گزارش: گلدمن ساکس با هزینه 350 دلاری برای خرید هر کاربر جدید اپل کارت، ممکن است در رکود متحمل ضرر شود.

Carcache نوشت: محصول گلدمن به افزایش هزینه‌های خالص «بسیار حساس» است و اگر زیان به حدود 8 درصد برسد، بانک شروع به از دست دادن پول خواهد کرد. در طول آخرین رکود، هزینه های خالص در سال 2008 افزایش یافت و در سال 2010 به بیش از 10 درصد رسید. گلدمن از اظهار نظر در مورد یادداشت تحقیقاتی خودداری کرد.

به طور خاص، Carcache تخمین می زند که چهار سال طول می کشد تا گلدمن ساکس با مشتریان اپل کارت خود کنار بیاید.

یک تحلیلگر جدید امروز از نومورادیده شده توسط CNBC پیش‌بینی می‌کند که گلدمن ساکس در صورت بروز رکود در چند سال آینده، ضررهای قابل‌توجهی بر مشتریان اپل کارت خواهد دید. این تخمین بر این باور است که شرکت گلدمن ساکس چندین سال طول می‌کشد تا بتواند هزینه‌های خرید کاربر اپل کارت را کاهش دهد.

در تحلیل او، که فرض می‌کند گلدمن 350 دلار برای جذب کاربران جدید هزینه می‌کند، بانک بعد از چهار سال شروع به شکستن یک مشتری خواهد کرد.

[ad_2]

Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی

او نوشت: «کیف پول کارت اپل ممکن است درآمد کمتری ایجاد کند و در مقایسه با میانگین صنعت با محتوای زیان بیشتری مواجه شود.

گزارش Nomura در حالی منتشر می‌شود که هفته گذشته شنیدیم که تأییدیه‌های اپل کارت بیش از حد سخاوتمندانه تلقی می‌شوند و نگرانی‌هایی را در مورد ریسکی که گلدمن ساکس انجام می‌دهد افزایش می‌دهد.

کارکاش در ترکیب این مشکلات بالقوه اشاره می‌کند که «وزش بادهای بزرگ» می‌تواند عاملی در همان چارچوب زمانی باشد که اوج ضرر معمولاً پس از دو سال در وام‌های کارت اعتباری رخ می‌دهد.

اگر به تازگی اپل کارت خود را دریافت کرده اید یا فقط در مورد آن کنجکاو هستید، پوشش مفید ما و روش های زیر را بررسی کنید:

بدتر از آن، صادرکنندگان معمولاً پس از حدود دو سال از شروع، بیشترین ضرر را در وام‌های کارت اعتباری تجربه می‌کنند، و Carcache انتظار دارد که پرتفوی بانک در آن دوره با «بادهای مخالف بزرگ» مواجه شود.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

کیت مسافرتی هوشمند دندانپزشکی OnlyBrush


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

اگر رکود اقتصادی در این پنجره به اقتصاد ایالات متحده ضربه بزند، گلدمن ممکن است ضرر اپل کارت را ببیند.

گلدمن ساکس گفت که نگران سودآوری اپل کارت نیست و بیشتر بر بلندمدت متمرکز است. با این حال، طبق گزارش ها، سیتی گروپ به دلیل نگرانی در مورد سودآوری آن، از معامله اپل کارت خارج شد. امروز، بیل کارکش، تحلیلگر Nomura در یادداشتی توضیح داد که معتقد است اپل کارت در برابر ضرر آسیب پذیرتر خواهد بود زیرا انتظار می رود درآمد کمتری نسبت به محصولات رقیب ایجاد کند.