صفحه نمایش اپل استور با تمرکز بیشتر روی Apple Arcade دوباره طراحی شده است

عکس ها از شلویم.

در زیر، اپل عرضه لوازم جانبی شخص ثالث خود را اصلاح کرده است. اکثر اسباب‌بازی‌ها و کیت‌های نمایش داده شده به نفع تعداد بیشتری از کنترلرهای بازی و هدفون‌های Beats Solo Pro کنار گذاشته شده‌اند. اپل فروش کنترلر بی سیم Xbox مایکروسافت را در اکتبر گذشته آغاز کرد و سونی را اضافه کرد DualShock 4 کمی بعد در خیابان پنجم اپل، که قفسه بندی بیشتری نسبت به فروشگاه های استاندارد اپل دارد، مجموعه کوچکی از لوازم جانبی Apple TV نیز وجود دارد.



[ad_2]

Source link

بخش اپل آرکید 9to5mac فارسی

— مایکل استیبر (@MichaelSteeber) 22 ژانویه 2020

تصویر در خیابان پنجم اپل در نیویورک، لوگوی پویا Apple Arcade که از آثار هنری بازی‌های محبوب در این سرویس ساخته شده است، پس‌زمینه‌ای مشکی دارد. دستگاه‌های نمایشی iPad Pro تریلرهای بازی را برجسته می‌کنند. طرح قبلی Avenue از یک صفحه سفید بافت شبیه به پیچ و خم روبات Sphero استفاده می کرد. در ماه سپتامبر، صفحه نمایش ها با برچسب های کوچک Apple Arcade ارتقا یافتند.

انتخاب لوازم جانبی شخص ثالث و عناوین بازی‌های ویژه به طور مکرر در حال چرخش هستند، بنابراین انتظار می‌رود که Apple Arcade Avenue همچنان در حال تکامل باشد. به‌روزرسانی‌های فروشگاه امروزی همچنین شامل پنل‌های گرافیکی جدید با عکاسی ماکرو از محصولات ویژه بود. پیراهن های جدید آبی اقیانوس آرام برای همه کارمندان خرده فروشی