مهندس سابق اپل به سرقت اسرار تجاری پروژه تایتان گناهکار است

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

ژانگ مدت کوتاهی پس از اعلام جرم در سال 2018 به اتهامات وارده بی گناه اعتراف کرد. با این حال، این بار، ژانگ به عنوان بخشی از یک معامله اعتراف به اتهامات خود گناهکار است. همانطور که اشاره شد CNBC، توافق نامه ژانگ در حال حاضر مهر و موم شده است. زمان صدور حکم برای ماه نوامبر برنامه ریزی شده است و ژانگ با 10 سال زندان و 250000 دلار جریمه روبرو است.

اپل همچنین به مبارزه حقوقی خود با Jizhong Chen، یکی دیگر از مهندسان سابق پروژه تایتان که متهم به سرقت اسرار تجاری در سال 2019 است، ادامه می دهد. این پرونده هنوز در مراحل اولیه است و چن اعتراف نکرده است. او توسط همان وکیل ژانگ وکالت دارد.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

FBI ایالات متحده اولین بار در سال 2018 ژانگ را با سرقت اسرار تجاری تغییر داد. در آن زمان گزارش شد که ژانگ از اپل مرخصی والدین گرفته و در این مدت به چین سفر کرده است. زمانی که مرخصی والدینش در اپل به پایان می رسید، او به شرکت اطلاع داد که دیگر برنمی گردد.

ژانگ در طول مدت حضورش در اپل، روی چندین محصول کار کرده بود، از جمله طراحی و آزمایش بردهای مدار که قادر به تجزیه و تحلیل داده‌های حسگر هستند. یکی از حوزه‌های مورد علاقه، فناوری خودروهای خودران پروژه تایتان اپل بود.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


در عوض، ژانگ به چین نقل مکان کرد و به XMotors، یک استارت آپ چینی که فناوری خودران برای خودروها را توسعه می دهد، پیوست. اپل مدعی شد که در حین انتشار متوجه رفتارهای طفره‌آمیز شده است که باعث شد تیم امنیت محصول جدید این شرکت تحقیق کند. این شامل تحقیق در مورد فعالیت شبکه او و دستگاه های اپل بود که پس از ترک شرکت بازگردانده شدند.

در جریان تحقیقات مشخص شد که ژانگ قبل از رفتنش فایل های زیادی را از سرورهای اپل دانلود کرده است. مهمتر از همه، این شامل یک سند 25 صفحه ای با شماتیک های فنی یک برد مدار برای یک وسیله نقلیه خودران است. از جمله، او همچنین اطلاعاتی در مورد نمونه های اولیه و مواد آزمایشی بارگذاری کرده بود.

یک مهندس سابق اپل به دزدی اسرار تجاری از این شرکت اعتراف کرده است. در دادگاه فدرال در سن خوزه، شیائولانگ ژانگ به سرقت اسرار تجاری پروژه تایتان اپل اعتراف کرد و ممکن است با 10 سال زندان و جریمه 250 هزار دلاری روبرو شود.