نظر: در اینجا برخی از بازی های محبوب Apple Arcade من برای فصل تعطیلات آورده شده است

[ad_1]

با فصل تعطیلات اینجا، یکی از کارهایی که مردم می توانند در حین گذراندن وقت با عزیزان انجام دهند این است که چند بازی عالی Apple Arcade را انجام دهند. با بیش از 200 برنامه موجود، در اینجا چند مورد وجود دارد که باید امتحان کنید.

یاور پین بال

یکی از بازی هایی که پس از راه اندازی اپل آرکید عاشقش شدم Pinball Wizard بود. این یک بازی ماجراجویی است که در آن شخصیت اصلی توسط مجموعه‌ای از باله‌ها، مانند توپ یک ماشین پین‌بال، وارد عمل می‌شود.

هر سطح از بازی یک منطقه محدود در داخل یک برج است. هدف بازی زنده ماندن و رسیدن به بالای برج است. شما می توانید در حالت برج، حالت سیاه چال و سیاه چال روزانه بازی کنید. کاربران همچنین می توانند مهارت های خود را بهبود بخشند، به صورت آفلاین بازی کنند و سیاه چال های جدید را کشف کنند.

می توانید بازی را دانلود کنید اینجا.

مینی بزرگراه ها

Mini Motorways یک بازی در مورد ترسیم جاده هایی است که از یک شهر در حال رشد پشتیبانی می کنند. همانطور که توسعه‌دهنده بازی می‌گوید، «یک شبکه جاده‌ای، یک جاده در یک زمان، برای ایجاد یک کلان شهر شلوغ بسازید. شهر خود را دوباره طراحی کنید تا ترافیک جریان داشته باشد و ارتقاها را به دقت مدیریت کنید تا تقاضای در حال تغییر را برآورده کنید. »

هدف بازی حفظ شهرهای جهان است بدون اینکه شهروندانشان دیر سر کار یا مجبور به بازگشت به خانه شوند. به طور کلی این یک بازی زیبا است، با تعداد زیادی از شهرهای مختلف در سراسر جهان. همچنین حالت های رنگی مختلفی را برای انتخاب ارائه می دهد، از جمله حالت های کوررنگ و شب.

می توانید بازی را دانلود کنید اینجا.

خارق العاده

یکی از مورد انتظارترین بازی های سال، Fantaasian – از خالق سری فاینال فانتزی – یک بازی RPG است که در پس زمینه ای از بیش از 150 دیورامای دست ساز ساخته شده است.

این بازی بخشی از تجربه فرنچایز فاینال فانتزی، مانند مکانیک «Dimension Battle» را به ارمغان می‌آورد که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا دشمنانی را که قبلاً با آنها برخورد کرده‌اند را به یک سیاه چال بعدی بفرستند تا نبرد را ساده‌تر کنند و کاوش بدون وقفه در محل‌ها را به حداکثر برسانند.

نه تنها این، بلکه بازی دومین قسمت خود را نیز در ماه آگوست با 150 دیورامای دست ساز دیگر که محیط های فیزیکی و شخصیت های سه بعدی را با هم ترکیب می کنند، دریافت کرد.

می توانید بازی را دانلود کنید اینجا.

چرخ سنگ زنی

Grindstone یک بازی نبرد شمشیر پازل است. با صدها سطح موجود، کاربران می توانند اسلحه، معجون و موارد دیگر خود را انتخاب کنند. همانطور که توسعه دهنده هشدار می دهد:

کوه گریندستون با کریپ های شرور تسخیر شده است! راه خود را به سمت قله خائنانه آن بجنگید، جایی که بخت، شکوه (و مرگ) در انتظار است!

به مهارت‌های پازل تیز و تیغه‌های تیزتر نیاز دارید تا راه خود را از میان انبوه کریپ‌های تشنه به خون ساکن در سیاه‌چال‌های گریندستون بشکنید. با رئیس‌ها بجنگید، منابع را غارت کنید، نقشه‌های گمشده‌ای را برای تجهیزات قدرتمند کشف کنید، همه اینها در حالی که جرات دشمنان فانی خود را شکافتید! در حال حاضر با بیش از 200 سطح از جنون نبرد پازل شدید!

Grindstone نوید ساعت ها و ساعت ها سرگرمی را به خصوص در این فصل تعطیلات می دهد. همچنین می توانید آن را روی نینتندو سوییچ بازی کنید.

البته می توانید بازی را دانلود کنید اینجابا اشتراک Apple Arcade خود.

اودیسه آلتو: شهر گمشده

برای کسانی که عاشق ماجراجویی اودیسه آلتو هستند، شهر گمشده یک بازی ضروری است. این زیبا است، موسیقی متن آن دوست داشتنی است، و شما می توانید داده های Odyssey خود را به این بازی بیاورید. در اینجا توسعه دهنده این بهبود بازی را شرح می دهد:

به آلتو و دوستانش در سفری بی پایان در سندبورد بپیوندید تا شهر گمشده را پیدا کنید و اسرار پنهان در آن را کشف کنید. بر فراز تپه های شنی بادگیر پرواز کنید، دره های هیجان انگیز را طی کنید، معابد باستانی را کاوش کنید و در غارهای وسیع در مکانی فوق العاده دور از خانه شیرجه بزنید.

در این سفر، شما از تاکستان‌ها عبور می‌کنید، روی بالن‌های هوای گرم می‌پرید، روی صخره‌های بلند سوار می‌شوید، با لباس‌های بال خود می‌چرخید، و از لمورهای بدجنس فرار می‌کنید، همه اینها در حالی که اسرار بی‌شمار صحرا را کشف می‌کنید.

بیوم منحصر به فرد جدید را با چالش‌های پنهان ویژه، با تجربه کلاسیک Alto’s Odyssey که طرفداران قدیمی آن را می‌شناسند و دوست دارند، با چالش‌های پنهان ویژه کاوش کنید – فقط در Apple Arcade.

می توانید بازی را دانلود کنید اوrو.

Angry Birds: Reloaded

آخرین بازی ای که من برای تعطیلات شما توصیه می کنم Angry Birds: Reloaded است. و اگر از این بازی راضی هستید، باید خوشحال باشید. اخیرا اپل آهنگ های “کلاسیک” زیادی اضافه کرده است

Angry Birds: Reloaded یکی از بازی‌های کلاسیک iOS مانند Cut the Rope، Fruit Ninja و حتی Monument Valley است که در اشتراک Apple Arcade موجود است.

با Angry Birds: Reloaded، می‌توانید از همه چیز در مورد بازی اصلی Angry Birds لذت ببرید، بدون اینکه مجبور باشید برای آیتم‌های درون برنامه‌ای یا حتی خود بازی هزینه کنید.

نتیجه گیری و اشتراک Apple Arcade

اگر فکر می کنید این بازی ها ممکن است برای فصل تعطیلات شما عالی باشند، باید در مورد Apple Arcade مطالعه کنید.

Apple Arcade یک سرویس اشتراک بازی با بیش از 200 بازی جدید و انحصاری است. این سرویس بین همه دستگاه های شما همگام می شود و از پخش آفلاین پشتیبانی می کند. هیچ آگهی یا خرید درون برنامه ای با این سرویس وجود ندارد. این سرویس امکان دسترسی به همه اعضای یک حساب اشتراک گذاری خانوادگی را فراهم می کند.

نظر شما در مورد این بازی ها چیست؟ کدام را برای فصل تعطیلات پیشنهاد می کنید؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید. در راهنمای جامع ما در اینجا درباره Apple Arcade بیشتر بیاموزید.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش اپل آرکید 9to5mac فارسی