کلاهبرداری با کارت هدیه اپل، مجرمان را 1.5 میلیون دلار و زمان زندان به همراه دارد

در حال گذراندن MacRumors.

در مجموع، آنها توانستند 1.5 میلیون دلار هزینه کنند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

بر اساس یک توافق نامه، آنها به ترتیب به مدت پنج سال و سه سال به زندان فدرال فرستاده شدند.

پس از صدور حکم روز گذشته، بیانیه مطبوعاتی صادر شد.

این طرح شامل سرقت دستگاه های نقطه فروش از فروشگاه اپل برای تولید کارت های مجازی و سپس خرج کردن پول در فروشگاه های دیگر اپل بود. را اداره دادگستری توضیح.

[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی

سید علی در اسناد دادخواست خود اعتراف کرد که او و یکی از همدستان غیرقانونی از این کدهای QR برای خرید هزاران دلار محصولات اپل از فروشگاه‌های خرده‌فروشی در نیویورک استفاده کرده‌اند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


جیسون آلمایتی اعتراف کرد که چندین دستگاه از فروشگاه اپل – با نام مستعار “ایزاکس” – را از یک فروشگاه اپل در ساوت لیک، تگزاس دزدیده است، سپس بیرون از فروشگاه نشسته، به فروشگاه وای فای متصل شده و هزاران دلار اعتبار تقلبی فروشگاه را روی هدیه بار کرده است. کارت ها

شده است عادت به شنیدن از کلاهبرداری با گیفت کارت اپل که در آن کلاهبرداران قربانیان را فریب می‌دهند تا کارت‌های هدیه را برای «هزینه‌های آزادسازی» برای ثروت‌های ساختگی، یا به‌عنوان «جریمه» برای جلوگیری از دستگیری به دلیل فرار مالیاتی بخرند – اما یک جفت مجرم راهی هوشمندانه برای تولید 1.5 میلیون دلار کارت هدیه پیدا کرده‌اند.

ماه گذشته، یکی از خریداران سابق اپل متهم به کلاهبرداری از این شرکت شد بیش از 10 میلیون دلار.

یا دقیق تر، روش هوشمندانه بود، اما نحوه خرج کردن کارت ها احمقانه بود…

او سپس کارت‌های هدیه را در Apple Passbook، اپلیکیشنی که کدهای QR را برای ارزش کارت‌های هدیه تولید می‌کند، آپلود کرد و اسکرین شات‌هایی از آن کدها را برای آقای علی ارسال کرد.

سید علی، 29 ساله، و همدستش، جیسون آلمیتی، 27 ساله، هر دو در سال 2019 به کلاهبرداری از طریق سیم اعتراف کردند. آقای علی در اکتبر 2021 توسط قاضی ناحیه ایالات متحده، دیوید گادبی، به 37 ماه زندان فدرال محکوم شد. آقای متعال امروز توسط همین قاضی به 60 ماه زندان فدرال محکوم شد و به پرداخت 1.26 میلیون دلار غرامت به اپل محکوم شد.