بریتانیا ممکن است اپل را 5 درصد از گردش مالی جهانی خود در روز جریمه کند – 9to5Mac

با این حال، دولت اکنون اعلام کرده است که CMA خواهد بود قدرت های موعود را بدست آورید اخبار بی بی سی گزارش ها.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

این یک پیشرفت بسیار نگران کننده برای اپل بود، زیرا دولت بریتانیا گفت که به CMA این قدرت را می دهد تا سیاست های غول های فناوری را نادیده بگیرد و تا 10٪ از کل آنها را جریمه کند. جهانی حجم معاملات. این را داشتن اختیارات قانونی می نامند: توانایی اعمال مستقیم تحریم ها، بدون نیاز به دخالت مجلس.

به سازمان ضد انحصار بریتانیا، سازمان رقابت و بازار (CMA) اختیارات قانونی برای اعمال جریمه های چند میلیارد دلاری برای اپل و سایر غول های فناوری داده خواهد شد. این دومین چرخش آشکار در برنامه های دولت بریتانیا است.

بر اساس برخی شایعات، واحد بازارهای دیجیتال [part of the CMA] هیچ مبنای قانونی ندارد – و بنابراین فاقد دندان است. با این حال، دولت گفت که قوانینی را برای قرار دادن رگولاتور بر مبنای قانونی «در زمان مقتضی» ارائه خواهد کرد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


عکس: جورجیو ترواتو/پاشیدن

تحقیق دوم، این بار اپل و گوگل انجام شد. او به این نتیجه رسید که اپل و گوگل واقعاً قدرت زیادی دارند. به ویژه، اپل می‌تواند هر شرایط و هزینه‌هایی را که شرکت App Store می‌خواهد اعمال کند، زیرا هر کسی که می‌خواهد یک برنامه آیفون بفروشد فقط می‌تواند این کار را از طریق اپل انجام دهد.

شرکت‌های فناوری ممکن است با جریمه‌های اضافی 5 درصدی از درآمد روزانه جهانی برای هر روز ادامه تخلف مواجه شوند.

اگر با زمینه به روز نیستید، برای جلوگیری از شلاق زدن، گردنبند توصیه می شود.

با این حال، اوایل این هفته گزارش شد که دولت برنامه های اعطای اختیارات قانونی به AMC را کنار گذاشته است. این بدان معناست که بدنه ضد انحصار می تواند توصیه جریمه و سایر اقدامات، اما مجلس باید به این توصیه ها رأی دهد.

انگلیس ممکن است اپل و گوگل را میلیاردها دلار جریمه کند

در واقع، اکنون دولت ادعا می کند که CMA می تواند جریمه هایی حتی بالاتر از آنچه در ابتدا اعلام شده بود اعمال کند.

ناظر رقابت بریتانیا امروز اعلام کرد که قصد دارد بررسی کند که آیا اپ استور رقابت را محدود می کند یا خیر. دولت اعلامیه که سازمان رقابت و بازار (CMA) تحقیقات را انجام خواهد داد.

البته داشتن قدرت و به حداکثر رساندن آنها دو چیز کاملا متفاوت است. به نظر می‌رسد که CMA در ابتدا با جریمه‌های بسیار کمتر شروع می‌شود، قبل از اینکه به تدریج آنها را افزایش دهد. سپس ما بین اپل و CMA بن بست خواهیم داشت، قبل از اینکه هر یک از آنها عقب نشینی کنند.

اکنون اختیارات CMA از آنچه در ابتدا اعلام شده بود فراتر می رود و به آن اجازه می دهد شرکت ها را به میزان 5 درصد از دستمزد روزانه خود جریمه کند. جهانی حجم معاملات در روز

زمینه

در جایی که چرخش رخ نمی دهد، احتمال چهارم وجود دارد: گزارش درست بود، اما واکنش آنقدر منفی بود که دولت نظر خود را تغییر داد.

پول هوشمند بر نوعی مصالحه ناشیانه متکی است، مانند آنچه اپل در هلند ارائه کرد: جایی که توسعه دهندگان می توانند از پلتفرم های پرداخت شخص ثالث استفاده کنند، اما شرکت کوپرتینویی کمیسیون خود را تنها به 27 درصد کاهش می دهد. رگولاتور هلندی این موضوع را رد کرده است، بنابراین مصالحه نهایی هنوز ناشناخته است، اما به نظر می رسد که آنها در جایی در میانه ملاقات خواهند کرد – و این نیز مبنای معامله با بریتانیا را فراهم می کند.

توانایی اعمال جریمه های روزانه یا هفتگی قدرتی است که توسط سایر مقامات ضد انحصار در سراسر جهان مانند در مورد برنامه های دوستیابی هلندی استفاده شده است. با این حال، حداکثر مبلغ 5 میلیون دلار در هفته بود. حداکثر برای CMA وجود نخواهد داشت.

گرفتن 9to5Mac

وقتی یک اعلامیه رسمی یک چیز را می گوید و منبعی یک چرخش برنامه ریزی شده را گزارش می دهد، سه احتمال در مورد این گزارش وجود دارد:

  • خوب بود.
  • غلط بود.
  • دولت یک طرح احتمالی برای آزمایش واکنش ها را افشا کرده است.

بریتانیا در مارس 2021 تحقیقات ضد تراست را علیه اپل آغاز کرد.

در این صورت، این احتمال چهارم محتمل ترین به نظر می رسد. این به این دلیل است که در طرح اولیه، اختیارات در مجلس بعدی اعطا می شد. دولت در حال حاضر از سه کلمه گویا – “در زمان مناسب” – استفاده کرده است نمی خواهد رسیدن به ترم بعدی این نشانگر تغییر عجولانه برنامه است.

DMU این اختیار را خواهد داشت که «عملکردهای غارتگرانه» توسط برخی شرکت ها را سرکوب کند. رگولاتور همچنین این اختیار را خواهد داشت که در صورت عدم رعایت آنها تا 10 درصد از گردش مالی جهانی خود را جریمه کند.