آموزش پایتون مقدماتی دوره برنامه نویسی به زبان PYTHON | آموزشگاه کاسپین تبریز

برنامه‌های تجاری زمینه‌هایی مانند ERP، تجارت الکترونیک و غیره را پوشش می‌دهند. درواقع، کسب‌وکارها به برنامه‌هایی نیاز دارند که خوانا، توسعه‌پذیر و همچنین مقیاس‌پذیر باشند؛ و پایتون این قابلیت را دارد که همه‌چیز را ارائه دهد. پلتفرم‌هایی مانند Tryton وجود دارند که برای توسعه یک برنامه تجاری در دسترس هستند. با قرار گرفتن تمرین ها و آزمون های مختلف در طول دوره، محیطی تعاملی فراهم شده است تا بهره گیری از محتوا و یادگیری بهتر و عمیق تر شود. تمرین‌ها و پروژه‌های شما در این دوره به صورت آنلاین و خودکار ارزیابی شده و‌ در عرض چند دقیقه بازخوردهای آن را دریافت می‌کنید.

به شما این امکان را می‌دهد که کدی مشابه را در چندین سیستم عامل بدون کامپایل مجدد اجرا کنید. بنابراین، پس از ایجاد هرگونه تغییر، نیازی به کامپایل مجدد کد نیست. می‌توانید بدون تغییر مجدد کد برنامه اصلاح شده را اجرا کرده و بلافاصله تأثیر تغییرات ایجاد شده در کد را بررسی کنید. این ویژگی، ایجاد تغییرات در کد را بدون افزایش زمان توسعه، برای شما آسان می‌کند. به طور کلی، یک دوره جامع برنامه نویسی پایتون شما را به مهارت ها و دانش اساسی مورد نیاز برای ساخت برنامه های کاربردی، تجزیه و تحلیل داده ها و حل مسائل پیچیده با استفاده از پایتون مجهز می کند.

کاربردهای زبان پایتون

آموزش پایتون مقدماتی دوره برنامه نویسی به زبان PYTHON | آموزشگاه کاسپین تبریز این طراح و برنامه نویس وب موفق؛ کارشناس نرم افزار و کارشناس ارشد معماری کامپیوتر می باشد. سال ها تدریس در دانشگاه‌های معتبر سبب تسلط کامل ایشان بر فنون تدریس گردیده است. آقای عباسی در کنار تدریس، سامانه های نرم افزاری و وب سایت‌های بزرگی را نیز طراحی نموده‌اند. به طور متوسط، مدت زمان یادگیری اصول آموزش برنامه نویسی پایتون، از جمله برنامه نویسی شی گرا، نحو پایه پایتون، انواع داده ها، حلقه ها، متغیرها و توابع، به طور متوسط بین 6 تا 10 هفته طول می کشد.

برای شرکت در این دوره آموزشی باید هزینه‌ای را پرداخت نمایید؛ البته هزینه پرداختی با ارزش دانشی که به دست می‌آورید؛ قابل مقایسه نیست. همکاران ما در آکادمی درسمن امکان پرداخت اقساطی شهریه دوره را نیز فراهم نموده اند. در ادامه مطالب پایه مانند کار با انواع داده‌ها، عملگرها و دستورات ورودی- خروجی را آموزش خواهیم داد.

پیش نیاز دوره آموزش پایتون

شرکت‌ها‌ی بزرگ و معروفی مثل گوگل، نوکیا، ناسا، یاهو، والت دیزنی و… همه در پروژه‌ها‌ی کوچک و بزرگ خود از پایتون نیز استفاده می‌کنند. همه‌ی این‌ها نشان از بازار کار‌ی مناسب آموزش پایتون است که می‌توان با کسب درست مهارت‌ها جزئی از این بازار کار‌ی پر رونق شد. بعلاوه هوش مصنوعی، شبکه و بیگ دیتا از حوزه‌ها‌ی دیگر‌ی هستند که همگی خبر از آینده‌ی درخشان‌تر پایتون می‌دهند. تحلیل داده‌ها، طراحی و بهینه‌سازی الگوریتم‌ها از مهارت‌های اصلی و کاربردی در پایتون است. این مهارت به‌ویژه در تحلیل و آنالیز داده‌های مالی در بخش‌های اقتصادی‌ مانند بورس یا فارکس کاربرد زیادی دارد.

  • در ترم سوم پروژه ایجاد یک سایت فروشگاه از صفر تا صد و به صورت مرحله به مرحله را به شما آموزش خواهیم داد.
  • بیایید نگاهی دقیق تر به مزایای پایتون بیندازیم تا بتوانید به طور کامل جذابیت پایتون را درک کنید.
  • همچنین در فعالیت‌های دیگری نیز مانند تست امنیت به کار گرفته‌می‌شود و بین هکرها بسیار معروف است.
  • تلاش شده تا در این دوره، آموزش به صورتی باشد تا اصول کلی و پایه‌ای برنامه‌نویسی، در قالب یک زبان آموزش داده شود.
  • برای نوجوانان، یادگیری برنامه نویسی جاوا به آنها در علوم کامپیوتر کمک می کند و آنها را برای دوره های دانشگاه آماده می کند.