گزارش: اپل بودجه‌ها را کاهش داده و فریز استخدام را اجرا می‌کند

منبع دوم، که از چندین مکالمه سطح بالا در اپل آگاه است، موافقت کرد که آنها در حال تجربه یک توقف استخدام بودند. منبع سوم – فردی که در این شرکت سمت ارشد داشت – گفت که یکی از مدیران ارشد بخش به او گفت که “بودجه ها در حال بررسی است”. منبع سوم افزود، دیگر مدیران اپل پیام های مشابهی را در مکالمات خصوصی تکرار کردند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


در بیانیه ای به آغاز شدیکی از سخنگویان اپل آنچه را که تیم کوک علناً گفته است، تکرار کرد:

در حالی که اپل اذعان کرده است که استخدام ها به دلیل نگرانی ها در مورد کندی اقتصادی کاهش یافته است، گزارش جدیدی از آغاز شد جزئیات بیشتری در مورد برنامه های داخلی شرکت دارد. این گزارش ادعا می کند که اپل “تقریبا تمامی استخدام ها را به حالت تعلیق درآورده است” و این توقف ممکن است تا پایان سال 2023 به قوت خود باقی بماند.

منابع داخل اپل، با این حال، همچنین اشاره کردند که اپل “در نحوه توصیف توقف یا کاهش سرعت در استخدام محتاط است، زیرا پذیرش چنین حرکاتی می تواند قیمت سهام را بیشتر پایین بیاورد.”

این شخص – که اطلاعات دست اولی از مکالمات داخلی غول فناوری دارد – گفت که اپل “بدون بودجه” را برای تعداد کارمندان اضافی برای موقعیت های شرکت در سال آینده تعیین کرده است. آن شخص این شرکت را «تجمع» استخدام نامید.

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: “ما به استخدام ادامه می دهیم، اما با توجه به فضای اقتصادی، رویکردی بسیار عمدی در بخش های خاصی از کسب و کار داریم.” ما به آینده اپل بسیار مطمئن هستیم و در بلند مدت سرمایه گذاری می کنیم. ما می خواهیم متفکر باشیم و تصمیمات هوشمندانه ای بگیریم که به ما امکان می دهد به نوآوری در دراز مدت ادامه دهیم. »

اپل با استناد به «سه منبع با دانش عمیق از مکالمات» به کارکنان بخش‌های مختلف گفته است که «تا چندین ماه استخدام‌های جدیدی را وارد نمی‌کند». این توقف استخدام می تواند تا پایان سال مالی اپل که در سپتامبر 2023 به پایان می رسد، ادامه یابد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

تیم کوک گفت اپل نرخ استخدام خود را به دلیل نگرانی های گسترده تر در مورد اقتصاد کاهش داده است، اما همچنان بر اساس “مبنای عمدی” استخدام خواهد کرد. بلومبرگ قبلا گزارش شده بود که اپل تعدادی از استخدام کنندگان را خاتمه داده است. گزارش امروز نشان می دهد که اپل در واقع بیشتر از آنچه که علناً اذعان کرده است، در حال برنامه ریزی رکود است.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

منابع گفتند خودی: