پایه رومیزی آلومینیومی ساتیچی برای iPad

پایه رومیزی آلومینیومی Satechi برای iPad یک دستگاه کوچک محکم برای نگه داشتن آیفون یا آیپد شماست. مثل همیشه، من تحت تاثیر کیفیت Satechi هستم و مشتاقانه منتظر امتحان بیشتر لوازم جانبی آنها هستم. می توانید پایه رومیزی آلومینیومی Satechi را با قیمت 44.99 دلار از وب سایت Satechi یا آمازون خریداری کنید. اگرچه کمی گران است، اما در این محصول خوش دست نه تنها کیفیت، بلکه قابلیت حمل نیز خواهید داشت.

نظرات نهایی در مورد پایه iPad Satechi

[ad_2]

Source link

بخش نقد و بررسی 9to5mac فارسی

پایه رومیزی آلومینیومی افزودنی عالی برای گردش کار آیپد شماست. این برای کاربران iPad که می خواهند دستگاه خود را به سطح بعدی ببرند عالی است. اگر به دنبال لوازم جانبی جدید iPad هستید، ممکن است بخواهید این یکی را بررسی کنید…

مشخصات پایه آیپد

برای کاربران قدرتمندی که از کنترل جهانی استفاده می کنند و از iPad خود به عنوان صفحه نمایش دوم استفاده می کنند، این پایه iPad مفید خواهد بود. پایه نه تنها آی پد شما را ثابت نگه می دارد، بلکه گزینه های تنظیم بیشتری را درست مانند مانیتور ارائه می دهد. وقتی از Universal Control استفاده می‌کردم، متوجه شدم که در کیبوردش کمی نرم‌تر و روان‌تر از iPad من کار می‌کند. از آنجایی که در سطح بالاتری هستم، راحت‌تر می‌توانم iPad خود را بدون نیاز به تنظیم قد خود ببینم.

پایه رومیزی آلومینیومی ساتیچی می تواند گوشی هوشمند یا تبلتی از 4 اینچ تا 13 اینچ را در خود جای دهد. اساسا، با هر آیفون یا آیپد، حتی دستگاه های اندرویدی، عالی کار خواهد کرد. اگرچه برای آیفون کمی بزرگ است، بنابراین مشکلی نیست. وزن خود محصول یک پوند، 10 اونس است. پایه امکان تنظیم در سطوح مختلف را فراهم می کند که استفاده از آن را راحت می کند. من از استفاده از این پایه علاوه بر iMac M1 24 اینچی خود بسیار لذت بردم.

ipad نسل نهم در موقعیت جهت گیری در نگهدارنده ipad satechi

قابل تنظیم به دلخواه شما

پایه دارای لولاهای قابل تنظیم 180 درجه و پایه 135 درجه است. با این کار، مشاهده iPad خود در جهت عمودی یا افقی آسان است. به علاوه، دارای پدهای ضد لغزش برای محافظت از دستگاه شما در برابر آلومینیوم سنگین است. اگر شما مانند من هستید و تمایل به خراشیدن پشت iPad خود دارید، بسیار مهم است. هنگامی که از آن استفاده نمی کنید، می توانید به راحتی محصول را برای ذخیره سازی تا کنید یا آن را در حال حرکت ببرید.

نگهدارنده ipad satechi

با لوازم جانبی جفت شود

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


حمایت مالی نمی شود، اما پایه iPad با صفحه کلید بلوتوث Satechi Slim X3 با نور پس زمینه عالی کار می کند. من قبلاً این مقاله را بررسی کرده ام و آن را جایگزین قابل توجهی برای صفحه کلید جادویی اپل یافته ام. به راحتی می‌تواند با حداکثر چهار دستگاه بلوتوث همگام‌سازی شود و دارای صفحه‌کلید عددی است – همچنین می‌توانید یک ماوس را برای تجربه‌ای شبیه به مک اضافه کنید. پشتیبانی از iPad و جفت کردن آن با صفحه کلید جان تازه ای به جریان کار من می دهد.

پایه رومیزی آلومینیومی satechi برای iPad

ایده آل برای کسانی که از کنترل جهانی استفاده می کنند