صورت حساب های اپل کارت سررسید است، اما سرورهای اپل برای بسیاری از کار افتاده است [U]

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.




[ad_2]

Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی کاربران هنگام تلاش برای مدیریت Apple Card خود، از جمله پرداخت قبض، خطا را در برنامه Wallet در آیفون خود مشاهده می کنند. نسخه وب صفحه حساب Apple Card نیز با مشکلاتی مواجه است، به طوری که کاربران در حال حاضر یک پیام خطایی دریافت می‌کنند که می‌خواند «نمی‌توان به سیستم وارد شد».

به نظر می رسد ممکن است در حال حاضر اپل کارت و پرداخت مشکلی وجود داشته باشد. من آن را امتحان کردم و دیگران نظر داده اند که شما می خواهید پرداخت کنید اما می گوید در دسترس نیست. pic.twitter.com/qDlI4kdpet

این قطعی توسط کاربران اپل کارت در توییتر، ردیت و سایر پلتفرم‌ها مورد توجه قرار گرفت. 9to5Mac همچنین قطعی در چندین حساب مختلف را تایید کرد. اپل دارد به روز رسانی صفحه وب وضعیت سیستم خود را نشان می دهد که قطعی را منعکس می کند، اما هیچ جزئیاتی در مورد اینکه چه زمانی ممکن است مشکل حل شود ارائه نکرده است.

به روز رسانی: اپل می گوید این مشکل حل شده است.

امروز موعد پرداخت برای بسیاری از کاربران اپل کارت است و سرورهای اپل در زمان نامناسبی دچار قطعی می شوند. به گفته اپل، “خدمات Apple Pay در حال حاضر در دسترس نیستند” و کاربران “ممکن است نتوانند اپل کارت را به کیف پول اضافه کنند، صورتحساب را پرداخت کنند، برای اپل کارت درخواست دهند.”

در عوض، اپل به سادگی می گوید: “برخی از کاربران ممکن است نتوانند Apple Card را به کیف پول اضافه کنند، صورتحساب خود را پرداخت کنند، برای اپل کارت درخواست دهند.”

-آرون زولو (@zollotech) 31 ژانویه 2022

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

باز هم مشخص نیست که اپل چه زمانی زیرساخت اپل کارت را راه اندازی مجدد خواهد کرد. از آنجایی که پایان ماه است و امروز سررسید پرداخت برای اکثر کاربران اپل کارت است، در حالت ایده آل این مشکل در اسرع وقت حل خواهد شد.

آیا امروز با اپل کارت خود مشکلی نداشتید؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.