آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی کوینکس + 4.5% تخفیف کارمزد -ایران ارز دیجیتال

برای سرمایه گذاران تازه کار هیچ تابع جایگزین سادهای وجود ندارد تا به جای استفاده از صفحه اصلی معاملات، ارزهای دیجیتال را معامله کنند. همچنین شما در صرافی بایننس این امکان را دارید که از صرافی وام بگیرید و اقدام به خرید و فروش ارز کنید که انجام این کار در صرافی کوینکس نیز، شدنی است. برای ارتقای سطح امنیت حساب کاربری خود در صرافی ها، حتما رمز عبور قوی بسازید و نزد خود در جایی مطمئن نگهداری کنید. علاوه بر تمام ویژگی های بالا باید گفت، صرافی کوینکس در حفظ سرمایه کاربران بسیار مطمئن عمل کرده و امنیت فوق العاده بالایی را برای تمام دارایی ها در نظر می گیرد. این صرافی بین کاربران ایرانی بسیار محبوب میباشد چرا که علاوه بر ویژگی قبل دارای زبان فارسی نیز میباشد. بزرگترین ویژگی این صرافی امنیت بالای آن است. توجه کنید که کوینکس جهت امنیت حساب کاربری شما فقط ۳۰ ثانیه زمان قرار داده که شما بتوانید برداشت را تأیید کنید و این برداشت فقط ۳۰ ثانیه معتبر خواهد بود.

نکته 1: توجه کنید که هر ارز و هر شبکه ای از آدرس جداگانهای برخوردار است و اگر ارز و شبکه ارز مبدأ و مقصد یکی نباشد، خودتان با دستان خودتان ارزهای خود را به ناکجا آباد ارسال کرده اید. و بعد در قسمت Actual باید مقدار یا تعداد ارزی که می خواهید ارسال کنید را وارد نمایید و در نهایت روی گزینه submit کلیک می کنید. که این هم موجب نگرانی برای ایرانیان نخوهد بود ضمن اینکه نام ۳۵ کشور دیگر هم در این لیست قرار دارد ولی جای نگرانی نیست. در بخش TERM OF SERVICES در صرافی کوینکس نام ایران آمده و از آنجایی که ذهنیت این روزهای ما با تحریم و بسته شدن حسابها گره خورده، شایعه تحریم ایرانیان گسترش پیدا کرد و ترس بین ایرانیان افتاد اما اینکه در اینجا از ایران نام برده است، مربوط به کسانی است که می خواهند از خدمات سایت برای خرید مستقیم با کارتهای اعتباری استفاده کنند که این هم موجب دل نگرانی برای ایرانیان نخواهد بود، ضمن اینکه نام ۳۵ کشور دیگر هم در این لیست قرار دارد ولی جای نگرانی نیست.

در صفحه ای که باز می شود در قسمت Coin Type اسم ارز موردنظر خود را انتخاب کرده و سپس نوع شبکه آن ارز را انتخاب می کنید. بعد از وارد کردن هردو کد ، گزینه submit را بزنید و وارد حساب کاربری خود شوید . ۶.مطمئن شوید هیچ واترمارکی روی تصویر نباشد. در مورد صرافی کوینکس coinex شایعاتی وجود دارد که بیان می کند آی پی های(IP) ایران بسته شده و صرافی کوینکس ایرانی ها را تحریم کرده، که این موضوع واقعیت ندارد و هیچ حساب کاربری را به خاطر ایرانی بودن، بلوکه نکرده است.سایت کوینکس coinex از همان ابتدای شروع به کار در بین صرافی های بین المللی، ایرانی های زیادی را به خود جذب کرد و از آنجایی که صرافی هایی همچون باینانس و بیت مکس ایرانیان را تحریم کردند و حساب های آنها را بستند، باعث شد این صرافی (COINEX) به سرعت جایگاه ویژه ای را در بین تریدرهای ایرانی پیدا کند.

بزرگترین ویژگی این صرافی امنیت بالای آن است.

صرافی کوینکس از یک روش کاملا شفاف برای توزیع توکن استفاده می کند به گونه ای که کارمزدهای معاملات و نحوه توزیع آنها را به صورت زنده در وبسایت به کاربران نمایش می معرفی کامل صرافی کوینکس coinex دهد. ابتدا بر روی گزینه assets در بالای صفحه کلیک کرده،در مرکز صفحه و در قسمت Spot Asset تعدادی از ارزهای دیجیتال را خواهید دید که می توانید از بین آنها ارز مورد نظر خود را انتخاب کنید.(توجه کنید که در این صرافی فقط از جفت ارزهای USDT, USDC،BTC،BCH،ETH می توانید استفاده کنید). کارمزد برداشت نیز زمانی به حساب شما تعلق میگیرد که درصدد برداشت پول فیات یا رمز ارز از حساب کاربری خود در این صرافی باشید.

شما در این سایت بدون اینکه لازم باشد وی پی ان و یا فیلترشکن داشته باشید می توانید به راحتی خرید و فروش کنید. بعد از اینکه درخواست برداشت را ارسال کردید، برای تأیید درخواست برداشت، ایمیلی از طرف اکسچنج کوینکس برای شما ارسال می شود (Withdrawal request verified) که باید آن را بررسی کنید. در این روش سفارش شرطی است و تعیین می کنید که در صورتی قیمت ارز به رقم خاصی رسید، یک سفارش با قیمت و حجمی که مشخص میکنید به صورت خودکار ارسال شود. حجم معاملات آن نیز در حال حاضر به بیش از 191 میلیارد دلار در روز میرسد. بطور مثال در حال حاضر حداقل مقدار واریز برای اتریوم، برابر 0.02. اتریوم است. صرافی بایننس (Binance) در حال حاضر بزرگترین صرافی آنلاین ارز دیجیتال در جهان است، این صرافی دیجیتال که در سال 2017 به دست چان پنگ ژائو در کشور مالت راه اندازی شده است.