند.

با این حال، هنوز شرایطی وجود دارد که مشتریان می خواهند ویندوز را در macOS مجازی سازی کنند. اگر سازمان ها نیاز به مجازی سازی یک برنامه ویندوز در کل ناوگان خود داشته باشند، احتمالاً از چیزی شبیه به آن استفاده می کنند سیتریکس، ولی. این راه حل بسیار مقیاس پذیرتر از مدیریت نصب ویندوز کاملاً مجزا در ناوگان Mac است.

نتیجه گیری در مورد مجازی سازی ویندوز در سیلیکون اپل

موازی ها و vmware با انتشار نسخه سیلیکون اپل از نرم افزار خود، گام های بزرگی در توسعه خود برداشته اند، اما این تنها بخشی از داستان است. مایکروسافت در حال حاضر نسخه مصرف کننده ویندوز را که بتواند در ARM مجازی سازی شود نمی فروشد (در بتا است). آیا این امر بر اکثر مشتریان سازمانی امروزه تأثیر می گذارد؟ خیر، زیرا اکثر سازمان‌ها ناوگان خود را در یک چرخه تکراری ارتقا می‌دهند، و در حالی که مجازی‌سازی یک ویژگی کلیدی است، هنوز گزینه‌های اینتل برای آن سازمان‌ها برای خرید وجود دارد. اگرچه VMware Fusion هنوز از Apple Silicon پشتیبانی نمی کند (موازی ها انجام شد)، روی آن کار می کنند.

نظر شما در مورد مجازی سازی ویندوز در Apple Silicon چیست؟ آیا چیزی است که امروز دلتنگ آن هستید؟ آیا این شما را از خرید یک مک M1 در آینده؟