Meross Light Strip می تواند پشتیبانی نور HomeKit را در هر جایی اضافه کند

Meross ارزش های باورنکردنی را برای ساخت HomeKit در خانه شما ارائه می دهد، بنابراین کل مجموعه محصولات آنها را بررسی کنید.

HomeKit هفتگی مجموعه‌ای است که بر لوازم جانبی خانه هوشمند، نکات و ترفندهای اتوماسیون و همه چیز مربوط به چارچوب خانه هوشمند اپل تمرکز دارد.


[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی Meross به گسترش سبد محصولات خود با قابلیت HomeKit با نوارهای نور جدید خود که شامل بیش از 30 فوت چراغ با قیمتی فوق العاده است، ادامه می دهد. Meross همچنان به ارائه سبد محصولات در حال گسترش با پشتیبانی HomeKit بومی ادامه می دهد. در بررسی نوارهای نور Meross، می خواهم یک مورد استفاده نادرست از این نوع محصول را توضیح دهم.

ادغام نوار نور Meross در HomeKit به سادگی اتصال چراغ ها به یکدیگر، وصل کردن آن به پریز برق و سپس اسکن کد HomeKit است. Meross یک برنامه برای کمک به نصب ارائه می دهد، اما نیازی به دانلود آن ندارید مگر اینکه بخواهید در آینده سیستم عامل را به روز کنید. من دوست داشتن یک دستگاه HomeKit که می توانم آن را نصب، اسکن و در HomeKit ادغام کنم. در واقع، باز کردن جعبه نور نسبت به HomeKit برای ادغام آن بیشتر طول کشید.

خلاصه

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

به طور کلی، نوار نور Meross یک افزودنی مفید برای محیط HomeKit شما است. برای مدت زمان و انعطاف پذیری نصب ارزش زیادی دارد. می توان آن را دور یک میز، آینه یا در مورد من، کمد دیواری را روشن کرد. این شامل بیش از 30 فوت نوارهای نور، پشتیبانی از کاهش نور و هزاران ترکیب رنگ است.

در همین زمان بود که برای آزمایش و بررسی وارد محصولات HomeKit شدم. ما در نهایت به این نتیجه رسیدیم که یک چراغ نواری اقتصادی ترین راه برای اضافه کردن چراغ به اتاق است. یک پریز برق درست بیرون کمد برای برق داشت، سپس سیم را از زیر در بیرون آوردیم و آن را محکم دور چهارچوب در بستیم. سپس از چسب روی آن استفاده کردیم تا آن را دور داخل چارچوب در بپیچیم. نوار نور Meross شامل عملکرد دستی دکمه‌ای است، بنابراین روشن کردن آن بدون نیاز به سیری یا دسترسی به دستگاه iOS نیز آسان است.

نوار نور Meross و HomeKit

 نوار نور Meross

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


افزودن چراغ‌ها به کمدهایی که قبلاً هیچ چراغی در آن نصب نشده بود، می‌تواند یک چالش باشد. در اتاق پسر بزرگم با این مشکل مواجه شدیم. به دلایلی برقکار هیچ چراغی در کمد نصب نکرد. شاید به خاطر کوچک بودنش بود اما چون هر سال زمان عوض می شد و نور طبیعی اتاق کمتر می شد مشکل ساز شد. ما نصب چراغ را با یک برقکار در نظر گرفتیم و صدها دلار هزینه داشت و نیاز به بریدن دیوار خشک داشت. ما به سرعت به این نتیجه رسیدیم که ارزشش را ندارد.

حمایت عمیق Meross از HomeKit به این معنی نیست فقط HomeKit را پشتیبانی می کند. در نوار چراغ LED Wi-Fi هوشمند خود، از الکسا، دستیار گوگل و SmartThings پشتیبانی می کند. همانطور که من HomeKit را دوست دارم، ترجیح می دهم زمانی که مشتریان حق انتخاب داشته باشند، و با پشتیبانی از همه پلتفرم های اصلی خانه هوشمند، مشتریان می توانند بهترین پلتفرم را در آن زمان انتخاب کنند، اما آزادی تغییر در آینده را دارند.