مشخصات، قیمت و خرید گوشی آیفون 8 ظرفیت 256 گیگابایت Apple iPhone 8 سایمان دیجیتال

در کل صفحه نمایش این گوشی هم امتیاز بالایی رو دریافت میکنه و جزء بهترین های اپل قرار میگیره. IPhone 8 Plus همانند نسل پیشین خود در سایز 5.5 اینچی عرضه شده و این بار با صحفه نمایش Retina HD بهینه شده است تا بهترین نتیجه نور دهی و رنگ را به نمایش بگذارد؛ البته شاید باور نکنید اما کیفیت صفحه نمایش آیفون 8 پلاس به قدری بالاست که تصور می کنید متن یا تصویر را روی یک کاغذ با وضوح بسیار بالا مشاهده می کنید. از قابلیت هایی که به iphone 8 اضافه شده است True-tone برای تنظیم میزان روشنایی نور و رنگ نمایشگر است.

  • دوربین آیفون 8 همان دوربین 12 مگاپیکسلی است که در آیفون 7 نیز استفاده شده است و دارای سنسور لرزشگیر نوری است که پشت لنز عریض با روزنه تصویر f/1.8 قرار گرفته است.
  • این گوشی موبایل از 64 گیگابایت حافظه داخلی به همراه 2 گیگابایت حافظه رم بهره برده و مجهز به صفحه نمایش لمسی رنگی در اندازه 4.7 اینچ می باشد و با سیستم عامل iOS نسخه 11 نیز سازگاری دارد و می تواند تا iOS نسخه 12.2 را پشتیبانی نماید.
  • این گوشی با سخت افزاری که دارد می‌تواند به راحتی بازی‌های سنگین را به اجرا درآورد و بهترین خروجی را نیز به شما تحویل دهد.
  • سرعت انجام کارها توی این گوشی واقعا بالاست، امکانات زیادی به دوربین و کنترل سنتر های گوشی اضافه شده که انجام کارهارو برای شما بهتر کنه.

در این راستا این فروشگاه در مقایسه با بسیاری از فروشگاه های دیگر چندین راهبرد را در پیش گرفته که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. با مراجعه به بخش معرفی گوشی موبایل اپل آیفون 8می توانید اطلاعات اولیه مناسبی را جهت آشنایی با این گوشی موبایل بدست آورید. اپل ۸ پلاس طرح اصلی این بار با دوربین باکیفیت تری تولید شده از دوربین ۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی استفاده شده در قسمت پشتی همانند نمونه اصلی دو دوربین تعبیه شده منتها یکی از دوربین ها فعال می باشد در کنار دوربین فلش LED قرار دارد البته تنظیمات دوربین ها همانند نمونه اصلی ۱۲ مگاپیکسل و ۸ مگاپیکسل می باشد . صفحه نمایش اپل ۸ پلاس کپی اصلی ۵.۵ اینچ می باشد با کیفیت LED که در اجرا فیلم های با کیفیت HD کم نمی آورد با وظوح تصویر بالا و شفافیت بی نظیر خود رضایت کامل کاربران را جذب می کند. در مورد حنس بدنه هم قسمت جلو که صفحه نمایش است قسمت پشت گوشی ساخته شده از جنس شیشه می باشد قسمت دور کوشی یا هسته هم از جنس فلز می باشد دقیق مشابه نمونه اصلی با همان کیفیت و الیاژ بکار رفته.

ترکیبی که این روزها به فرمولی موفق در بین تولیدکنندگان گوشی‌ هوشمند بدل شده است. این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم. اپل سامسونگ هواوی آنر نوکیا شیائومی سونی اچ تی سی لنوو موتورولا گوگل مایکروسافت بلک بری ایسوس اوپو وان پلاس ال جی کاترپیلار ویوو ریلمی زد تی ای جی ال ایکس میزو آلکاتل بلو ادامه… سلامت باتری این مدل دستگاه ها درصورت فابریک بودن بین 60 تا 80 درصد هست. درحال حاضر آیفون های SE2020 ما تخفیف خورده و میتونید خریداری بفرمایید. بله آیفون ها همیشه سخت افزار بدون هنگی داشتن و کیفیت دوربینشون هم مثال زدنی هست.

نقد و بررسی گوشی موبایل اپل آیفون 8 64GB قرمز

همانند نسل‌های گذشته شاهد استفاده بهترین نمایشگر در این گوشی هستیم. درست است نمایشگر همانند نسل گذشته بوده اما آیفون ۸ از ویژگی جدیدی به نام True-Tone بهره می‌برد که تا قبل از این برای آی پد استفاده می‌شد. پردازنده گرافیکی 9to5mac جدید اپل نیز ۳۰ درصد سریعتر شده و ۵۰ درصد انرژی کمتری مصرف می‌کند. در کنار پردازنده شاهد حافظه رم ۲ گیگابایتی هستیم که به لطف سیستم عامل عالی هیچ مشکلی نخواهید داشت و به راحتی می‌توانید از گوشی خود استفاده کنید.

اپل آیفون 8 – 64 گیگابایت

در بخش نرم افزاری آیفون 8 پلاس به همراه نسخه یازدهم iOS عرضه شد؛ پلتفرم موبایلی اپل همیشه به امنیت بالا و روان بودن در اجرا مشهور بوده و iOS 11 نیز دقیقا همین ویژگی ها را با خود به همراه دارد. با سلام؛ با توجه به نوسانات اخیر بازار، موجودی گوشی بسیار متغییر بوده و امکان پیش‌بینی موجود شدن یک محصول عملا وجود ندارد. پیشنهاد می‌کنیم جهت آگاهی از موجود شدن یک کالا در آینده، از گزینه “اطلاع به من” در صفحه هر محصول استفاده نمایید.