شکست اتحادیه اپل “تروماتیک” بود – از جمله تهدید مهاجرت

حق نمایندگی اتحادیه توسط دولت ایالات متحده تضمین شده است. این حقی است که اپل در خط‌مشی حقوق بشر خود به رسمیت می‌شناسد و از تامین‌کنندگان خود در آیین‌نامه رفتار تامین‌کننده‌اش پیروی می‌کند. ما را به خاطر اعمال این حقوق تنبیه نکنید. این کمپین های ضد اتحادیه عواقب مشخصی بر سلامت کارکنان شما دارد.

با توجه به تعهد اعلام شده شرکت به ارزش‌های مترقی و فراگیر بودن، کارمندان اپل به‌ویژه از وحشیانه این کمپین چشم پوشی کردند. […]

[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی

کارگران می گویند برخی از مدیرانی که در طول مبارزات انتخاباتی برای ارائه نکات ضد اتحادیه به آنها داده شده بود، همچنان نسبت به حامیان اتحادیه ها تعصب دارند و در هنگام غیبت از کار شکایت می کنند و آنها را تنبل خطاب می کنند. به خصوص در محل های کاری کوچک مانند فروشگاه های اپل، روابط گسسته قربانی رایج کمپین های خشن خرابکاری اتحادیه ها هستند.

سیمی با برخی از کارکنان درگیر صحبت کرد، که تصویری از اپل با استفاده از تاکتیک‌های دلخراش ترسیم کردند که احتمالاً عواقب طولانی‌مدتی دارد.

لوگان می‌گوید: «وقتی لیتلر مندلسون را استخدام می‌کنید، نشان می‌دهد که مایلید هر کاری که لازم است برای شکست دادن کمپین اتحادیه انجام دهید. “این که شما آماده بازی هاردبال هستید” […]

لحظات طنز بود.

اشاره به Littler Mendelson یک شرکت حقوقی است که متخصص در تخریب اتحادیه است و اپل از آن خواسته است تا در تلاش های خود برای منصرف کردن کارکنان از تشکیل اتحادیه کمک کند. این همان شرکتی بود که توسط استارباکس استخدام شده بود.

گالاگر خاطرنشان می کند که آنها با استناد به تاریخچه آن در حذف اقلیت ها در زمان تأسیس، «بدون هیچ زمینه تاریخی واقعی در گرجستان دهه 1880»، سعی کردند این اتحادیه را نژادپرستانه نشان دهند. گراهام دی یانگ، کارمند 15 ساله اپل و یکی از اعضای کمیته سازماندهی فروشگاه تاوسون، می گوید: «شخصی استدلال کرد که اتحادیه توسط مردان ثروتمند سفیدپوست اداره می شود. گفتم: هی، به هیئت مدیره اپل نگاه کن. “”

آنها اپل را متهم می‌کنند که به سیاست‌های حقوق بشری خود عمل نکرده و می‌گویند تهدیدهای مختلفی علیه کارگرانی که می‌خواهند به اتحادیه بپیوندند، صورت گرفته است – از جمله تهدیداتی که به او گفته شده است که کمک‌های مهاجرتی ارائه شده توسط شرکت ممکن است لغو شود.

این منعکس کننده نظرات قبلی کارشناسان اشتغال است که گفته اند تخریب اتحادیه ها می تواند کاری بسیار خطرناک باشد. ما از اپل خواستیم در عوض رویکردی مثبت و پیشگیرانه در پیش بگیرد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

متأسفانه برای ما این سیاست ها رعایت نشد. آنچه ما در ازای تماس با مدیر عامل خود دریافت کردیم چیزی کمتر از یک کمپین سیستماتیک و هماهنگ طراحی شده برای اعمال فشار جمعی قابل توجهی بر ما به عنوان نیروی کار نبود. برای روشن بودن، برای بسیاری از ما چیزی جز آسیب زا نبود. ما هنوز با تأثیرات احساسی این کمپین به رهبری لیتلر مندلسون سروکار داریم.

متن کامل ارزش خوندن داره

امروز ما با شما، هیئت مدیره اپل خود تماس می گیریم، به این امید که بتوانید اقدامی انجام دهید تا اطمینان حاصل شود که هیچ کارمند دیگری از کارهایی که ما انجام داده ایم را بی جهت انجام نمی دهیم. […]

تاکتیک‌های شکست اتحادیه‌های اپل توسط کارگران اولین فروشگاه اپل در تاوسون، مریلند، «آسیب‌زا» توصیف شده است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


به گفته رودز، مدیران بر میزان قدردانی کارمندان برای حقوق و مزایایی که از اپل دریافت می‌کنند تأکید کردند و پیشنهاد کردند که در صورت پیروزی اتحادیه، ممکن است آنها را از دست بدهند. او می گوید که زنگ خطر هدف قرار گرفته است. به یکی از کارمندان گفته شد که در صورت پیروزی اتحادیه، کمک های مهاجرتی او می تواند از او گرفته شود.

عکس: به جلو/Unsplash

می‌دانستیم که اپل سیاست‌های حقوق بشری قوی دارد، به‌ویژه در مورد حقوق کارگران برای سازماندهی. […]

کارگران طوماری ایجاد کردند و از هیئت مدیره اپل خواستند اطمینان حاصل کنند که کارکنان فروشگاه‌های دیگر تحت تاکتیک‌های مشابهی قرار نمی‌گیرند.