گذاشتن پول روی میز؛ موضع ضد خشونت

[ad_1]

اطلاعات پس از انتقال فیل شیلر از مدیر بازاریابی جهانی به همراه اپل در سال 2020، مشخصات طولانی مدتی از فیل شیلر دارد.

بر اساس مصاحبه با همکاران ناشناس، این یک قطعه پفکی است، اما حاوی چند قطعه جالب است…

زمینه

فیل شیلر مدت‌هاست که بازاریابی اپل را رهبری می‌کند و سه سال پیش پس از کناره‌گیری استیو داولینگ، مسئولیت روابط عمومی را نیز بر عهده گرفت. شیلر همچنین در شش سال گذشته مسئولیت اپ استور را بر عهده داشته است.

وقتی اعلام شد که شیلر نقش بازاریابی و روابط عمومی خود را به گرگ جوسویاک واگذار می کند و یکی از اعضای اپل می شود، به طور گسترده تصور می شد که این بدان معناست که او نقش ثانویه تری را در شرکت به عهده خواهد گرفت. این با اظهارات او تقویت شد که اکنون می تواند پروژه های شخصی را دنبال کند.

با این حال، اپل در آن زمان گفت که شیلر به اجرای اپ استور و همچنین رویدادهای اپل ادامه خواهد داد، و نمایه امروز نشان می دهد که این موضوع در عمل و همچنین در بازار ثابت شده است.

مشخصات فیل شیلر

اطلاعات:

به گفته افرادی که با این نقش آشنا هستند، شیلر هنوز در مرحله اکشن در اپل است، جایی که به ساعت های طولانی ادامه می دهد. وظایفی که او بر عهده داشته است – نظارت بر اپ استور، مرکز توزیع اپل برای نرم افزارهای طراحی شده برای دستگاه هایی مانند آیفون – او را در مرکز تجارت اپل قرار داده است که بیشترین توجه را به خود جلب می کند.توجه تنظیم کننده های ضد تراست در ایالات متحده و خارج از کشور.

توسعه دهندگان اپل را حریص برای بخش قابل توجهی از فروش اپ استور و خریدهای درون برنامه ای این شرکت توصیف کرده اند، اما این مقاله ادعا می کند که شیلر مایل است در صورت انجام این کار پول روی میز بگذارد. احساس می کند این کار درستی است.

افرادی که از نزدیک با شیلر کار کرده اند می گویند که او اغلب در گذشته پول روی میز گذاشته است و در مورد تبلیغات، حریم خصوصی و محتوا بر اساس آنچه که فکر می کند بهترین است، تصمیم می گیرد. برای کاربران بهتر است.

این مورد در مورد شفافیت ردیابی برنامه بود.

شیلر [was informed] این حرکت می‌تواند میلیاردها دلار درآمد به اپ استور تحمیل کند زیرا تبلیغ‌کنندگان هزینه‌های برنامه‌های iOS را کاهش می‌دهند، که به نوبه خود ترافیک را به سایر برنامه‌های iOS هدایت می‌کند و به پلتفرم‌های دیگری مانند اندروید گوگل منتقل می‌شود، جایی که می‌توانند تأثیر تبلیغات خود را بیشتر اندازه‌گیری کنند. به درستی.

به گفته فردی که مستقیماً از این موضوع مطلع است، شیلر به تیم گفت که برایش اهمیتی ندارد. او گفت که ویژگی حریم خصوصی برای کاربران مناسب است و تبلیغ‌کنندگان در نهایت با تغییرات سازگار خواهند شد.

البته برخی معتقدند که این اقدام واقعاً به نفع اپل خواهد بود و حتی این توطئه ای از سوی این شرکت برای افزایش جذابیت نسبی فروش تبلیغات خود بود.

مشخصات فیل شیلر می گوید که مدیر اجرایی در مورد بازی های خشن موضع سختی اتخاذ کرده است.

شیلر رویکرد محتاطانه ای را برای تبلیغ بازی های ویدئویی خشونت آمیز در اپ استور اتخاذ کرده است، علی رغم اینکه بازی ها اکنون حدود 60 درصد از فروش آن را به خود اختصاص داده اند. چهار نفری که در اپ استور کار می‌کردند، می‌گویند یکی از اولین تغییرات شیلر در نقش جدیدش، توقف ارائه این نوع بازی‌ها در برگه‌های اصلی اپ استور بود که به گفته او ممکن است برخی از کاربران را ناامید کند.

نمایشنامه بازی محبوب را مثال می‌زند قلدر: نسخه سالگرد. مدیر سابق اپ استور ادی کیو قول تبلیغ قوی برای بازی داده بود، اما شیلر از ماهیت خشونت آمیز آن خوشش نیامد و تصمیم خود را تغییر داد و Rockstar را ناراحت کرد که توسعه دهندگان آن ساعت ها برای مقابله با تاخیر اپل کار کرده بودند.

این موقعیت به عنوان گسترش یافت فورتنایت ارتقا یافت.

به عنوان مثال، تب های اصلی اپ استور در ابتدا به دلیل ماهیت خشونت آمیز قادر به نمایش بازی های تیراندازی اول شخص مانند Epic’s Fortnite نبودند. تیم مدیریت این شرکت در نهایت شیلر را متقاعد کردند که این ممنوعیت را پس از موافقت با عدم گنجاندن آثار هنری در تبلیغات اپ استور که در آن شخصیت‌های فورتنایت اسلحه‌ها را روی هم یا روی صفحه نمایش می‌دادند، متقاعد کردند.

گفته می‌شود که این ویژگی شیلر است و رویکردی کاملا عملی به نقش دارد.

در حالی که کیو مسئولیت‌های زیادی را محول می‌کرد، شیلر تک تک آثار هنری و کپی‌هایی را که در اپ استور بود بررسی کرد. به گفته این افراد، او مناظره بین همکاران را تشویق کرد تا اطمینان حاصل شود که همه طرف ها شنیده می شوند. و مردم گفتند که او تقریباً بلافاصله به ایمیل‌ها، پیامک‌ها و تماس‌های تلفنی پاسخ می‌دهد و به نظر می‌رسد که او شبانه روز کار می‌کند.

در حالی که سایر بازی های تیراندازی اول شخص متعاقبا پذیرفته شده اند، اپل می گوید که آنها را با دقت خاصی بررسی می کند. شیلر همچنین سیاست جدیدی را در مورد دوره های حساس ارائه کرد.

به گفته چهار نفری که در اپ استور کار می کردند، پس از تیراندازی های دسته جمعی در ایالات متحده، تیم شیلر اغلب به طور ناگهانی تبلیغات تیراندازی اول شخص را متوقف می کند یا تبلیغ آنها را یک هفته یا بیشتر به تعویق می اندازد. این سیاست تحت کیو وجود نداشت.

یکی دیگر از اختلاف نظرهای سیاستی بین کیو و شیلر مربوط به ویرایش اپ استور بود که بیشتر احساس مجله و کمتر یک فهرست برنامه ها را ایجاد می کرد. کیو این را به عنوان هدر دادن پول رد کرده بود، اما شیلر چند روز پس از ایفای نقش این تصمیم را تغییر داد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی