مقایسه اینترنت خانگی 5G: T-Mobile در مقابل Verizon

یک جزئیات دیگر، برای دسترسی به سرعت دانلود 300 تا 1000 مگابیت در ثانیه با Verizon، باید طرح 5G Home Plus آن را انتخاب کنید.

قیمت، پیکربندی، جزئیات کوچک

با توجه به اینکه T-Mobile و Verizon سخت در حال کار بر روی خدمات اینترنت خانگی 5G هستند، مصرف کنندگان قیمت های مقرون به صرفه، آزمایش های رایگان، بدون قرارداد و موارد دیگر را دریافت می کنند. امیدواریم امسال AT&T به طور رسمی وارد فضای اینترنت خانگی 5G شود که انتخاب و رقابت بیشتری را به همراه خواهد داشت.

Verizon سریع‌ترین سرعت‌های بالقوه را برای آپلود و دانلود ارائه می‌دهد، در حالی که سرویس T-Mobile به طور گسترده‌تری در دسترس است.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

هر دو با پوشش هزینه‌های فسخ زودهنگام تا 500 دلار، تعویض را رایگان می‌کنند، آزمایش‌های آزمایشی رایگان دارند، و مزایای اضافی مانند دستگاه‌های پخش رایگان و خدمات پخش را ارائه می‌کنند.

مشوق های اینترنت خانگی 5G تی موبایل Verizon AT&T
امتحان رایگان ✅ – 15 روز ✅ – 30 روز
دلار برای هزینه های فسخ زودهنگام تا 750 دلار تا 500 دلار
مزایای سه شنبه T-Mobile
Walmart+ رایگان به مدت 1 سال
Paramount+ رایگان به مدت 1 سال

مزایای T-Mobile:

  • در دسترس بودن بیشتر و قیمت قفل مادام العمر
در این مرحله، اگر از ارائه‌دهنده پهنای باند خود راضی نیستید، به راحتی می‌توانید با T-Mobile یا اینترنت خانگی 5G Verizon یک آزمایش بدون ریسک انجام دهید، و حتی می‌توانید آن را با اینترنت موجود امتحان کنید.

بررسی کنید که آیا اینترنت خانگی 5G از T-Mobile یا Verizon در منطقه شما موجود است یا خیر.

آموزش های بیشتر 9to5Mac را بخوانید:

در همین حال، اینترنت خانگی 5G T-Mobile برای بیش از 50 میلیون نفر در ایالات متحده در دسترس است و انتظار می رود تا پایان سال 2022 در 70 شهر غرب میانه گسترش یابد.


زمینه

اگر گزینه اتصال اینترنت فیبر نوری یا کابلی ثابت را دارید، معمولاً سازگارترین و بهترین گزینه خواهد بود. با این حال، در بسیاری از موارد، اینترنت خانگی 5G می تواند بدون قرارداد، بدون محدودیت داده، بدون راه اندازی خودکار و غیره راحت باشد.

مقایسه اینترنت خانگی 5G: T-Mobile در مقابل Verizon

سرعت ها

ورایزون ستاپ باکس تلویزیون استریم خود را به صورت رایگان ارائه می دهد در حالی که T-Mobile 50 دلار ارائه می دهد که می تواند برای هر دستگاه پخش جریانی از جمله Apple TV استفاده شود.

خلاصه مقایسه اینترنت خانگی 5G

رقابت اینترنت خانگی 5G در ایالات متحده در حال داغ شدن است و ارائه دهندگانی مانند T-Mobile و Verizon مشوق های بزرگی برای جذب مشتریان ارائه می دهند. سرعت، قیمت ها و تمام جزئیات را برای هر ارائه دهنده در مقایسه اینترنت خانگی 5G ما پیگیری کنید.

[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی

با هر دو، به خاطر داشته باشید که میانگین سرعت 5G شما بسته به مکان و پوشش شما متفاوت است. و بله، اینترنت 4G خانگی AT&T بسیار کند است.

اینترنت 5G خانگی تی موبایل Verizon AT&T (فقط 4G)
سرعت دانلود 33 تا 182 مگابیت بر ثانیه 85 تا 1000 مگابیت بر ثانیه 10 تا 25 مگابیت بر ثانیه
سرعت دانلود 8 تا 25 مگابیت بر ثانیه 10 تا 50 مگابیت بر ثانیه تا 1 مگابیت بر ثانیه

مزایای Verizon:

  • قیمت ارزان تر برای باندلرها و سرعت کلی بیشتر

حتی اگر خدمات تلفن هوشمند خود را از طریق یکی از آنها دریافت نکنید، برنامه ها همچنان با T-Mobile و Verizon با پرداخت 50 دلار در ماه با پرداخت خودکار مقرون به صرفه هستند.

جزئیات اینترنت خانگی 5G تی موبایل Verizon AT&T (فقط 4G)
قیمت با طرح تلفن همراه 30 دلار در ماه 25-35 دلار در ماه 59.99 دلار در ماه
قیمت بدون طرح تلفن همراه 50 دلار در ماه 50-70 دلار در ماه 69.99 دلار در ماه
قرارداد
مالیات و کارمزد مشمول مشمول اضافی
محدودیت داده 350 گیگابایت
خود نصب
هزینه های نصب 99 دلار
قفل قیمت طول عمر 2-3 سال

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.


به روز رسانی 23/02/19: ورایزون به تازگی اینترنت 5G خانگی خود را به مشتریان جدید در کلرادو، فلوریدا و نیویورک گسترش داده است و این سرویس اکنون برای بیش از 20 میلیون خانه در ایالات متحده در دسترس است.

کمتر از دو سال از زمانی که Verizon و T-Mobile خدمات اینترنت خانگی 5G خود را راه اندازی کردند می گذرد و هر دو با سرعت ثابت به رشد خود ادامه می دهند.

هر دو T-Mobile و Verizon قیمت بسیار مقرون به صرفه ای را ارائه می دهند، به ویژه برای مشتریانی که یک برنامه تلفن همراه واجد شرایط را بسته بندی می کنند. این امر اینترنت خانگی 5G T-Mobile را به 30 دلار در ماه کاهش می دهد و ورایزون حتی با قیمت 25 دلار در ماه ارزان تر است.

پیشنهاد AT&T نه تنها گرانتر است، بلکه بسیار کندتر است، دارای سقف داده است و برای نصب به 99 دلار نیاز دارد.

مشوق ها

سخت است بگوییم که آیا یک برنده واضح بین T-Mobile و Verizon وجود دارد یا خیر. اما اگر قبلاً یکی از اپراتورها را برای طرح تلفن خود دارید، منطقی است که ابتدا آن را امتحان کنید.

هر دو T-Mobile و Verizon فهرستی وسوسه انگیز از مشوق ها برای جذب مشتریان از ارائه دهندگان پهنای باند سنتی دارند.

AT&T اینترنت خانگی 5G ندارد، اما اینترنت خانگی 4G را برای مشتریان و مشاغل در مناطق روستایی ارائه می دهد. اگرچه در همه زمینه ها بسیار عقب تر از Verizon و T-Mobile است، ما آن را برای مرجع در مقایسه های زیر لحاظ می کنیم.

سال گذشته شاهد افزایش مشوق‌های ورایزون با پیشنهادهایی مانند 50 درصد تخفیف برای مشتریان فعلی بودیم و T-Mobile نیز از آن پیروی کرد.