سیری در طرح هایی با دکتر اورنا گوورالنیک، ستاره زوج درمانی ملاقات می کند

دکتر اورنا گورالنیک گفت: «من احساس افتخار می کنم که بخشی از چنین پروژه مهمی هستم. “من به عنوان یک درمانگر، زندگی خود را وقف کمک به مردم کرده‌ام، و بنابراین عمیقاً با ماموریت UserWay برای کمک به توانمندسازی افراد دارای معلولیت ارتباط برقرار می‌کنم.”

در حالی که درست است که طیف قابل توجهی از مشکلات دسترسی را می توان به این روش تعمیر کرد، ماهیت، وسعت و دقت چنین تعمیراتی توسط تعدادی از عوامل مهم محدود می شود:

  • کاربرد خودکار جایگزین های متنی برای تصاویر غیرقابل اعتماد است
  • تعمیر خودکار برچسب فیلد، رسیدگی به خطا، رسیدگی به خطا، و کنترل فوکوس روی فرم‌ها غیرقابل اعتماد هستند
  • تعمیر خودکار دسترسی به صفحه کلید قابل اعتماد نیست
  • رابط‌های کاربر مبتنی بر مؤلفه‌های مدرن، مانند آن‌هایی که از ReactJS، Angular یا Vue استفاده می‌کنند، می‌توانند وضعیت تمام یا بخشی از صفحه زیرین را مستقل از همپوشانی تغییر دهند و باعث می‌شوند که آن را قادر به تصحیح این تغییرات محتوای ایجاد شده توسط جاوا اسکریپت نکند.
  • تعمیرات صفحه می تواند زمان بارگذاری صفحه را کاهش دهد یا باعث تغییرات غیرمنتظره صفحه برای کاربران فناوری کمکی شود.

با این حال، در حالی که ستاره زوج‌درمانی و صدای سیری می‌گوید که به جلب توجه به این مشکل افتخار می‌کنند، شایان ذکر است که بسیاری از افراد دارای معلولیت از چنین راه‌حل‌هایی انتقاد می‌کنند، راه‌حل‌هایی که به جای ایجاد یک پوشش جزئی برای بازدیدکنندگان معلول متکی هستند. تعمیر. مسائل زیربنایی این امر باعث ایجاد مشکلات زیادی برای بازدیدکنندگان وب سایت غیر فعال می شود.

UserWay از سوء تفاهم‌های مداوم در مورد آنچه ADA پوشش می‌دهد، قانون قضایی می‌گوید چه چیزی را پوشش می‌دهد و اینکه مردم این محصولات را خریداری می‌کنند، استفاده می‌کند. فکر پوشش می دهد.

هدف Userway این است که فرآیند ارائه یک وب سایت موجود را با شناسایی مشکلات و رفع خودکار آنها به طور خودکار انجام دهد.

یک طرح ویدیویی دو دقیقه‌ای (در زیر) که در آن سیری از دکتر اورنا گوورالنیک، ستاره زوج‌درمانی دیدن می‌کند، اساس آگهی برای شرکت دسترسی به وب Userway است. این دومین باری است که سوزان بنت صداپیشه سیری در یک آگهی تبلیغاتی برای این شرکت بازی می کند…

علاوه بر موارد فوق، پوشش‌ها محتوای فایل‌های فلش، جاوا، سیلورلایت، پی‌دی‌اف، HTML5 Canvas، SVG یا چندرسانه‌ای را تعمیر نمی‌کنند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

ربات جاروبرقی Roborock Q5+


اگر ما ADA را به صورت اسمی در نظر بگیریم، به این معنی است که UserWay سایت شما را مطابق با FDA می کند. اگر ADA را با WCAG قابل تعویض در نظر بگیریم، بررسی خودکار سریع خلاف آن را نشان خواهد داد.

برخی دیگر استدلال می کنند که ادعاهای Userway و سایر شرکت های همپوشانی مبنی بر اینکه آنها وب سایت ها را با ADA و دستورالعمل های دسترسی به محتوای وب (WCAG) مطابقت می دهند، درست نیست.

Userway ادعا می‌کند که اگرچه قانون آمریکایی‌های دارای معلولیت (ADA) وب‌سایت‌ها را ملزم می‌کند که برای همه قابل دسترسی باشند، تنها 2٪ از میلیون‌ها وب‌سایت برتر این الزامات را برآورده می‌کنند.

بنت در سال 2013 گفت که نمی‌دانست صداگذاری برای چیست و اولین باری که فهمید که صدای سیری است، زمانی بود که یکی از دوستانش ایمیلی به او فرستاد تا از او بپرسد. بعداً، او اطلاعات بیشتری در مورد نحوه کار این فرآیند – و اینکه چگونه به طور تصادفی کنسرت را دریافت کرد، فاش کرد.

هدف این کمپین افزایش آگاهی از دسترسی جهانی به وب و برجسته کردن اهمیت فراگیر بودن دیجیتال است. با بیش از یک میلیارد نفر معلول و ناتوان در سراسر جهان، و جهان به طور فزاینده ای دیجیتالی می شود، نیاز به دسترسی به وب و گنجاندن آن بیش از هر زمان دیگری ضروری است.

کمپین UserWay شامل جلسات درمانی بین دکتر اورنا گوورالنیک و سوزان بنت به عنوان خود سیری می‌شود، زیرا سیری در مورد آنچه که او را بیشتر دردسر می‌کند کاوش می‌کند – او دوست دارد به مردم کمک کند، اما نمی‌تواند به تنهایی همه وب‌سایت‌های جهان را در دسترس قرار دهد. اگر همه می دانستند که حل این مشکل با ویجت UserWay چقدر آسان است، وب برای همه قابل دسترسی بود.

[ad_2]

Source link

بخش سیری 9to5mac فارسی

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

Allon Mason، مدیر عامل UserWay می گوید: «دسترسی دیجیتالی بخش اساسی زندگی روزمره ما است، حتی اگر متوجه آن نباشیم. “بسیار عالی است که شاهد افزایش آگاهی دسترسی هستیم، و ما احساس کردیم که برجسته کردن این موضوع در مورد سوزان و اورنا نوعی آشنایی و ارتباط را ایجاد می کند که همه می توانند از آن قدردانی کنند. ما امیدواریم که این امر الهام بخش همه مشاغل باشد تا اقدامات لازم را برای اطمینان از جامع بودن و دسترسی به وب سایت هایشان انجام دهند. افراد با هر توانایی یا ناتوانی