علت کند شدن گوشی سامسونگ چیست؟ 9to5mac Farsi

موبایلهایی که محل جایگذاری کارت حافظه دارند، دارای امکان افزایش حافظه برای ذخیره عکسها، فیلمها و موسیقی هستند. صادقانه بگویم، تلفنهای هوشمند با حافظه کمتر از 32 گیگابایت از رده خارج شدهاند. با این حال، اگر به صفحه نمایش بزرگتری نیاز دارید، شیائومی می مکس 2 با باتری غیر قابل جابجاییِ 5300 میلی آمپر بر ساعتی Li-on یا شیائومی می نوت 2 5.7 اینچی با باتری 4020 میلی آمپر بر ساعتی (با شارژ سریع) به راحتی میتواند بیش از 12 ساعت برای شما کار کند. باتری دستگاه نیز یک واحد 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 وات است. در کنار این پردازنده یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی قرار گرفته است تا عملیاتهای شما بدون نگرانی از اتمام باتری انجام شود.

گوشی های ضد آب سامسونگ، توانست دغدغه ی بسیاری از افراد طبیعت گرد را برطرف کنند و جدا از این افراد، شما با داشتن این گوشی ها دیگر لازم نیست در روزهای بارانی نگران بیرون آوردن گوشی از جیبتان باشید و این گوشی ها را، حتی می توانید در استخر هم با خود ببرید! با وجود این، همچنان امکان نصب سرویسهای گوگل در گوشی های هواوی توسط کاربر نیز وجود دارد؛ البته این کار نیاز به انجام کارهای اضافی دارد و شاید برای کاربران عادی چالشبرانگیر باشد. سایر سازندگان گوشیهای هوشمند مثل سامسونگ، هواوی و شیائومی روی سیستمعامل اندروید کار میکنند. آخرین نسخهی MIUI – MIUI 12 – بر روی آخرین نسخههای اندروید اجرا میشود، از Android 9 Pie گرفته تا جدیدترین Android 11. البته، شما اغلب آپدیتهای اندروید را دریافت نخواهید کرد – اما به منظور امنیت و بهبود مداوم نرمافزار تلفن هوشمند خود، تلفنهای شیائومی هر دو ماه یکبار به طور مرتب MIUI را به روزرسانی میکنند. گوشیها در اثر استفاده دچار فرسودگی میشوند و حتی یک مدل بسیار جدید نیز میتواند با استفادهی مداوم خراب شود. پس از عرضه چندین مدل موفق در چین، شیائومی کار خود را در سایر کشورها نیز گسترش داد.

سرعت و عملکرد فوکوس خودکار در زمان عکاسی و فیلمبرداری قابلقبول بوده و ضبط فیلمها با حداکثر وضوح 1080p امکانپذیر است. این دوربین به ویژگیهای پیشرفتهای همچون عکاسی پیاپی ۲۰ فریم بر ثانیهای تا قابلیت فوکوس خودکار ردیابی سوژه تا نرخ ۶۰ بر ثانیه مجهز شده است. تاشو جدید شیائومی از نمایشگر اصلی 8 اینچی OLED با وضوح 2K، نرخ تازهسازی 120 هرتز و 5.4 میلی متر ضخامت بهره میبرد. از نظر مشخصات داخلی، شیائومی میکس فولد از جدیدترین چیپست پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 بهره میبرد که با 12 گیگابایت رم و 256 یا 512 گیگابایت یا 1 ترابایت حافظه داخلی همراه شده است. شیائومی از بزرگترین شرکت های الکترونیک است که در زمینه تولید گوشی های هوشمند و همچنین برنامه های تلفن همراه و لوازم مصرفی الکترونیک فعالیت می کند. این گوشی هواوی در سه رنگبندی مختلف عرضه شده است.

به گفته هواوی در ساختار دوربین پی۵۰ پرو توجه ویژهای به نیاز فعالان دنیای مجازی شده و سعی بر این بوده تا هر آنچه که یک کاربر برای گرفتن ولاگ یا دیگر فعالیتهای تولید محتوا نیاز داشته باشد، برای وی فراهم آید. این تراشه از هشت هسته تشکیل شده که هر کدام جداگانه به پردازش اطلاعات می پردازند.تراشه هفت نانو متری می باشد و پردازنده گرافیکی م که در کنار گوشی استفاده از نوع Adreno 650 می باشد. ممکن است به صورت ناگهانی با مشکل خاموش شدن گوشی سونی خود مواجه شوید و در این زمان، هیچ کدام از دکمهها، عمل نکنند. این رابط کاربریiOS با عملکرد و کارآیی اندروید ترکیب شده است تا در کل یک سیستم عامل ایدهآل و عالی را ارائه دهد. صفحهنمایش ثانویه هم از نوع اولد است که توانایی ارائه نرخ بهروزرسانی ۶۰ هرتز را دارد. نمایشگر بیرونی دستگاه نیز یک صفحه 6.56 اینچی AMOLED با وضوح فول اچدی پلاس و نرخ تازهسازی 120 هرتز است. نسخه نهایی که از 12 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی بهره میبرد نیز با قیمت 1780 دلار فروخته میشود. Xiaomi 11i 5G از پردازنده هشت هستهای مدیاتک Dimensity 920 بهره میبرد و رم 6 گیگابایتی دارد.

اگر بخواهیم یک دسته بندی ساده از قیمت برای سری گوشی های سامسونگ در نظر بگیریم، سریA و M، به عنوان گوشیه های میان رده، مقرون به صرفه ترین، سری S و Note، محصولات پرچم دار وگران ترین آن ها هستند. اگر یک گوشی هوشمند با قابلیت های بالا را نیاز دارید و همچنان قیمت آن برای شما مهم است میتوانید خرید گوشی شیائومی را انتخاب کنید. با استفاده از این تلفن هوشمند، میتوانید 10 ساعت بدون مانع کار کنید. به طور کلی اکثر مدل های گوشی که باتری داخلی دارند تعویض باتری کار سختی نیست و همه تعمیر کار ها انجام میدهند. اگر از نمونه بلوتوثی استفاده کنید بهتر است زیرا ممکن است در طول روز اینترنت دچار اختلال شود ولی بلوتوث همواره متصل می باشد و نمونه دیگر را می توانید در لیست نرم افزارهای خود قرار دهید و با ورود به برنامه دمای داخل و بیرون را به راحتی اندازه گیری نمایید و لازم به ذکر است که در این نمونه دستگاه باید حتما به شبکه اینترنت جهانی متصل باشد و در غیر این صورت اتصال امکان پذیر نخواهد بود اما نگران نباشید زیرا شما نیاز به نت پر سرعت نخواهید داشت و یک اتصال کوچک کافی می باشد و می تواند نیاز شما را به طور کامل برآورده سازد.

اگر بودجه شما محدود است و قصد دارید یک گوشی موبایل خوب با ویژگیهای مناسب تهیه کنید، بهتر است محصولاتی مانند Xiaomi Redmi 7A، Xiaomi Redmi Note 7، Xiaomi Mi 9 SE، Mi Note 10، Mi Note 10 Pro و Xiaomi Mi Mix 3 را بررسی کنید. موبایلهای شیائومی در بازار موبایل ایران نیز از قیمت پایینتری نسبت به سایر برندها مانند گوشی سامسونگ و هواوی برخوردار است و میتوان آن را به عنوان موبایلهای ارزان و با کیفیت معرفی کرد. هرچند که هر دو سری جزء بهترین و پرفروشترین محصولات هواوی در بازار بودند اما با این وجود تولید گوشی های سری اسند به طور کامل متوقف شد و به نابودی مطلق رسید. امروزه محصولات این کشور علاوه بر چین، در هند، بیشتر کشورهای اروپایی و بسیاری از کشورهای دیگر به فروش میرسد.

با کلیک بر روی هر محصول، میتوانید به قیمت، مشخصات فنی، بررسی جامع کالا و نظرات کاربرانی که آن محصول را خریداری کردهاند، سایت 9to5mac دسترسی داشته باشید. مشخصات فنی، کیفیت ساخت، دوربینها و همچنین امکاناتی که در یک گوشی موبایل مورد استفاده قرار میگیرد میتواند روی قیمت آن تأثیرگذار باشد. ما در فروشگاه تخصصی تکنولایف تلاش میکنیم با ارائه محتواهای مناسب، کاربران را در انتخاب بهترین گوشی با توجه به نیازهایشان راهنمایی کنیم. اگر بیشتر اوقات در حال بازی هستید و سرعت و کیفیت صفحه نمایش اهمیت بالایی برایتان دارد، بهتر است گوشیهای گیمینگ را خریداری نمایید. در طراحی گوشی های این شرکت از دوربین های چندگانه با کیفیت عالی استفاده شده است. ملاحظات و پیشنهادات زیر تمام چیزهایی که باید قبل از خرید گوشی شیائومی بدانید را پوشش میدهند. در این زمان باید از درست وارد کردن اطلاعات رمز وای فای مطمئن شوید سپس مراحل زیر را طی کنید. این سری از گوشی های سامسونگ با اینکه در گوشی های پایین رده و میان رده دسته بندی می شوند اما از ویژه گی های اساسی یک گوشی هوشمند برخوردار هستند. اولین تلفن همراه توسط شخصی به نام دکتر مارتین کوپر ساخته شد، طول این موبایل 25 سانتی متر و در حدود یک کیلوگرم وزن داشت و بعد از حدود 20 دقیقه شارژ آن به اتمام میرسید و نیاز به شارژ مجدد داشت.

به احتمال زیاد این مورد، زیاد به گوش شما برخورد کرده است، اما تعداد زیادی از اپلیکیشنها وجود دارند که در محیط پس زمینه گوشی میتوانند منجر به کند شدن گوشی شوند. این نکات ممکن است به طور مستقیم برای شما مفید نباشند، اما میتوانند برای اطرافیانتان مفید واقع شوند. در واقع این امر در خرید گوشی، کاملا به سلیقه و میزان راحتی شما با هر کدام از این سیستمعاملها بستگی دارد. هر سری محصولی با یک عدد همراه است، علاوه بر این محصول، شاخههای فرعی دیگری نیز در هر نسل عرضه میشوند که قیمتی کمتر یا بیشتر از مدل اصلی دارند. امروزه شیائومی یکی از برترین تولید کنندگان گوشی هوشمند میباشد که گوشی هایی با امکانات فراوان با قیمتی رقابتی را تولید میکند. حافظه داخلی این دستگاه برابر با ۵۱۲ گیگابایت عنوان شده که از طریق کارتحافظه میکرواسدی تا یک ترابایت قابل ارتقاست. کاربران گوشی اچ تی سی اکسدوس قادر هستند تا از این گوشی موبایل به عنوان کیف پولی برای ارزهای مجازی خود استفاده نمایند.

توجه داشته باشید که هر چه نرمافزارها و سختافزارهای به کار رفته در گوشی موبایل، رده بالاتری داشته باشند، کیفیت گوشی بیشتر میشود، اما قیمت آن نیز به همان نسبت افزایش مییابد. سپس شما می توانید با استفاده از وای فای یا بلوتوث آنها را به هم متصل نمایید و دما هم بر روی دستگاه و هم گوشی شما قابل مشاهده خواهد بود این قابلیت بسیار پیشرفته می باشد زیرا دقت زیادی هم دارد و سنسورهای تعبیه شده در دستگاه این قابلیت را دارد تا به صورت لحظه ای و ثانیه ای شما را در جریان امور قرار دهد و جالب است بدانید که اندازه این محصول بسیار کوچک می باشد و شما می توانید آن را در هر مکانی که دلتان می خواهد نصب کنید و حتی می توانید آن را با خود حمل کنید و در هر لحظه که نیاز داشتید دما و رطوبت را اندازه گیری نمایید همچنین این محصول برای مواقعی که در منزل حضور ندارید بسیار مناسب است زیرا شما قادر خواهید بود از راه دور و بدون هیچ محدودیت مسافت نسبت به چک کردن اقدام کنید که در نوع خود بسیار منحصر به فرد و عالی می باشد. همانطور که می دانید با سرعت گرفتن اینترنت در کشور و ورود انواع کالاهای دیجیتال همچون اتوسکوپ دیجیتال به بازارها می توانیم دماسنج دیجیتال برای گوشی را نیز در لیست فروش محصولات ملاحظه کنیم زیرا اکثر موبایلها به صورت پیش فرض دارای دماسنج نمی باشند و شما می توانید این دستگاه را در اختیار داشته باشید و به این صورت دما بر روی گوشی شما قابل مشاهده است شاید بپرسید که چگونه دستگاه و موبایل به هم متصل می شوند و جواب بسیار راحت است زیرا همه چیز به وسیله سیستم اندروید اداره می شود دستگاه اولیه دارای یک سیستم عامل هوشمند می باشد که قادر است اطلاعات مربوط به درجه گرمی و سردی را به یک دستگاه ثانویه مخابره نماید و به این صورت شما می توانید با در دست داشتن موبایل نسبت به نصب نرم افزار ویژه اقدام نمایید که تنها چند لحظه از وقت شما را به خود اختصاص می دهد.

مشکل هنگ کردن گوشی سونی هنگام کار با آن برای هرکسی آزاردهنده خواهد بود. لنز موجود تقریبا برای گرفتن تصاویر سلفی تک نفره مناسب بوده اما کمی شکست در لبههای اجسام در آن دیده میشود. نوع و تعداد دوربین های به کار گرفته شده، نوع پردازنده، میزان حافظه، باطری و دیگر ویژگی های این گوشی ها باید مورد بررسی و آنالیز قرار گیرد برای مثال گوشی مدل A71 که از محبوب ترین نوع گوشی های سری A هستند در بازار به رقابت با گوشی های شیائومی مدل ردمی K30 پرداختند. بی شک فراوانی گوشی ها و برند های آن، قیمت گذاری گوشی را در فضای حقیقی با مشکل مواجه می کند و البته وجود دلال ها و خریدارانی که به دنبال واسطه گری هستند، می تواند موجب شود که شما گوشی خود را با قیمتی پایین تر از حد معمول به فروش برسانید یا یک گوشی دست دوم و کار کرده را با قیمتی فراتر از قیمت واقعی اش بخرید. این برند همواره سعی داشته محصولات خود را با قیمتی مناسب که تمامی اقشار امکان خرید آن را داشته باشند به فروش بگذارد.

قیمت روز موبایل را میتوانید در سایت مرجع موبایل 19کالا ببینید. در این قسمت میتوانید لیست تمامی موبایل های شیائومی موجود در برتر دیجیتال به همراه قیمت روز آنها را ملاحظه فرمایید. به قولی در آینده در هر دستگاهی خواهیم توانست تا اقدامات مختلف و فعالیتهای روزانهی خود را انجام دهیم و تعاملی جذاب را میان دستگاههای مختلف شاهد باشیم. دلیل محبوبیت سامسونگ نه تبلیغاتش بلکه تضمین کیفیت آن است؛ تا جاییکه هر خریدار موبایل اول سراغ سریهای مختلف گوشی سامسونگ میرود. از آن جایی که در ساخت این گوشیها از بهترین سختافزارها و نرمافزارهای روز دنیا استفاده میشود، میتوان گفت که جدیدترین مدلهای این گوشی موبایل نسبت به اجداد خود، از نظر کیفیت در مقام بالاتری قرار دارند. باتری هایی با ظرفیت بالا از نکات قوت در تولید این گوشی ها میباشند. از این رو اولین گوشی های تولید شده این شرکت ، طبق دستور رئیس و مدیران ارشد این شرکت به کلی نابود شدند. این شرکت به عرضه محصولات مقرون به صرفه با کارایی بیشتر از قیمت خود معروف است. این دستگاه در قسمتی که شما مد نظر دارید نصب می شود و سپس شما می توانید با استفاده از برنامه مناسب بر روی گوشی خود دما را چک کنید و این مسئله از راه دور هم امکان پذیر می باشد زیرا تمام سیستم این محصول به صورت اتوماتیک و وایرلس می باشد و به همین دلیل دارای هوشمندی بسیار زیادی است و می تواند به خوبی نیاز شما را به یک دماسنج پیشرفته برطرف نماید.

دوربینهای گوشی هوآوی Mate 50 Pro در داخل یک جزیره دایرهای شکل قرار میگیرند. این حالت یکی از قابلیت های مخفی گوشی هوآوی بشمار میرود. دوربین های برجسته ای که این گوشی دارد یکی از جذابیت های منحصر به فرد آن است که برای آن دسته از کاربران که ظاهر گوشی را در نظر می گیرند یکی از برترین گزینه ها است. در سال 1399 یکی از محصولات دیگر سامسونگ با نام SPH- M2500 متولد شد. مؤسس شیائومی، آقای Jei Lun با جمع کردن تعدادی از متخصصین عرصه تکنولوژی (از جمله کارمندان سابق گوگل و موتورولا) و اعلام اهداف شرکت مورد تأسیس خود، در همان روزهای اول موفق شد میلیونها دلار سرمایه جذب کند. امروز هم با تاریخچهی یکی دیگر از شرکت های مطرح یعنی تاریخچه اچ تی سی (HTC) در خدمت شما هستیم. پس از سامسونگ و موتورولا، حالا نوبت به شیائومی رسیده تا از نسل جدید گوشی تاشو خود یعنی «میکس فولد 2» رونمایی کند. گوشی شیائومی می 5 یا می 5 اس یا می 5 اس پلاس هنوز حس یک گوشی جدید را دارند، حتی اگر جدیدترین مدل نباشد.

تا در کنار یک طراحی زیبا گوشی قدرتمند با امکاناتی همچون پردازنده قوی و دوربین با کیفیتی را داشته باشید. شیائومی دارای امکاناتی مثلِ سیستم عامل مبتنی بر اندروید بسیار قوی، کیفیت عالیِ دوربین، باتری و از همه مهمتر قیمت پایین است. گوشی جدید شیائومی از این نظر تقریبا به نازکی آیفون 13 پرو مکس است. فروشگاه اینترنتی آترین کالا ویترینی از انواع مدل گوشی شیائومی را در معرض دید عموم قرار داده که شما می توانید برای آگاهی از قیمت گوشی شیائومی و همچنین خرید آن به سایت آترین کالا مراجعه کرده و تمامی مدلهای جدید این شرکت را همراه با قیمت روز آنها مشاهده کنید. مهمترین دغدغه فروشگاه اینترنتی گندم این است که کمترین قیمت محصولات مختلف در بین فروشندگان و فروشگاه های معتبر را به کاربران خود معرفی کند تا کاربر با کمترین زمان ممکن به مقصد خود برسد. سپس به یک سایت اینترنتی مانند دیدنگار مراجعه کنید که تمام مشخصات موبایل ها را در اختیار شما قرار داده باشد. شیائومی مشخصات و طراحی بسیاری از محصولات خود را در بازارهای مختلف تغییر میدهد و همچنین بعضی محصولات را با نامی دیگر در مناطق متفاوت عرضه میکند.

با ورود شرکت چینی به بازار موبایل، هرساله محصولات مختلفی معرفی شد؛ اما مهمترین اتفاق از بخش موبایل هواوی در آن زمان را میتوان معرفی سری Ascend عنوان کرد.سری اسند که مبتنی بر اندروید ۲.۱ بود در تابستان سال ۲۰۱۲ راهی بازار شد و درواقع راه ورود انواع گوشی ارزان قیمت هواوی به بازارهای مختلف جهان را باز کرد. پس از چند ماه، این شرکت اولین محصول خود را معرفی نمود: MIUI؛ پوسته اندرویدی که در آینده اکثر گوشیهای شیائومی به آن مجهز خواهند شد. لازم به ذکر است که این لیست هر دو هفته بهروز میشود و در صورت عرضه گوشی جدید، به آن اضافه و یا در صورت توقف تولید یک محصول، فوراً از آن حذف خواهد شد. مثلاً شیائومی می میکس 2 حدود پنج ماه است که در بازار است، اما قیمت آن چند هفته پیش به دلیل ورودِ شیائومی می میکس 2 اس کاهش یافته است. البته اولین گوشی این غول چینی یعنی Xiaomi Mi 1 حدود یک سال بعد و در آگوست سال 2011 در بازار عرضه شد.

شیائومی یک شرکت خصوصی است و به صورت خصوصی فعالیت می کند که دفتر اصلی آن در پکن چین واقع شده و اولین محصول خود را در سال 2011 عرضه کرد که در همان سال سهم بزرگی از بازار چین را به خود اختصاص داد. شیائومی همه این موارد را در سال 2011 تغییر داد و هر سال، با هر بار تکرار خط تلفن هوشمند شیائومی ما را شگفتزده کرد – آنها همچنان تکنولوژی عالی و با کیفیت بالا را با قیمت ارزانی عرضه میکنند. پرچمداران این شرکت ویژگیهایی مانند جک 3.5 میلیمتری صدا، امکانات درجهیک دوربین و نمایشگر 4K با نسبتتصویر 21:9 را ارائه میکنند. سری M: سری M نیز مانند سری A سامسونگ است با چند تفاوت کوچک. همچنین احتمالاً در ادامه سال، شاهد مدلهای سری Mi 11T نیز خواهیم بود. مهمترین فاکتوری که همهی ما موقع خرید گوشی شیائومی در نظر میگیریم قیمت آن است! دلیل آن ساده است، اگر دستگاهی دارای قیمت و مشخصات مشابه با یک مدل قدیمی باشد، قیمت مدل قدیمی به احتمال زیاد اندکی قبل یا بلافاصله پس از عرضهی مدل جدید کاهش مییابد.