نمی توانید به فروشگاه اپل بروید؟ لوازم جانبی AirTag و جستجوی دقیق را با AR امتحان کنید

به مناسبت معرفی AirTag، اپل یک AirTag Bay ویژه در این منطقه ایجاد کرده است خیابان ها در فروشگاه های اپل انتخاب شده، از جمله سینی لوازم جانبی سفارشی. از امروز می توانید از نمایشگر جدید دیدن کنید.

Apple Store Avenue AirTag Bay

از امروز، AirTag و مجموعه‌ای از لوازم جانبی منطبق برای خرید و امتحان در فروشگاه‌های کاملاً بازگشایی شده اپل در دسترس هستند. اگر نمی‌توانید وارد فروشگاه اپل شوید، تجربه‌های واقعیت افزوده به شما امکان می‌دهند لوازم جانبی AirTag طراحی شده توسط اپل را مقایسه کنید و جستجوی دقیق را از خانه تجربه کنید.

از این صفحه از iPhone یا iPad دیدن کنید و یکی از دکمه‌های زیر را فشار دهید تا مدل‌های AR Quick Look هر لوازم جانبی AirTag را راه‌اندازی کنید. وقتی در Safari از شما خواسته شد، روی «View» ضربه بزنید.

حلقه AirTag

حلقه چرمی AirTag

جاکلیدی چرمی AirTag

Apple Store AirTag Tray in AR

مجموعه را کاوش کنید



[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی

این مدل برای مشاهده به سطح صاف 2×2 فوت نیاز دارد.

برای سفارشی سازی بیشتر، لوازم جانبی شخص ثالث در دسترس است بلکینو مجموعه ای ویژه از برچسب های چمدان، جاکلیدی و جاکلیدی از طریق همکاری با هرمس.

اپل سه مالک را می فروشد Airtag لوازم جانبی هنگام راه اندازی – جاکلیدی چرمی AirTag، حلقه چرمی AirTagو حلقه AirTag در پلی اورتان هر یک از لوازم جانبی در رنگ های مختلف موجود است. برای امتحان کردن هر کدام از مدل‌های AR زیر دیدن کنید.

برای تجربه جستجوی دقت AirTag با AR، نسخه ی نمایشی تعاملی زیر را راه اندازی کنید. اعلان های روی صفحه شما را از طریق این فرآیند راهنمایی می کند. حتی می توانید یک صدا را در AirTag مجازی خود پخش کنید.

پيگيري كردن در توییتر برای اخبار روزانه از فروشگاه اپل.

لوازم جانبی AirTag Bay جدید را در فروشگاه های اپل کشف کنید.

AirTag Loops

سبک خود را پیدا کنید

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای انداختن سینی AirTag Apple Store روی میز و مقایسه لوازم جانبی، روی زیر ضربه بزنید. این مدل حلقه AirTag را در رنگ های نارنجی برقی، آفتابگردان و آبی سرمه ای، و کلید چرمی AirTag را در رنگ های آبی بالتیک، قهوه ای زینی و (محصول) قرمز برجسته می کند.

AR AirTag Precision Finding Demo

کشف تحقیق دقیق

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید: