مسابقه‌دهنده Apple Arcade Gear.Club Stradale در رویداد اپل تیزش کرد

Apple Arcade بیش از 200 بازی دارد که هر هفته بازی های جدیدی اضافه می شود (بدون ذکر تبلیغات). این سرویس یک ماه آزمایشی رایگان را به کاربران جدید ارائه می دهد. شما حتی می توانید دریافت کنید سه ماه رایگان برای حداکثر شش عضو خانواده هنگام خرید iPhone، iPad، iPod Touch، Apple TV یا Mac جدید. پس از آزمایش، 4.99 دلار در ماه هزینه دارد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


مشابه به Forza Horizon فرنچایز، Gear.Club Stradale به شما و دوستانتان اجازه می‌دهد با وسایل نقلیه لوکس مانند فراری، بوگاتی و پورشه در مناظر وسیع مسابقه دهید. بازیکنان می توانند باشگاه خود را ایجاد کنند و کارگاه های اتومبیل خود را برای سفارشی کردن مجموعه اتومبیل خود بسازند. با پیشرفت در بازی و دستیابی به دستاوردهای مختلف، محتوای جدید باز می شود.

اگرچه هنوز تاریخ انتشار رسمی نداریم، اما توییتر رسمی اپل آرکید می گوید این بازی به زودی عرضه می شود.

در رویداد “Peek Performance” اپل در روز سه‌شنبه، یک بازی جدید اپل آرکید به طرز ماهرانه‌ای فاش شد. در طی معرفی آیفون SE 3، یک کلیپ کوتاه از یک بازی مسابقه‌ای که بر روی دستگاه نمایش داده شده بود، منتشر شد. این بازی است Gear.Club Stradaleیک بازی مسابقه‌ای اجتماعی که در آن می‌توانید با ماشین‌های لوکس در توسکانی ایتالیا مسابقه دهید.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

توسعه دهنده آن، Eden Games، پس از این رویداد توییت کرد:

برای بازی Gear.Club Stradale به کنترلر بلوتوث نیاز دارید؟ 8Bitdo Pro 2 را امتحان کنید.

[ad_2]

Source link

بخش اپل آرکید 9to5mac فارسی