همراه گستر گوشی موبایل اپل مدل Apple iPhone 8 ظرفیت 256 گیگابایت تک سیم کارت

برای فروش گوشی موبایل اپل آیفون 8 خود می توانید به ثبت آگهی رایگانبرای آن بپردازید. پردازنده‌ی ۶ هسته‌ای، رم ۲ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۶۴ و ۲۵۶ گیگابایتی از ویژگی‌های این گوشی است. دوربین اصلی به سنسور ۱۲ و دوربین سلفی به سنسور 9to5mac ۷ مگاپیکسلی مجهز است. یک باتری لیتیوم یونی ۳۰۶۰ میلی‌آمپرساعتی انرژی این سخت افزار را تامین می‌کند. بدنه iphone 8 در ابعاد 138.4 × 67.3 × 7.3 میلی متر با وزنی حدود 148 گرم ساخته شده است که در دو طرف با گلس پوشیده شده است.

  • ترکیبی که این روزها به فرمولی موفق در بین تولیدکنندگان گوشی‌ هوشمند بدل شده است.
  • همانند نسل‌های گذشته شاهد استفاده بهترین نمایشگر در این گوشی هستیم.
  • باتری دستگاه عموما بالای 85 هست ولی اگر به هر دلیل ضعفی توی باتری باشه، براتون تعویض میشه و باتری 100 به شما تحویل میشه.
وقتی گوشی آیفون 8 رو برای اولین بار لمس می‌کنید، واقعا حس با کیفیت بودن و اصالت آیفون به شما منتقل میشه. فریم فلزی و پشت و روی شیشه ای دستگاه کمک کرده تا زیبایی این گوشی چند برابر از قبل بشه و چسبندگی اش به دست خیلی بیشتر از قبل بشه. طبق اعلام اپل آیفون 8 آخرین آپدیت سیستم عامل رو دریافت میکنه ولی مشخص نیست که این بروزرسانی تا چند سال ادامه پیدا کنه.

سایر ویژگی های گوشی موبایل اپل آیفون 8 64GB :

سال 2017 بود که همزمان با آیفون 10 ، اپل از خانواده آیفون 8 و آیفون 8 پلاس هم رونمایی کرد. این گوشی ها مطابق ظاهر قدیم ولی با سخت افزار جدید طراحی و تولید شدند. ی ایفون ۸یا ۸پلاس میخوام .میخواسم بدونم ایا این دستگاها قبلا باز شدن یا ن.

بله گوشی ها کارکرده هستش چون این مدل اصلا آکبندش داخل بازار موجود نیست. بعد از ثبت سفارش این مورد رو ذکر بفرمایید تا دقیقا مطابق خواسته شما گوشی با سلامت باتری بالاتر ارائه بشه. بله میتونید آیفون خودتون رو با هر مدل موجود دیگه ای تعویض بفرمایید. آیفون ایکس خود دست تر و دارای FaceID هست در عوض آیفون 8Plus سایز بزرگ و دارای طراحی نوستالژی هست.

در بخش دوربین نمی‌توان ایرادی از این گوشی گرفت و اپل تلاش خود را کرده است تا بهترین دوربین را برروی آن سوار کند. در بخش نرم افزار دوربین نیز،‌ شاهد بهترین نرم افزار هستیم که کارکردن با آن به شدت راحت است و می‌توانید از حالت‌های مختلف عکاسی و فیلم برداری نیز استفاده کنید. گوشی موبایل آیفون 8 یکی از بهترین دوربین‌های حال حاضر بازارهای جهانی را به خود اختصاص داده است و می‌توان گفت که با یک گوشی بسیار قدرتمند در این بخش طرف رو به رو هستیم. اپل از حسگر 12 مگاپیکسلی در این گوشی استفاده کرده است که دهانه دیافراگم آن f/1.8 است. دوربین دوم این گوشی نیز از سنسور 7 مگاپیکسلی با اندازه دهانه دیافراگم f/2.2، HDR خودکار و EIS بهره می‌برد که کیفیت عکس‌ها با این دوربین خوب است. اگر قصد داشته باشیم تا یکی از بهترین تولید کنندگان گوشی‌های هوشمند را به شما معرفی کنیم، مطمئنا شرکت اپل جزو برترین‌ها خواهد بود که می‌تواند با محصولات بسیار جذاب خود، توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب کند.

نقد و بررسی گوشی موبایل اپل آیفون 8 64GB قرمز