آخرین فروشگاه اپل در ابوظبی، با شیشه منحنی، کف کریستالی

[ad_1]

آخرین فروشگاه اپل امروز افتتاح شد و اپل بر “ظاهر شیشه ای خمیده خیره کننده خارجی” و استفاده از کفپوش Bianco Cristal تاکید کرد. دومی یک ماده کوارتز است که به دلیل دوام و نگهداری کم مشهور است.

فروشگاه جدید جایگزین فروشگاه قدیمی ابوظبی می شود که در سال 2015 افتتاح شد و تنها نصف اندازه آن بود…

منعکس کننده محبوبیت ابوظبی به عنوان یک مقصد گردشگری جهانی، اپل می گوید کارکنان آن فروشگاه مجموعاً به 33 زبان در 32 ملیت صحبت می کنند.

مرکز خرید جدید اپل یاس درهای خود را پنجشنبه 3 فوریه در مقصد خرید شلوغ ابوظبی افتتاح کرد. این فروشگاه با تقریباً دو برابر شدن اندازه مکان اصلی افتتاح شده در سال 2015، به عنوان فضایی بازآفرینی شده برای مشتریان برای مرور جدیدترین محصولات و خدمات اپل، دریافت بهترین پشتیبانی از اعضای آگاه تیم و شرکت در جلسات رایگان Today at Apple عمل می کند.

Deirdre O’Brien، معاون رئیس، گفت: “با افتتاح مرکز خرید اپل یاس جدید، تیم ما آماده است تا از اعضای بیشتری از جامعه بسیار متنوع و خلاق ابوظبی در این فضای زیبا جدید استقبال کند.” رئیس ارشد خرده فروشی + مردم اپل ما مشتاقانه منتظر ادامه ارائه بهترین های اپل به امارات و توسعه تاریخ خود در منطقه هستیم.

این فروشگاه در گوشه‌ای عالی در مال پلازا واقع شده است. کف‌ها و سقف‌های چوبی Bianco Cristal در سرتاسر فضا استفاده می‌شود که شبیه به مواد مشابه موجود در دیگر فروشگاه‌های اپل در سراسر جهان است. نور طبیعی با دو نورگیر بزرگ که مستقیماً بالای شش درخت فیکوس نیتیدا قرار دارند به راحتی در داخل جریان دارد. بازدیدکنندگان دیوار ویدئویی و انجمن مستقل را در مرکز فروشگاه خواهند دید که میزبان جلسات رایگان Today در اپل است. این جلسات روزانه که توسط Apple Creative Pros هدایت می‌شوند، الهام‌بخش خلاقانه هستند، مهارت‌های عملی را آموزش می‌دهند و به شرکت‌کنندگان کمک می‌کنند تا محصولات خود را بیشتر کنند. […]

Apple Yas Mall متشکل از 100 عضو تیم بسیار آموزش دیده است که در مجموع به 33 زبان صحبت می کنند و از 32 ملیت نمایندگی می کنند. تیم متنوع از زمان افتتاح این فروشگاه در سال 2015 تقریباً دو برابر شده است و بیش از نیمی از آنها هنوز بخشی از تیمی هستند که پذیرای مشتریان در مکان جدید Apple Yas Mall هستند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی