ادغام Philips Hue Spotify از امروز شروع می شود. چراغ های Hue جدید نیز

ویدیوی تبلیغاتی زیر را برای ادغام Spotify بررسی کنید.

اگر برنامه Hue شما یک برگه Sync در مرکز پایین صفحه اصلی دارد، روی آن ضربه بزنید. همچنین، روی تب Explore ضربه بزنید و انگشت خود را به سمت پایین بکشید تا به Spotify بروید. اگر هنوز هیچ یک از گزینه‌ها را نمی‌بینید، به‌روزرسانی هنوز در دستگاه شما منتشر نشده است و باید در چند روز آینده ظاهر شود. (در کمال تعجب، نحوه اضافه شدن ویژگی های جدید به برنامه به این معنی است که برنامه وانمود می کند که به روز است حتی اگر هنوز منتظر آخرین به روز رسانی ها باشد.)

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

با این نسخه اولیه، جلوه های پویا ظریف خواهند بود. ممکن است در ابتدا متوجه تغییر چراغ های خود نشوید. نسخه آتی به شما امکان می دهد سرعت صحنه های پویا را کنترل کنید – منتظر به روز رسانی باشید!

فرقی نمی‌کند برای یک شب دنج روی مبل استراحت کنید، دوستان را برای یک جلسه سرگرم کنید، یا کارهایتان را با یک لیست پخش شخصی انجام دهید، موسیقی را مانند قبل تجربه خواهید کرد.

بعلاوه، فیلیپس اکنون لامپ‌های استاندارد قدرتمندتری را ارائه می‌دهد – حداکثر 1600 لومن (معادل 100 وات) و یک نسخه White Ambience از لامپ‌های رشته‌ای هنری خود.

اجازه دهید نورهای رنگی Philips Hue شما در یک اتاق یا منطقه به آرامی در رنگ‌های مختلف هر صحنه رنگی در گالری صحنه Hue بچرخند. برای استفاده از صحنه های پویا، دکمه پخش که روی کارت صحنه ظاهر می شود را فشار دهید.

همراه با Philips Hue + Spotify، برنامه Hue ابرداده های هر آهنگ Spotify را به صورت بلادرنگ تجزیه و تحلیل می کند و در نتیجه یک اسکریپت سبک وزن ایجاد می کند که علاوه بر ترکیب آهنگ آهنگ، اکنون حالت، ژانر، سرعت صدا و آهنگ آن را نیز منعکس می کند. بخش ها، حجم آن، زمین و بیشتر.

همچنین لامپ های کف و رومیزی Signe Gradient موجود است که همان قابلیت های چند رنگی را برای لامپ های عمودی به ارمغان می آورد.

Philips Hue Ambience Gradient Lightstrip که در ماه جولای گزارش شده بود نیز فرود آمد. به جای اینکه اجازه دهید یک رنگ برای کل نوار نور انتخاب شود، اکنون می توانید شیب رنگی را انتخاب کنید که چندین رنگ را در طول نوار با استفاده از صحنه های ایجاد شده توسط Philips نشان می دهد.

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی

ادغام جدید Philips Hue Spotify اعلام شده است و از امروز برای برنامه Hue عرضه خواهد شد. این کار نورهای رنگی شما را با موسیقی که در Spotify گوش می‌دهید، همگام‌سازی می‌کند، یا به طور کاملاً خودکار یا با درجاتی از کنترل دستی.

مجموعه Filament اکنون شامل لامپ هایی است که هزاران سایه نور سفید گرم تا سرد را برای نور کامل در طول روز ارائه می دهند.

بجایتمام داده‌های موسیقی مورد نیاز خود را از ابرداده‌هایی که قبلاً در آهنگ‌های Spotify تعبیه شده است، دریافت می‌کند.

نور و موسیقی را با هم ترکیب کنید.

صحنه های پویا در همان به روز رسانی گنجانده شده است.

اگر نمایش نور پیش‌فرض را دوست ندارید، می‌توانید برنامه را به آرامی یا چشمگیرتر به آهنگ پاسخ دهید.

این اولین در نوع خود است. ما با Spotify همکاری کرده‌ایم تا نور و موسیقی منحصربه‌فردی را ارائه دهیم که حساب‌های Philips Hue و Spotify شما را به هم پیوند می‌دهد و به چراغ‌های شما اجازه می‌دهد به موسیقی Spotify که دوست دارید واکنش نشان دهند.

برخلاف برنامه‌های شخص ثالث مانند Hue Disco، این ادغام برای پخش موسیقی به میکروفون آیفون شما متکی نیست.

در حال گسترش دامنه ما با لامپ های روشن تر، اکنون 800 لومن (معادل 60 وات)، 1100 لومن (معادل 75 وات) و 1600 لومن (معادل 100 وات) ارائه می شود.

فقط صحنه های رنگی که از گالری Hue Scene به My Scenes اضافه کرده اید می توانند پویا باشند. در آینده، می‌توانید هر صحنه رنگی را پویا کنید، حتی صحنه‌هایی که خودتان می‌سازید.

قیمت یک نوار 80 اینچی 149.99 دلار است و نوارهای 40 اینچی با قیمت 59.99 دلار موجود است.