نقد و بررسی: کیف پول‌های هوشمند Ekster سیری و فضای ذخیره‌سازی عالی با طراحی‌های شیک ارائه می‌دهند

کارت ردیاب چیپولو سس مخفی است که عملکرد میانبرهای سیری/سیری را برای پیگیری کیف پول شما به ارمغان می آورد. برنامه Chipolo iOS به خوبی انجام شده است و حتی می توانید از دکمه ردیابی نقشه برای پینگ آیفون خود یا گرفتن عکس به عنوان یک شاتر از راه دور استفاده کنید.

جنبه های دیگری که من واقعاً دوست دارم شامل طراحی باریک است، اما هنوز جا برای یک رسید تصادفی، پول نقد یا سایر موارد کوچک وجود دارد. و همه اینها را می توان بدون یک کیف پول حجیم ذخیره کرد.

Ekster همچنین قاب های کیف پول آیفون و چند لوازم جانبی مرتبط دیگر مانند گیره پول را ارائه می دهد.

نتیجه

Ekster برای تمام کیف‌های خود از چرم گاو نر با دانه مرغوب استفاده می‌کند. این شرکت همچنین از یک روکش دو رنگ بر روی چرم‌های خود استفاده می‌کند «به آن‌ها ظاهر و رنگی متمایز می‌دهد که با نرم شدن، خم شدن و شکل‌گیری کیف پول بسته به نحوه استفاده، چه در جیب، کیف یا دست، ماندگار شود».

کیف‌پول‌های پارلمان حجم زیادی از فضای ذخیره‌سازی و عملکرد را در کیفی با ضخامت حدود ۰.۵ اینچ قرار می‌دهند. بنابراین، همراه با چرم نرم و باکیفیت، استفاده از آن‌ها روز به روز دلپذیر است.

Ekster یک سال گارانتی برای محصولات خود به همراه سیاست بازگشت 14 روزه برای بازپرداخت کامل یا یک دوره بازپرداخت 60 روزه برای اعتبار فروشگاه ارائه می دهد.

تابلوی ردیابی چیپولو سولار

برای مواقعی که می خواهید چیزها را لاغرتر نگه دارید، نگهدارنده کارت وزیری یک انتخاب عالی است، چهار اسلات کارت و یک جیب/ محل کارت مرکزی برای پول نقد یا سایر موارد ارائه می دهد. همچنین می توانید کارت رهگیری چیپولو را در یکی از اسلات ها نگه دارید.

بررسی کیف پول هوشمند سیری اکستر در نمای داخلی

بررسی کیف پول هوشمند اکستر، مکانیسم دسترسی سریع Siri، ستون فقرات لاستیکی

بنابراین شما قسمت نگهدارنده کارت را با فضایی برای 6 کارت و مکانیزم دسترسی سریع فوق العاده دارید، سپس در داخل دو اسلات دیگر در سمت چپ وجود دارد. همچنین در قسمت بالای نگهدارنده کارت در سمت راست یک بند الاستیک دستی برای نگهداری پول نقد و سایر اقلام کوچک مانند کوپن و غیره وجود دارد. در نهایت، پشت مجلس یک جای کارت / جیب دیگر دارد.

من دوست دارم که طراحی دسترسی سریع کارت بازشو مکانیکی است، بنابراین احتمالاً فرسوده نخواهد شد. هاها، این چیز خوبی است، زیرا به نظرم این اعتیادآور است که روی دکمه کلیک کنم و کارت هایم را پشت سر بگذارم، مانند یک عادت متزلزل.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

من فکر می‌کنم برای چیزی که دریافت می‌کنید قیمت‌های رقابتی دارند، اما در زمان نوشتن اکستر 40% تخفیف کیف پول‌های خود را با کد ” انجام می‌دهد.BF-40در پرداخت، آن را به ارزش قانع کننده تر تبدیل می کند.

دارنده کارت وزیر معمولاً 39 دلار قیمت دارد و کیف پول پارلمان از 79 دلار شروع می شود. کارت ردیابی Chipolo Solar Powered Tracking Card معمولا با قیمت 49 دلار به فروش می رسد.

در مورد مکانیسم دسترسی سریع کیف پول های مجلس و دارندگان کارت سنا، از یک ماشه مکانیکی هوشمندانه برای پاپ کردن کارت ها (بدون باتری) استفاده می کند. در مورد اینکه چگونه تا 6 کارت را به طور ایمن بدون افتادن نگه می دارد، یک نوار لاستیکی در لبه داخلی وجود دارد که همراه با برجستگی های کوچک، تناسب خوبی را برای کارت های شما ایجاد می کند.

من پارلمان Vachetta را در Brescia Bronze و منشی Cardholder را در Nappa Black آزمایش کردم. از همان اولین دستگیره کیف‌ها، توجه به جزئیات و ساخت و ساز و کاردستی ممتاز بلافاصله نمایان می‌شود.

پارلمان واچتا در برنز برشیا در سمت چپ، دارنده کارت منشی به رنگ مشکی ناپا در سمت راست

کیف پول هوشمند Ekster Siri

استفاده شده

[ad_2]

Source link

بخش سیری 9to5mac فارسی

من صادقانه نمی توانم به هیچ انتقاد یا ایده سازنده ای در مورد اینکه چگونه Ekster می تواند این محصولات را بهبود بخشد فکر کنم. آنها واقعا کیف پول های فوق العاده ای هستند و من آنها را به شدت توصیه می کنم.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

فروش فوق العاده جمعه سیاه


کارت ردیابی Ekster/Chipolo در شکاف پشتی کیف پول Vachetta Parlament

مکانیسم دسترسی سریع برای بررسی کیف پول هوشمند Ekster Siri

یک نکته واقعاً متفکرانه برای هوشمند کردن کیف پول‌های آن، ادغام با کارت‌های ردیابی Chipolo است. اما برای جلوتر رفتن، کارت‌های ردیابی Ekster/Chipolo از طریق انرژی خورشیدی شارژ می‌شوند. ضخامت آن تقریباً دو کارت است و می تواند در هر شکاف کارتی جابجا شود.

سه ساعت شارژ خورشیدی تا 2 ماه استفاده می کند.

Ekster تا حدود یک ماه پیش در رادار من نبود تا زمانی که توانستم کیف پول های هوشمند این شرکت را آزمایش کنم و متوجه شدم که از طراحی، کیفیت ساخت و عملکرد پیشنهادات بسیار تحت تاثیر قرار گرفتم. برای بررسی کامل کیف پول‌های هوشمند Ekster و آنچه که آنها را از بقیه بازار متمایز می‌کند، در ادامه بخوانید. و، بله، این شرکت همچنین تبلیغات جمعه سیاه را با پیشنهاد 40٪ تخفیف اجرا می کند.

Ekster مجموعه ای صیقلی از کیف پول های باکیفیت می سازد که شامل چند فاکتور فرم متفاوت است. کیف پول پرچمدار Ekster، پارلمان یک نگهدارنده کارت است که با یک کیف پول سنتی دوفولد ترکیب شده است. این شامل یک ماشه مکانیکی است که کارت های اعتباری/ بدهی/شناسایی شما را از بالای کیف پول تکان دهنده خارج می کند. این ویژگی گرفتن کارت مورد نیاز خود را آسان می کند و هر بار که برای استفاده از آن روی ماشه کلیک می کنید، واقعا سرگرم کننده و رضایت بخش است. Ekster همچنین یک جا کارتی باریک‌تر با روکش چرمی با مکانیسم دسترسی سریع و همچنین یک جا کارتی چرمی می‌سازد.

مواد و کیفیت ساخت