Apple Silicon MacBook Pro عمر باتری اینتل من را دو برابر می کند

این تفاوت بین ماشینی است که به من اجازه می دهد بخش زیادی از زمان را با باتری کار کنم و ماشینی که یک روز کامل کار می کند. این یک مزیت کاملاً قابل توجه است.

با وجود سهولت انجام این کارها، مک بوک پرو اینتل من فقط پنج تا شش ساعت کار کرد. زمانی که من به طور معمول از دستگاه استفاده می‌کردم، بیشتر ساعت پنج بود و اگر برنامه‌هایی را که به‌طور فعال در حال استفاده نبودند را ترک می‌کردم و روشنایی را یک درجه از سطح دلخواهم کاهش می‌دادم، به ساعت شش نزدیک‌تر می‌شد.

برای من، این یک تفاوت بزرگ است. این به این معنی است که وقتی در لندن هستم، می‌توانم بسته برقی خود را در خانه بگذارم، اگرچه انتظار دارم تمام روز در کافه‌ها کار کنم. هنگام سفر، می توانم قبل از سوار شدن، آن را در سالن شارژ کنم، سپس تا زمانی که بخواهم بدون اینکه به قدرت صندلی بستگی داشته باشم، از آن استفاده کنم.

این به چند دلیل برای من مهم است. اول اینکه، اگر من در یک کافه کار می کنم (همانطور که گاهی اوقات برای تغییر منظره انجام می دهم)، اینکه آیا به آجر شارژی نیاز دارم یا نه، تفاوت زیادی ایجاد می کند. حمل آن کمتر است و در جایی که می نشینم به من انعطاف بیشتری می دهد. (من می توانم یک باتری خارجی بگیرم، اما این وزن حتی بیشتر است و باید از قبل برنامه ریزی کنم تا مطمئن شوم که یک باتری شارژ شده است، بنابراین ترجیح می دهم مجبور نباشم.)

مک بوک پرو 16 اینچی اپل سیلیکون جدید من نسبت به نسل قبلی خود اینتل دارای دو مزیت بزرگ است. اول، عملکرد M1 Max. دوم، بهره وری انرژی، یعنی عمر باتری.

[ad_2]

Source link

بخش اپل سیلیکون 9to5mac فارسی

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


این تجربه من است – و شما؟ لطفاً به ما اطلاع دهید که چگونه عمر باتری مدل های مک بوک پرو سیلیکون اپل را پیدا می کنید.

برای عادات استفاده شخصی من، این دو کاملاً متمایز هستند. زمانی که من قدرت می‌خواهم برای ویرایش ویدیو است، جایی که تقریباً همیشه پشت میز خود می‌نشینم و به یک صفحه بزرگ متصل می‌شوم. وقتی من باتری می خواهم، استفاده معمولی من بسیار متفاوت است…

حتی زمانی که برق صندلی در دسترس باشد، همیشه عملی نیست. یک کابل برق می تواند مانع شود، به خصوص اگر من نتوانم نزدیک پنجره بنشینم و شخص دیگری مجبور به عبور شود. بنابراین، لپ‌تاپ با باتری که قادر به مقابله با پروازهای طولانی است، بسیار ساده‌تر است.

این ایده خوبی نیست که به طور منظم باتری را صفر کنید، اما من این کار را برای اهداف آزمایشی انجام دادم. می توانم گزارش دهم که در شرایطی که دستگاه اینتل من یک کلید به مدت پنج ساعت به من داد – همه برنامه های معمولی من در حال اجرا و در سطح روشنایی ترجیحی من هستند – مدل M1 Max من 10 ساعت، هفت دقیقه قبل از توقف به من فرصت داد. پس هنوز خیلی دور بود اپل ادعا کرد ساعت 2 بعد از ظهراما تقریباً دوبرابر طول عمر اینتل است.

دوم، در حالی که قطارها و هواپیماها به طور فزاینده ای تمایل به داشتن قدرت صندلی دارند، هنوز هم از جهانی بودن فاصله زیادی دارد. بسیاری از مسیرها توسط هواپیماهای قدیمی تر انجام می شود که فقط در صندلی های درجه یک قدرت دارند، و من حتی در یکی از 747 های 20 ساله بریتیش ایرویز که قدرتی بیشتر از کلاس بیزینس نداشت، در شرایط اقتصادی ممتاز قرار گرفتم.

اپل قبلاً اعلام کرده است که تراشه‌های M1 در هنگام انجام کارهای سخت، کارایی انرژی خود را حفظ می‌کنند، اما چیزی که می‌خواستم بدانم این است که هنگام استفاده از دستگاه خود برای کارهای روزمره در کافه‌ها، قطارها و هواپیماها چقدر عمر باتری می‌توانم انتظار داشته باشم؟

دور از میز کارم معمولاً کارهای سختی را انجام نمی دهم. این معمولاً نوشتن است، با مقداری ویرایش عکس، به‌علاوه مرور وب، ایمیل‌ها و غیره. اگر ویرایش ویدیو را انجام دهم، فقط یک ویرایش کلیپ کوتاه برای شبکه های اجتماعی خواهد بود.