ایمیل افشا شده Stop Leak اپل قوانین کار را نقض می کند

همانطور که توسط بلومبرگ، آژانس “در اتهامی که ادعا می کند اظهارات و رفتار اپل – از جمله مدیران سطح بالا – نیز قوانین روابط کار ایالتی را نقض می کند، شایسته است.” بلادو در ایمیلی گفته است، در صورتی که اپل به نتیجه نرسد، “مدیر هیئت مدیره منطقه ای علیه شرکت مستقر در کوپرتینو، کالیفرنیا، شکایت خواهد کرد.”

دادستان های هیئت ملی روابط کار ایالات متحده تشخیص دادند که اپل بر اساس نظرات مدیران شرکت و همچنین سیاست های تحمیل شده بر کارمندان، حقوق کار را نقض کرده است. طبق NLRB، “قوانین مختلف کار” اپل تمایل دارد در کارمندانش دخالت کند یا آنها را مجبور به استفاده از حقوق کاری خود کند.

NLRB می گوید مدیران اپل حقوق کار را نقض کرده اند

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. ذیل.


برای کسانی که ناآشنا هستند، اشلی جوویک به عنوان مدیر ارشد برنامه مهندسی در اپل کار می کرد، اما به اتهام نقض سیاست های شرکت پس از افشای اطلاعات خصوصی شرکت اخراج شد. Gjovik به دلیل انتقاد از اپل در مورد نحوه برخورد با موقعیت های جنسیت گرایی و آزار و اذیت در میان کارمندانش معروف شد.

در ایمیلی که در سپتامبر 2021 ارسال شد، مدیر عامل اپل نوشت که “افرادی که اطلاعات محرمانه را افشا می کنند جایی در اینجا ندارند” و این شرکت “هر کاری که در توان دارد برای شناسایی افرادی که فاش کرده اند انجام می دهد”.

اکنون، شکایات ارائه شده توسط دادستان های NLRB توسط قضات حقوق اداری بررسی می شود و تصمیمات می توانند برای اعضای هیئت کار در واشنگتن تجدید نظر کنند. در حالی که آژانس نمی تواند اپل یا مدیران آن را تنبیه کند، می تواند به شرکت دستور دهد تا سیاست کاری خود را تغییر دهد.

این اختلاف توسط کارمند سابق اشلی جوویک، که در سال 2021 ادعاهایی را مطرح کرد مبنی بر اینکه تیم کوک، مدیر عامل شرکت، ایمیلی مبنی بر مجازات افشاگران ارسال کرده بود، همراه با مجموعه ای از سیاست ها در کتابچه راهنمای کارمندان اپل، قوانین فدرال را نقض کرده است. پرونده های Gjovik به سیاست هایی اشاره می کند که کارکنان را از افشای “اطلاعات تجاری”، صحبت با خبرنگاران، افشای غرامت همکاران یا ارسال توئیت های بی ادبانه باز می دارد.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

بلومبرگ اشاره می‌کند که ایمیل کوک پس از «گزارش‌های رسانه‌ای از یک جلسه داخلی در سراسر شرکت در هفته گذشته که در آن مدیریت به سؤالاتی در مورد موضوعاتی مانند حقوق برابر و قانون ضد سقط جنین تگزاس پاسخ داد، ارسال شد. این شرکت در ابتدا از اظهار نظر در مورد اتهامات NLRB خودداری کرد. یک وکیل اپل بعدا گفت که این شرکت “یک محیط کاری باز و فراگیر را ترویج می کند.”