سیری: نحوه افزودن یادآورهای مبتنی بر مکان در آیفون، موارد دیگر

آیا می خواهید با یادآوری در دستگاه های اپل خود کارآمدتر شوید؟ برای یادگیری نحوه استفاده از سیری برای تنظیم یادآورهای مبتنی بر مکان در iPhone، Apple Watch، iPad، Mac و HomePod به ادامه مطلب مراجعه کنید.

این روند در آیفون به این صورت است:

برای تغییر نوع یادآوری مبتنی بر مکان، در iPhone، iPad یا Mac، یادآوری را انتخاب کنید، سپس روی پیکان مکان ضربه بزنید، سپس گزینه دیگری را انتخاب کنید یا از «Custom» استفاده کنید.

مک:

Siri نحوه تنظیم مکان یادآوری مبتنی بر مکان در iPhone Apple Watch iPad Mac HomePod

ادامه مطلب 9to5Mac آموزش ها:

استفاده از برنامه Reminders برای هشدار دادن به وظایف خود در یک زمان خاص می تواند مفید باشد، اما زندگی واقعی روان است و دائماً در حال تغییر است، بنابراین یادآوری مبتنی بر مکان اغلب می تواند مفیدتر باشد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

پاوربانک فلش 150 واتی USB-C

[ad_2]

Source link

بخش سیری 9to5mac فارسی

آیفون و آیپد:

فراتر از وارد کردن یادآورها به صورت دستی با هشدارهای مبتنی بر مکان، بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه می‌توان این کار را با سیری در هر یک از دستگاه‌های اپل خود انجام داد.

سیری: نحوه افزودن یادآورهای مبتنی بر مکان در iPhone، Apple Watch، iPad، Mac و HomePod

  1. در هر یک از دستگاه های اپل خود، دستوری مانند «به من یادآوری کن که هویج بخرم وقتی خانه را ترک می کنم» به سیری بدهید.
  2. می توانید در iPhone، iPad یا Mac خود بررسی کنید که یادآوری با geofence خروج شما از خانه (یا گزینه دیگر) تنظیم شده است که هشدار را آغاز می کند.
  3. برای اینکه یادآورهای مبتنی بر مکان شما در یک لیست یادآوری خاص نشان داده شوند، دستوری را امتحان کنید که در آن فهرستی مانند “افزودن تراشه‌های تورتیلا به فهرست _________ برای زمانی که خانه‌ام را ترک می‌کنم” نام‌گذاری کنید.
  4. همچنین می‌توانید یادآوری‌های مبتنی بر مکان را تنظیم کنید تا هنگام رسیدن به مکانی، سوار شدن یا خارج شدن از ماشین یا یک گزینه موقعیت مکانی سفارشی، فعال شوند.

AirPods Pro:

Siri نحوه تنظیم یادآورهای مبتنی بر مکان iPhone Apple Watch، موارد دیگر