پیمانکاران مایکروسافت همچنان به تماس های کورتانا و اسکایپ گوش می دهند

آمازون «هزاران نفر در سراسر جهان» را برای گوش دادن به صداهای ضبط شده از طریق دستگاه های اکو خود استخدام می کند. برخی از کارکنان به طور تمام وقت برای آمازون کار می کنند، در حالی که برخی دیگر پیمانکاران مستقل هستند […]

جنجال در مورد استفاده از انسان برای گوش دادن به درخواست های ضبط شده به دستیارهای هوشمند در ماه آوریل آغاز شد، زمانی که مشخص شد آمازون از این رویکرد برای کمک به بهبود دستیار صوتی Alexa در خط بلندگوهای Echo و سایر محصولات خود استفاده می کند.

سیاست حفظ حریم خصوصی این شرکت اکنون می‌گوید: «پردازش داده‌های شخصی ما برای این اهداف شامل روش‌های پردازش خودکار و دستی (انسانی) است.

با توجه به اینکه اپل همچنان برجسته‌ترین شرکت در این زمینه‌ها است، جای تعجب نیست که با شکایت دسته‌جمعی بر سر فرآیند درجه‌بندی دستی مواجه شده است.

از جمله اقداماتی برای ناشناس‌سازی داده‌ها، الزام قراردادهای عدم افشا با تامین‌کنندگان و کارمندان آنها، و الزام تامین‌کنندگان به رعایت استانداردهای بالای محرمانگی که در قوانین اتحادیه اروپا و جاهای دیگر تعیین شده است.

بخش کوچکی از درخواست‌های سیری برای بهبود سیری و دیکته تجزیه و تحلیل می‌شوند. درخواست های کاربر با Apple ID کاربر مرتبط نیست. پاسخ‌های سیری در امکانات امن تجزیه و تحلیل می‌شوند و همه بازبین‌ها ملزم به رعایت الزامات حریم خصوصی سخت‌گیرانه اپل هستند. این شرکت اضافه کرد که یک زیرمجموعه تصادفی بسیار کوچک، کمتر از 1 درصد از فعال‌سازی‌های روزانه سیری، برای امتیازدهی استفاده می‌شود و مواردی که استفاده می‌شوند معمولاً فقط چند ثانیه طول می‌کشند.

هیچ انصرافی وجود ندارد، اگرچه می توانید ضبط های موجود را حذف کنید.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

کیت مسافرتی هوشمند دندانپزشکی OnlyBrush

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

در این گزارش توضیح داده شده است که هدف از تاکتیک آمازون “از بین بردن شکاف در درک الکسا از گفتار انسان و کمک به پاسخگویی بهتر به دستورات” است.

[ad_2]

Source link

بخش سیری 9to5mac فارسی

مادربردبا این حال، گزارش می دهد که پیمانکاران مایکروسافت همچنان به درخواست های کورتانا و تماس های اسکایپ گوش می دهند. تنها تغییری که این شرکت ایجاد کرده است، به روز رسانی خط مشی حفظ حریم خصوصی و سایر صفحات وب است تا این عمل شفاف شود.

پیمانکاران مایکروسافت همچنان به برخی از درخواست‌ها به دستیار هوشمند Cortana و همچنین برخی تماس‌های Skype گوش می‌دهند.

عکس: Shutterstock


سخنگوی مایکروسافت روز سه شنبه در بیانیه ای ایمیلی به Motherboard گفت: «ما بر اساس مسائلی که اخیراً مطرح شد، متوجه شدیم که می‌توانیم کار بهتری انجام دهیم و روشن کنیم که انسان‌ها گاهی اوقات این محتوا را بررسی می‌کنند.

آ نگهبان گزارش ژوئیه نشان داد که اپل همین کار را با درخواست های سیری انجام می دهد. شرکت کوپرتینویی آن را تایید کرد.

این افشاگری به دنبال تصمیم‌های اپل، گوگل و فیس‌بوک مبنی بر تعلیق فرآیندهای بازبینی انسانی خود در حال حاضر صورت می‌گیرد و آمازون به کاربران الکسا این گزینه را می‌دهد تا از این امر انصراف دهند.

زمینه

در ماه جاری، اپل این عمل را به حالت تعلیق درآورد و گفت که مشتریان می توانند پس از از سرگیری آن، از آن انصراف دهند. گوگل و فیسبوک همین کار را کردند، در حالی که آمازون یک گزینه انصراف اضافه کرد.

پیمانکاران مایکروسافت با ما همراه باشید

پردازنده‌ها فقط هنگام استفاده از سرویس ترجمه داخلی Skype به تماس‌های Skype گوش می‌دهند تا دقت ترجمه‌های ماشینی را بهبود بخشند.

در حالی که پیش از این، نه سیاست حفظ حریم خصوصی مایکروسافت و نه پرسش‌های متداول مترجم اسکایپ به وضوح نشان ندادند که انسان‌ها می‌توانند به منظور بهبود خدمات به صدای ضبط‌شده توسط مشتری گوش دهند، موضعی که توسط کارشناسان حفظ حریم خصوصی مورد انتقاد قرار گرفته است. .

مایکروسافت می گوید که رویه هایی برای محافظت از حریم خصوصی کاربران دارد.