مقایسه اینترنت خانگی 5G: T-Mobile در مقابل Verizon

امیدواریم با راه اندازی پوشش بیشتر 5G باند C در سال جاری، شاهد ورود AT&T به فضای اینترنت خانگی 5G باشیم که انتخاب و رقابت بیشتری را به همراه خواهد داشت.

[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی

از زمانی که Verizon و T-Mobile خدمات اینترنت خانگی 5G خود را راه اندازی کردند به سختی یک سال می گذرد و هر دو در حال افزایش هستند.

هر دو T-Mobile و Verizon فهرستی وسوسه انگیز از مشوق ها برای جذب مشتریان از ارائه دهندگان باند پهن سنتی دارند.

در حالی که ورایزون در ژانویه مشوق های خود را با معاملاتی مانند 50 درصد تخفیف برای مشتریان فعلی افزایش داد، T-Mobile خود را اعلام کرد. تبلیغات مشابه می آغاز می شود

هر دو با پوشش دادن هزینه‌های خاتمه زودهنگام تا 500 دلار، تعویض را رایگان می‌کنند، آزمایش‌های آزمایشی رایگان دارند، و مزایای اضافی مانند دستگاه‌های پخش رایگان و خدمات پخش را ارائه می‌کنند.

مشوق های اینترنت خانگی 5G تی موبایل Verizon AT&T
امتحان رایگان ✅ – 15 روز ✅ – 30 روز
تا 500 دلار برای هزینه های راه اندازی
دستگاه پخش رایگان
مزایای سه شنبه T-Mobile
طرح رایگان Disney+ تا 1 سال
Paramount + رایگان به مدت یک سال

بررسی کن اگر تی موبایل یا Verizonاینترنت 5G خانگی در منطقه شما در دسترس است.

آموزش های بیشتر 9to5Mac را بخوانید:

با توجه به اینکه T-Mobile و Verizon سخت در حال کار بر روی سرویس اینترنت خانگی 5G هستند، مصرف کنندگان قیمت های مقرون به صرفه، آزمایش های رایگان، بدون قرارداد و موارد دیگر را دریافت می کنند.

ورایزون ستاپ باکس تلویزیون استریم خود را به صورت رایگان ارائه می دهد در حالی که T-Mobile 50 دلار ارائه می دهد که می تواند برای هر دستگاه پخش جریانی از جمله Apple TV استفاده شود.

خلاصه مقایسه اینترنت خانگی 5G

پیشنهاد AT&T نه تنها گران تر است، بلکه بسیار کندتر است، دارای سقف داده است و برای نصب به 99 دلار نیاز دارد.

مشوق ها

T-Mobile اخیراً اعلام کرد که اینترنت 5G خانگی آن برای 40 میلیون خانه در دسترس است و Verizon در ژانویه به اشتراک گذاشت که اینترنت 5G خانگی آن برای 20 میلیون خانه در دسترس است.

رقابت اینترنت خانگی 5G در ایالات متحده در حال داغ شدن است و ارائه دهندگان دوست دارند تی موبایل و Verizon انگیزه های بزرگی برای جذب مشتری ارائه می دهد. سرعت، قیمت‌ها و جزئیات دقیق هر ارائه‌دهنده را در مقایسه اینترنت خانگی 5G ما پیگیری کنید.

زمینه

هر دو T-Mobile و Verizon قیمت بسیار مقرون به صرفه ای را ارائه می دهند، به ویژه برای مشتریانی که یک برنامه تلفن همراه واجد شرایط را بسته بندی می کنند. این امر اینترنت 5G خانگی T-Mobile را به آن بازمی گرداند 30 دلار در ماه و Verizon حتی ارزان تر است 25 دلار در ماه.

Verizon در حالی که بالاترین سرعت بالقوه را برای آپلود و دانلود ارائه می دهد تی موبایلاین سرویس به طور گسترده در دسترس است.

یک جزئیات دیگر، برای دسترسی به سرعت دانلود 300 تا 1000 مگابیت بر ثانیه با Verizon، باید آن را انتخاب کنید. صفحه اصلی 5G بیشتر طرح.

قیمت، پیکربندی، جزئیات کوچک

سخت است بگوییم که آیا یک برنده واضح بین T-Mobile و Verizon وجود دارد یا خیر. T-Mobile امتیاز برای دسترسی بیشتر و قفل قیمت مادام العمر دریافت می کند. و Verizon با قیمت ارزان‌تر برای باندلرها و سرعت کلی بالاتر جلوتر است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

در این مرحله، اگر از ارائه‌دهنده پهنای باند خود راضی نیستید، به راحتی می‌توانید با T-Mobile یا اینترنت 5G خانگی Verizon یک آزمایش بدون ریسک انجام دهید، و حتی می‌توانید آن را با اینترنت خود امتحان کنید.

با هر دو، به خاطر داشته باشید که میانگین سرعت 5G شما بسته به موقعیت مکانی و پوشش شما متفاوت است. و بله، اینترنت 4G خانگی AT&T بسیار کند است.

اینترنت 5G خانگی تی موبایل Verizon AT&T (فقط 4G)
سرعت دانلود 33 تا 182 مگابیت بر ثانیه 85 تا 1000 مگابیت بر ثانیه 10 تا 25 مگابیت بر ثانیه
سرعت دانلود 8 تا 25 مگابیت بر ثانیه 10 تا 50 مگابیت بر ثانیه تا 1 مگابیت بر ثانیه

حتی اگر خدمات گوشی هوشمند خود را از طریق یکی از آنها دریافت نکنید، برنامه ها همچنان با T-Mobile و Verizon با پرداخت 50 دلار در ماه با پرداخت خودکار مقرون به صرفه هستند.

جزئیات اینترنت خانگی 5G تی موبایل Verizon AT&T
قیمت با طرح تلفن همراه 30 دلار در ماه 25-35 دلار در ماه 59.99 دلار در ماه
قیمت بدون طرح تلفن همراه 50 دلار در ماه 50-70 دلار در ماه 69.99 دلار در ماه
قرارداد
مالیات ها و هزینه ها مشمول مشمول علاوه بر این
محدودیت داده 350 گیگابایت
خود نصب
هزینه های نصب 99 دلار
قفل قیمت طول عمر 2-3 سال
AT&T اینترنت خانگی 5G ندارد، اما یکی را ارائه می دهد اینترنت 4G در منزل برای مشتریان و مشاغل روستایی اگرچه در همه زمینه ها بسیار عقب تر از Verizon و T-Mobile است، ما آن را در مقایسه های زیر برای مرجع قرار خواهیم داد.

مقایسه اینترنت خانگی 5G: T-Mobile در مقابل Verizon

سرعت ها