سونی اکسپریا Ace III با اسنپدراگون 480 و دوربین تکی 13 مگاپیکسلی روانه بازار شد 9to5mac Farsi

شما میتوانید هر زمان و تحت هر شرایط که تمایل داشتید با دستورات صوتی و بیان حملات به زبان های مختلف با سیری ارتباط برقرار کرده و از وی بخواهید که کارهای خاصی را انجام دهد. با ترفندی که در این قسمت معرفی خواهیم کرد میتوانید هر زمان که تمایل داشتید از هوم اسکرین آیفون ایکس خود به صفحه کاور شیت بروید و اطلاعات و نوتیفیکیشن های ارائه شده در این بخش را مشاهده نمایید. شما در آیفون های قدیمی هر زمان که دوست داشتید با فشردن دکمه هوم به صفحه اصلی میرفتید. در آیفون های قدیمی اپل بعد از اینکه تغییرات لازم توسط کاربر در این حالت که اصطلاحا به آن حالت ادیت آیکون های هوم اسکرین گفته میشود انجام شد، با فشردن دکمه هوم حالت مذکور غیر فعال میگشت اما در آیفون ایکس و آیفون های جدیدتر اپل که دکمه هوم ندارند ممکن است کاربر برای خروج از خالت ادیت آیکون اسکرین های گوشی با مشکل رو به رو شود.

به بیان دیگر تصور کنید لیستی از نوتیفیکیشن ها روی کاور شیت آیفون X شما نمایان شده است و بنا به هر دلیل شما از آن عبور میکنید اما حالا میخواهید دوباره قادر به دیدن همان صفحه کاور شیت و نوتیفیکیشن هایش باشید! بنابراین شاید این سوال برای خیلی از شما به وجود آید که چطور در آیفون ایکس اپل قادر به فعالسازی سیری خواهیم بود؟ متاسفانه در این گوشی حتی امکان ایجاد تغییر در این وضعیت با مراجعه به منوی تنظیمات هم وجود ندارد، یعنی هیچ گزینهای در منوی تنظیمات iPhone X ارائه نشده که امکان نمایش درصد شارژ باتری باقی مانده موبایل را میسر سازد. در بررسی ما مشخص شد که با فعالسازی منوی کنترل سنتر درصد شارژ باقی مانده باقی هم در آیفون ایکس نشان داده میشود. در سیستم عامل پیش فرض iOS نصب شده روی آیفون ایکس اپل مقدار شارژ باتری باقی مانده گوشی به صورت درصد نشان داده نمیشود و این موضوع برای خیلی از کاربران آزاردهنده است. پنل جدید به کار رفته در این محصول چیزی حدود ۲۵ درصد روشنتر از نسل گذشته خود است.

این روش نه تنها یک ترفند آیفون X است بلکه در آیفون های جدید تر این شرکت از قبیل آیفون XS، XS Max، آیفون XR، آیفون 11 و دیگر نسخه های جدیدتر آیفون که دکمه هوم ندارند هم به شیوه مشابه مورد استفاده قرار میگیرد. از دیگر برنامههای انجام شده در بخش دانش آموزی میتوان به راهاندازی ۷ آزمایشگاه دانش آموزی در پژوهشسراها اشاره کرد. ۱۵. ↑ دانش مسلمین، همان، ص۴. دانش مسلمین، همان، ص۳. هدف از انتشار نشریات علمی، گسترش دانش در زمینههای مختلف، ارتقا و اعتلای سطح دانش نظری و تجربی و ایجاد ارتباط بین پژوهشگران، اندیشمندان و صنعتگران است. برای انجام این کار مجبور نیستید که لیست اپلیکیشن های اخیر (Recent Apps) را اجرا کرده و از بین برنامه های این بخش، اپلیکیشن آخر مورد نظرتان را برای اجرا انتخاب کنید، بلکه جهش مابین دو برنامه آخر خیلی ساده تر از این امکانپذیر خواهد بود.

برای مثال اگر هزینهای حدود ۳۳ میلیون تومان دارید میتوانید به خرید گلکسی S2۱ Ultra فکر کنید. نسخه ۶۴ گیگابایتی این گوشی که به حافظهموقت چهار گیگابایت مجهز شده، حدود چهار میلیون تومان قیمت دارد. در نسخه های قدیمی تر آیفون ها دسترسی به این قسمت با دو مرتبه فشردن دکمه هوم امکانپذیر میشود اما در iPhone X و نسخه های جدیدتر سری آیفون ای اپل دیگر نمیتوان از این روش برای دسترسی به لیست اپلیکیشن های اخیر استفاده کرد! امکان مقایسه انواع گوشی شیائومی و دیگر برندها نیز در بخش محصولات زومیت فراهم است. شاید در سالهای گذشته، گوشی سامسونگ، چندان در میان کاربران معروف نشده بود اما امروز، تنوع محصولات سامسونگ، امکانات و قابلیتهای متنوع این گوشیها سبب شده تا سامسونگ توجه کاربران زیادی را به خود جلب کند.

خرید گوشی iPhone (اپل) با توجه به نوسانات قیمت آیفون کار بسیار دشواری است؛ بنابراین تنها در هنگام خرید آیفون میتوان از قیمت گوشی Apple مطلع شد. در آگوست 2014، وال استریت ژورنال گزارش داد که در سه ماهه دوم سال مالی 2014 شیائومی 14 درصد از فروش گوشیهای بازار چین را به خود اختصاص داده است و فروش ردمی به عنوان یک عامل موثر در دستیابی به این موفقیت نسبت داده شد. مردم شیائومی رو بیشتر بخاطر کیفیت بالا و قیمت مناسبی که داره شناخته میشه و منم توی این مقاله میخوام بهترین گوشی شیائومی رو معرفی کنم. اگر تایم زیادی در حال راننگی هستید و دسترسی به شارژر ندارید حتما از شارژر های فندکی با کیفیت استفاده کنید تا آسیب به باتری موبایل اچ تی سی شما وارد نشود. اپل تصمیم گرفته بود هر سال یه آیفون معرفی کنه، چون آیفون جدید تغییرات زیادی نسبت به آیفون قبلی نداشت تصمیم گرفت اسم گوشی جدید خودش رو IPhone 3Gs بذاره، در نتیجه سال 2009، سال یکه تازی آیفون 3 جی اس بود!

در این شرایط تکلیف چیست؟ اما فورس ریستارت چیست و چه زمانی ملزم به انجام آن خواهیم بود؟ از این پس زمانی که حالت ضبط ویدیو در اپلیکیشن دوربین آیفون روی 4K باشد، فریم ریت 60 فریم در هر ثانیهای برای ویدیو اعمال میشود و ویدیوی هایی بسیار زیباتر و البته پرحجمتر با دوربین گوشی ضبط خواهند شد. سال گذشته سونی Xperia 1 II را با قیمت بسیار بالای 1200 دلار رونمایی کرد و حال دستگاه کنونی این شرکت قیمتی 2 برابر سال گذشته دارد و سونی حضور پورت HDMI و شبکه 5G را برای کاربران حرفهای ضروری میداند و از این بابت قیمت این دستگاه را به گفته خود این کمپانی منطقی کرده است. لیست Recent Apps در واقع لیستی است که در آن اپلیکیشن های اخیر اجرا شده در گوشی نمایش داده میشوند و کاربر با مراجعه به این بخش میتوانید مابین اپلیکیشن هایی که به تازگی در آن ها حضور داشته جهش سریع داشته باشد.

با جی اس ام باتری همراه شوید. اولین تجربهی استفاده از پنلهای اولد سامسونگ روی گوشیهای اپل، نتیجهای جذاب برای همه به همراه آورده است. انگشت خود را روی دکمه قرمز رنگ موجود قرار داده و نگه دارید و حالت های چهره مورد نظرتان را بگیرید تا روی صورتک انتخاب شده پیاده سازی شوند. سپس انگشت خود را روی یکی از برنامه های موجود قرار داده و چند لحظه نگه دارید تا یک آیکون قرمز رنگ در کنار کارت هر برنامه نمایان شود. این سرویس در واقع به افراد اجازه میدهد که با استفاده از آیفون خود و تایید هویت از طریق اسکن چهره یا انگشت پرداخت های خاص مورد نظرشان را انجام دهند و دیگر نیازی به حمله کارت اعتباری و بانکی نداشته باشند.

این ترفند آیفون X از آن دسته ترفندهایی است که خیلی از کاربران این گوشی و حتی آیفون های جدیدتر اپل از وجود آن مطلع نیستند. اما چون از ترفند آیفون X صحبت میکنیم باید نحوه استفاده از این قابلیت را هم برایتان عنوان نماییم چون خیلی از کاربران به طور دقیق با نحوه ساخت انیموجی در آیفون های جدید اپل و آیفون ایکس این شرکت آشنایی ندارند. این تنها یکی از دلایلی است که باعث شده خرید و فروش گوشی آیفون در دنیا تا این اندازه زیاد شود. یکی از نکات مثبت و ارزشمند گوشی های آیفون، ارایه به روز رسانی iOS برای گوشی های قدیمی تر است؛ به نحوی که معمولا گوشی های آیفون بین ۴ تا ۵ سال پس از عرضه به روز رسانی های سیستم عامل را دریافت می کنند.

درست است که به راحتی نمیتوان فیس آیدی را دور زد اما اگر کسی آیفون شما را در مواقع خاص مثل زمانی که در خواب هستید، رو به روی صورتتان بگیرد به راحتی آنلاک نمایشگر گوشی انجام میشود! نکته جالبی که در مورد این بخش وجود دارد و خیلی از کاربران از ماهیت آن مطلع نیستند مربوط به امکان مشاهده محتوای آن بعد از آنلاک کردن نمایشگر میشود. بدین سبب آپشن یا گزینهای تحت عنوان Require Attention for Face ID در منوی تنظیمات آیفون های جدید اپل ارائه شده که با فعالسازی آن صرفا گرفتن گوشی رو به روی صورت کاربر منجر به آنلاک نمایشگر نخواهد شد بلکه کاربر میبایست حتما چشمانش باز باشد و به لبه فوقانی صفحه نمایش یا همان ناچ (Notch) و محل نصب لنز دوربین سلفی و اسکنر های فیس آیدی نگاه مستقیم کند. بدین ترتیب امنیت فیس آیدی افزایش مییابد و هیچکس نمیتواند زمانی که شما خواب هستید یا بنا به هر دلیل حواستان جمع نیست از چهره شما برای آنلاک گوشی استفاده نماید. به همین دلیل احتمال تفاوت قیمت چند درصدی بین قیمت اینجا و فروشگاه های مختلف وجود دارد. ما در فروشگاه اینترنتی سایمان دیجیتال امکان مشاهده مشخصات فنی، تصاویر و بررسی تخصصی گوشیهای برندهای مختلف را برای شما فراهم میکنیم تا با مقایسه و بررسی آنها و با توجه به بودجهای که برای خرید یک گوشی جدید در نظر گرفتهاید، بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

برای این منظور باید نرم افزار Sony PC Companion را در ویندوز و Sony Bridge for Mac را در مک، دانلود و نصب کنید. در برخی مواقع که باگ هایی در عملکرد یک اپلیکیشن به وجود میآید ممکن است مجبور شوید که آن اپلیکیشن را کاملا ببندید و غیر فعال کنید و دوبره اجرا نمایید. منوی کنترل سنتر در واقع یک منوی تنظیمات سریع است که امکان انجام کارهای گوناگون مثل تغییر شدت نور نمایشگر، روشن یا خاموش کردن وای فای، فعالسازی یا غیر فعال کردن حالت پرواز و خیلی ویژگی های دیگر را میدهد. بنابراین یکی دیگر از قابلیت ها و ترفند های جالب آیفون ایکس مربوط به امکان روشن و خاموش کردن نمایشگر آن با دو بار ضربه زدن روی ال سی دی میشود.

پیشبینی تکنولوژی به عنوان ابزاری در برنامهریزی تکنولوژی، برای شناسایی جریان احتمالی حوادث تکنولوژیک در آینده به کار میرود تا امکان انتخاب مناسب تکنولوژیهای آینده را سایت 9to5mac فراهم آورد. برای انجام این کار در آیفون ایکس و آیفون های جدید اپل کافیست هر زمان که نیاز به بازگشت سریع به صفحه هوم داشتید، انگشت خود را از لبه زیرین صفحه نمایش تا وسط صفحه به سمت بالا سوایپ کنید و خیلی سریع انگشتتان را از روی ال سی دی بردارید. این شرکت تا ۳۱ دسامبر ۲۰۲۰، بیش از ۲۲٬۰۷۴ کارمند دارد. سپس به آرامی دو بار روی صفحه آیفون ضربه لمسی بزنید تا روشن شود. با فعالسازی قابلیت Tap to Wake برای خاموش کردن نمایشگر گوشی ملزم به فشردن دکمه پاور نخواهید بود و میتوانید دو مرتبه روی ال سی دی آیفون ضربه بزنید تا خاموش شود.

اما در آیفون X و نسخه های جدیدتر آیفون های اپل با کشیدن انگشت خود از لبه زیرین صفحه نمایش به سمت بالا قادر به فعالسازی کنترل سنتر نخواهید بود چون انجام این کار برای پیادهسازی اقدامات دیگر در نظر گرفته شده است. در این شرایط قابلیت اپل پی آماده به کار میشود و در صورت نیاز قادر به استفاده از آن خواهید بود. در کنار ارزانترین قیمت، میتوانید مقایسه قیمت گوشی موردنظرتان را با مدلهای مشابه و در فروشگاههای مختلفی که این گوشی را در بازار ایران ارائه میدهند، انجام دهید. در ایفون X باید برای انجام این کار انگشت خود را روی به زیرین صفحه نمایش قرار دهید و آن را تا وسط صفحه به سمت بالا و راست بکشید و چند لحظه مکث داشته باشید.

این روش بیشتر در زمان هایی کاربرد کارد که آیفون بنا به هر دلیل هنگ کرده یا فریز شده باشد و با لمس صفحه نمایش آن هیچ عکسالعملی از سمت گوشی دریافت نشود. با کشیدن انگشت خود به سمت راست و چپ بر روی این نوار دستور جهش مابین دو اپلیکیشن آخری که در گوشی اجرا شده بودند صادر میشود. برای زوم کردن در ویدیو کافیست دو انگشت دست خود را روی صفحه قرار داده و آن ها را از هم دور کنید. ایده این بود که صوتی را درون یک فایل دیجیتالی بدون افت کیفیت و یا از دست دادن کیفیت صدا فشرده کنید. این تکنولوژی نه تنها شما را سرگرم میکند، بلکه حریم خصوصی بیشتری برایتان ایجاد خواهد کرد. برند Xiaomi هر ساله تعداد زیادی گوشی روانه بازار می کند که تعدادی از آنها پرچمدار به شمار می روند که مطمئنا جزو بهترین گوشی های آن سال خواهند بود.این پرچمدارها مناسب گیمر ها و کسانی است که به قدرت پردازشی بالا و حافظه و رم زیاد نیاز دارند اما باید قیمت بیشتری نیز برای آن بپردازند. محدود کردن کنشگران یا گروههای دخیل، به گروهای اجتماعی، توصیفی ناقص از روند تحول تکنولوژی و علم به ما میدهد. گوشی هوشمند با قیمت پایین از شهرستانها تقاضای بسیاری داشت؛ اما باتوجه به روند صعودی دلار در چند سال اخیر در بهترین حالت شما میتوانید یک گوشی هوشمند را به قیمت حدودی ۲ میلیون تومان خریداری کنید.

در مفید بودن چنین امکانی شکی نیست، اما این مسأله معایبی هم دارد. محصولات کمپانی شیائومی تنها به گوشی و لوازم الکترونیکی ختم نمیشود، تنوع محصولات شیائومی بهگونهای شده است که این روزها سروصدای زیادی به پا کرده است و نشان داده که توانایی زیادی در تولید و عرضه دارد. اما فعالسازی این قابلیت در آیفون ایکس چطور انجام میشود؟ اما در آیفون ایکس به دلیل عدن وجود این دکمه فیزیکی نمیتوانید از روش مذکور استفاده کنید. وضوح تصویر این تلویزیونها حداقل ۶ برابر تلویزیونهای معمولی قدیمی است. اگر شما قبلا از آیفون های قدیمی اپل استفاده میکردید و حالت آیفون X را تهیه کرده باشید، احتمال دارد حداقل برای یک مدت زمان کوتاه تعامل با آن برایتان کمی دشوار به نظر برسد. همیشه سعی کنید برای صرفه جویی در مصرف شارژ باتری و به حداقل رساندن مصرف آن، صفحه گوشی را بعد از استفاده از دستگاه کاملا خاموش نمایید.

حالا دکمه پارو را بفشارید تا صفحه گوشی خاموش شود و قفل نمایشگر فعال گردد. به منظور زوم کردن در ویدیو های یوتیوب کافیست ابتدا ویدیو را از طریق اپلیکیشن یوتیوب آیفون اجرا کنید و سپس حالت فول اسکرین و افقی (Landscape) را فعال نمایید تا ویدیوی مورد نظر در کل نمایشگر گوشی دیده شود. قابلیت زوم کردن در ویدیو های یوتیوب (Youtube) یکی از آن دسته قابلیت و ترفندهایی است که اغلب کاربران از وجود آن مطلع نیستند. این ترفند یکی دیگر از ترفندهای جالبی است که اغلب کاربران آیفون های جدید اپل و iPgone X این شرکت از وجود آن مطلع نیستند. این شاسی بلند کوپه برقی در تریم پایه با باتریهای ۵۵۵ کیلومتری و با قیمت ۵۱.۸ هزار دلار قابل سفارش است و اگر صندلیهای تمام چرم و سیستم باز کردن و بستن اتوماتیک دربها را با همین باتریهای میخواهید، باید ۵۴.۷ هزار دلار خرج کنید. یکی از مشکلات نرم افزاری گوشی اچ تی سی در زمینه صدا این است که حتی زمانی که صدای گوشی را کم میکنید، باز صدای آن بسیار زیاد باشد. یکی دیگر از جالب ترین ترفندهای آیفون X که باز هم در آیفون های جدیدتر اپل هم به شیوه مشابه قابل استفاده خواهد بود مربوط به امکان جهش سریع مابین دو برنامه اخیر میشود.