نحوه پرینت از iPhone، iPad با یا بدون AirPrint

برخی از چاپگرها ممکن است گزینه اتصال LAN را نیز ارائه دهند.

به دنبال دکمه ای مشابه تصویر بالا بگردید. وقتی روی آن ضربه زدید، به آن بروید تنظیمات → وای فای در iPhone/iPad خود و یک شبکه باز حاوی نام تجاری یا مدل چاپگر خود را جستجو کنید.

ساده ترین راه برای چاپ از آیفون و آیپد با AirPrint، یک پروتکل اپل ساخته شده در iOS و بسیاری از چاپگرهای موجود در بازار است.

حتی اگر چاپگر شما با AirPrint سازگار نباشد، همچنان می‌توانید از iPhone و iPad چاپ کنید. این اغلب از طریق یک برنامه از سازنده کار می کند.

اگر مدتی است که چاپگر خود را دارید و تقریباً جوهر شما تمام شده است، ممکن است ایده خوبی باشد که یک چاپگر جدید بخرید (و نسخه قدیمی خود را بازیافت یا اهدا کنید). گاهی اوقات می‌توانید یک چاپگر جدید با AirPrint بخرید، نه بیشتر از پر کردن مجدد جوهر. گزینه های عالی Canon و HP در دسترس هستند از آمازون، بهترین خریدو بیشتر.

پس از اتمام، می توانید با استفاده از این آدرس ایمیل چاپ کنید، حتی اگر از چاپگر خود دور باشید. پیدا کردن آدرس ایمیل چاپگر خود در برنامه HP Smart به این صورت است:

در اینجا نحوه برنامه HP Smart iOS با پرینترهای HP کار می کند:

print from iPhone 4

اگر چاپگر سازگار با AirPrint دارید، به طور خودکار در iOS نشان داده می شود. این روند در برنامه Files در iPhone به نظر می رسد (دکمه اشتراک گذاری بالا سمت راست در برنامه iPad Files):

چاپ از iPhone 1
چاپ از iPhone 2

برنامه های مشابه را از توپ و لکسمارک، یا در App Store برنامه ای از سازنده چاپگر خود را جستجو کنید. بسیاری از چاپگرها هم با AirPrint سازگار هستند و هم از طریق برنامه سازنده کار می کنند.

روش دیگر برای چاپ از آیفون و آیپد استفاده از نرم افزارهای شخص ثالث است. برخی از گزینه های محکم در نظرات و از طریق توییتر توسط خوانندگان به اشتراک گذاشته شده است. بیشترین ذکر شده است پرینتوپیا در حالی که دیگران توصیه کرده اند Printer Pro توسط Readdle به عنوان ارزش دور زدن. برای به اشتراک گذاری، همه!

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


اکثر این برنامه‌ها کنترل بیشتری بر نحوه و مواردی که می‌توانید چاپ کنید و حتی اگر AirPrint ندارید، به شما کارایی می‌دهند.

از آنجایی که هر چاپگری متفاوت است، ممکن است لازم باشد مدل چاپگر خاص خود را در وب سایت سازنده خود جستجو کنید.

آموزش های بیشتر 9to5Mac را بخوانید:

تا زمانی که دکمه اشتراک‌گذاری را روی محتوا یا فایلی که مشاهده می‌کنید می‌بینید، باید بتوانید مستقیماً از دستگاه خود چاپ کنید.

ویژگی دیگر این است که چاپگر شما می تواند آدرس ایمیل خود را داشته باشد. این فرآیند معمولاً در هنگام ثبت نام محصول یا در برخی موارد به طور خودکار تنظیم می شود.

چه اخیراً iPhone یا iPad خریداری کرده باشید یا سال‌ها دستگاه‌های iOS داشته باشید و نیاز به به‌روزرسانی داشته باشید، چاپ مستقیم از دستگاهتان راحت است. چندین گزینه در مورد نحوه چاپ از iPhone و iPad را بخوانید.

زمینه

چاپ از وب از طریق سافاری به این صورت است:

چاپ از iPhone 3

چه بخواهید از iPhone یا iPad خود پرینت بگیرید، فرآیند تقریباً یکسان است. تنها تفاوت اینجاست که می توانید دکمه اشتراک گذاری (مربع با فلش رو به بالا) را پیدا کنید. این دکمه همچنین بسته به اینکه از حالت عمودی یا افقی استفاده می کنید می تواند حرکت کند.

  1. مطمئن شوید که iPhone یا iPad شما در همان شبکه Wi-Fi با چاپگر شما قرار دارد
  2. سند، تصویر یا فایل دیگری را که می خواهید چاپ کنید پیدا کنید
  3. روی دکمه اشتراک‌گذاری ضربه بزنید (مربع با فلش رو به بالا، تقریباً در همه برنامه‌ها موجود است)
  4. اگر دکمه اشتراک‌گذاری را نمی‌بینید، می‌توانید روی صفحه‌نمایش ضربه بزنید تا ببینید نشان داده می‌شود یا خیر، یا از صفحه‌نمایش عکس بگیرید (دکمه کناری را فشار دهید و صدا را در آیفون‌های مدرن بالا ببرید)، سپس می‌توانید از برنامه Photos چاپ کنید.
  5. پس از زدن دکمه اشتراک گذاری، انگشت خود را به پایین بکشید و روی Print ضربه بزنید
  6. اگر قبلاً چاپگر را انتخاب نکرده اید، چاپگر را انتخاب کنید
  7. روی Print در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید

[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی

اگر مطمئن نیستید که AirPrint را روی چاپگر موجود خود دارید، به خواندن ادامه دهید تا سریعاً متوجه شوید. اگر می‌دانید که چاپگری با قابلیت AirPrint ندارید، ممکن است گزینه‌های دیگری برای چاپ از iPhone یا iPad شما وجود داشته باشد.

همانطور که در بالا ذکر شد، برای سافاری و بسیاری از برنامه‌های دیگر، دکمه اشتراک‌گذاری ممکن است هنگام مرور محتوا، استفاده از برنامه و غیره پنهان شود. روی صفحه ضربه بزنید یا روی بالای صفحه ضربه بزنید تا دکمه ها دوباره ظاهر شوند.

چاپ بدون AirPrint

روش کمتر رایج برای چاپ از دستگاه iOS از طریق بلوتوث است. این معمولاً در مورد بخش کوچکی از چاپگرهای تلفن همراه صدق می کند، اگر در مورد چاپگر شما صدق می کند، دفترچه راهنمای مالک خود را بررسی کنید.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

این چاپگر کانن به من امکان چاپ بی سیم با این را می دهد Canon_ij_Setup شبکه و برنامه Canon iOS.

از آیفون با برنامه های شخص ثالث، ایمیل و بلوتوث چاپ کنید

آخرین چیزی که قبل از غواصی باید در نظر داشته باشید این است که آیفون و آیپد از چاپ سیمی پشتیبانی نمی کنند و فقط بی سیم هستند.

نحوه پرینت از آیفون و آیپد

با چاپگر AirPrint چاپ کنید

برای مثال، می‌توانید اسناد، عکس‌ها و موارد دیگر را از iPhone یا iPad خود مستقیماً از برنامه مرور کنید و به سرعت چاپ کنید.