آب و هوا در راه برنامه iOS از CarPlay پشتیبانی می کند

پشتیبانی از CarPlay برای برنامه همراه با نسخه حرفه ای موجود است. این به صورت رایگان در پنج سفر اول شما در دسترس است، سپس 4.99 دلار در ماه، 24.99 دلار در سال یا 84.99 دلار برای خرید مادام العمر هزینه دارد.

[ad_2]

Source link

بخش کارپلی 9to5mac فارسی آب و هوا در راه ترکیبی از آب و هوا و ناوبری برای ارائه پیش بینی آب و هوا در طول مسیر در زمان سفر است. دانلود رایگان است و در iPhone و iPad با iOS 13 و بالاتر در دسترس است. پیش‌بینی آب و هوای این برنامه در سراسر جهان در دسترس است و هشدارهای آب و هوا محدود به ایالات متحده، کانادا، ایسلند، اتحادیه اروپا و اسرائیل است.

نسخه 1.7.2 Weather on the Way امروز منتشر شد و با پشتیبانی ارزشمند CarPlay همراه بود. این ماشین را می آورد:

  • رادار زنده
  • پیش بینی در طول مسیر شما
  • هشدارهای خدمات ملی هواشناسی
  • برنامه سفر

Weather on the Way یک برنامه هوشمند است که مسیریابی و آب و هوا را ترکیب می کند و به شما می گوید که در طول سفر چه شرایطی را انتظار دارید. امروز آخرین به‌روزرسانی ارائه می‌شود که از CarPlay پشتیبانی می‌کند، یعنی رادار آب و هوای زنده و ناوبری روی صفحه در وسیله نقلیه شما.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

آب و هوا در راه برای دانلود از اپ استور رایگان است.

پیوتر خاطرنشان می‌کند: «ما مطمئن شده‌ایم که دستورالعمل‌های سخت‌گیرانه برنامه CarPlay اپل را رعایت کرده‌ایم (به‌عنوان مثال، دوربین‌های متحرک سرعت متحرک و از جمله ناوبری گام به گام)، به ما این امکان را می‌دهند که اولین برنامه‌ای باشیم که می‌توانیم نمای رادار را ارائه کنیم. فیلتر اطلاعات سرگرمی خودرو.”

در اینجا برنامه‌نویس Piotr Knapczyk این برنامه را توضیح می‌دهد: