آموزش فارکس رایگان از صفر تا صد+کانال VIP رایگان-بروکر آمارکتس

در اینجا ما نسبت به بالا رفتن قیمت یورو و پایین رفتن قیمت دلار، خوشبین هستیم. در حقیقت یورو را خریدیم و دلار را فروختیم و یا فرض کنید پوند به دلار را میفروشیم. در اینجا ما نظرمان این بوده که قیمت پوند کاهش یافته و دلار قوی میشود. ما تریدرها در بازار فارکس ارزهایی را معامله می‌کنیم که سود زیادی داشته باشد. گاهی وقت‌ها ارزهایی را می‌فروشیم در برابر دیگری، گاهی وقت‌ها نظرمان مثبت بوده و ارز دیگری را می‌خریم. سعی کردیم تا به صورت جامع و کامل به بررسی آموزش فارکس پرداخته و نکات بسیار مهمی را در این باره با شما در میان بگذاریم.

تمام محصولتان و خودتان نابود می‌شوید.این دو فرد میتوانستند یک کاری کنند که خیالشان را راحت کند. و تمامی ریسک های کسب و کار را از بین ببرند.چه؟با هم معامله کنند.چگونه؟کشاورز تمام گندم خود را به نانوا پیش فروش کرده و نانوا هم پیش خرید کند. این بدان معناست که 100،000 یورو را می‌توانید با 113،000 دلار تعویض کنید و این یکی از کاربردهای بازار فارکس است. یک اسکلپر (معامله‌گر روش اسکالپ) باید از قدرت ذهنی و تصمیم‌گیری بالایی برخوردار بروکر آمارکت باشد. او باید فرصت‌های معاملاتی مناسب را شکار کند، و در عرض چند ثانیه تا چند دقیقه، سودهای کوچکی از بازار بگیرد. برنامه معاملاتی شامل استراتژی معاملاتی، تصمیمات، شیوه معاملاتی و هدف و خواسته معامله‌گران از بازار است.

تحلیل بنیادین در بازارهای مالی (Fundamental Analysis) چیست؟

USD/CAD کنوانسیونی جهانی است که توسط معامله گران در سراسر جهان استفاده می­شود. در این نوع نمودارها، همچنین شایان ذکر است که چگونه الگوهای گوه و واگرایی های RSI یکدیگر را تقویت می کنند. عامل مهم و تاثیر گذار دیگری در بازار فارکس و دیگر بازارهای مالی، حجم معامله گران و نظر آن‌ها درباره آینده ارز و یا سهام هست. به عنوان مثال اگر معامله‌گرانی که جفت ارز یورو به دلار را معامله می‌کنند، با توجه به اخبار اقتصادی اروپا دیدگاه بدی راجع به این کشور پیدا کنند و تمایل به خرید آن نداشته باشند. اگر اخبار مثبت بوده و نرخ بهره پایین آمده باشد، نشان از تقویت دلار در بازار داشته و شاهد رونق گرفتن دلار آمریکا نسبت به سایر ارزها خواهیم بود.

  • در نتیجه قبل از ورود به معامله اسکالپ، کاملا از قدرت کافی روند برای رسیدن به حدسودتان اطمینان پیدا کنید و ترجیحا در جفت ارزهایی با حجم معاملات بالا،، معامله کنید تا اسپرد کمتری بپردازید.
  • به این ترتیب، بازار فارکس می‌تواند در هر زمان بسیار فعال باشد و قیمت‌ها دائما در حال تغییر باشند.
  • این دست از بروکرها برای کاربران ایرانی ممکن است با خطراتی همراه باشند.
  • بازار فارکس جایی است که ارزها بر اساس قیمت معاملاتی آنها خرید و فروش می شوند.
  • در بازار فارکس هم مانند کارهای دیگر، افراد موفق زیادی وجود دارند که الگو و سرمشق تمامی معامله گران هستند.
آموزش فارکس رایگان از صفر تا صد+کانال VIP رایگان-بروکر آمارکتس این بازار 24 ساعته، پنج روز و نیم هفته باز است و ارزها در سراسر جهان در مراکز مالی مهم معامله می­شوند. تقریبا تایم معاملاتی در فارکس بدین­گونه است که وقتی تایم معاملاتی ایالات متحده به پایان می­رسد، بازار فارکس دوباره در توکیو و هنگ کنگ آغاز ­می­شود. به این ترتیب، بازار فارکس می‌تواند در هر زمان بسیار فعال باشد و قیمت‌ها دائما در حال تغییر باشند. مثلا دلار آمریکا نسبت به پوند انگلیس در آن خرید و فروش می شود. تنها “منطقه مرده” واقعی پس از بسته شدن بازارها زمانی است که توکیو باز می شود. جفت های داغ برای لندن GBP، EURو CHF، دلار آمریکا و کانادا برای نیویورک و دلار استرالیا، NZD و JPY برای آسیا خواهند بود.

چگونه به یک معامله گر موفق در فارکس تبدیل شویم؟

همچنین برای انجام بهترین معامله، باید به بررسی میزان عرضه در بازار و موارد مشابه در این تحلیل پرداخت. معامله گران با بررسی این حرکات قیمت قادرند درمورد آینده ی قیمت، نتیجه گیری بهتری داشته و سود بیشتری بدست آورند. اطلاعات بیشتر در این مورد را می توانید در مقاله تحلیل تکنیکال بخوانید. در تحلیل تکنیکال، نمودارها و حرکات قیمت به منظور یافتن آینده قیمت بررسی می شود. معامله گران در این تحلیل، روندهای بازار و الگوهای ایجاد شده در نمودار را بررسی می کنند. گاهی نیز خبرهای لحظه ای ممکن است بر نظر و دیدگاه معامله گران موثر باشد.