اشتراک سالانه CarPlay – آیا برای تولیدکنندگان خودرو اشتباه است؟ – 9to5Mac

با این حال، همه متقاعد نشدند، و شرکت با وجود اینکه به شما اجازه داد، با بازگرداندن گزینه 300 دلاری به عنوان یک جایگزین، به فشار مشتری واکنش نشان داد. 20 سال استفاده به جای پرداخت مادام العمر

اکنون گزارش شده است که یک خودروساز دوم ممکن است از BMW پیروی کند.

نظر شما چیه؟ آیا این روی انتخاب ماشین شما تاثیر می گذارد؟ و اگر نه، آیا این باعث می‌شود احساس متفاوتی نسبت به برند داشته باشید؟ یا از پرداخت هزینه آن امتناع می کنید و یکی از چندین مورد را نصب می کنید واحدهای CarPlay پس از فروش اکنون موجود است؟ لطفا در نظرسنجی ما شرکت کنید و نظرات خود را در نظرات به اشتراک بگذارید.

جف پرز، سردبیر Motor1.com در حال حاضر در یک رویداد خودروسازان با سوپرای جدید شرکت می کند. او از جارود مارینی، تحلیلگر ارشد خدمات مشتری (فناوری های متصل) در تویوتا آمریکای شمالی، پرسید که آیا برای ادامه استفاده از CarPlay مانند BMW ها، هزینه ای سالانه وجود دارد. مارینی گفت: «ما هنوز تصمیم نگرفته ایم.

CarPlay با خاموش کردن هشدارهای غیرضروری مانند ایمیل‌ها در حین اجرای پیام‌های صوتی از طریق سیری، به طور موثر حواس‌پرتی‌های داخل خودرو را محدود می‌کند. BMW باید این را به نفع محافظت از رانندگان و جلوگیری از رانندگی حواس پرت اتخاذ کند، نه اینکه رانندگان را از کشف و ادامه استفاده از CarPlay با هزینه های اشتراک احمقانه دلسرد کند.

موتور 1 این هفته پیشنهاد داد که تویوتا می‌تواند با سوپرای جدید به همین رویکرد دست بزند.

نانسی هابل، سخنگوی تویوتا آمریکای شمالی، توضیحات بیشتری را به Motor1.com ارائه کرد. او گفت که اظهارات مارینی دقیق است و “مذاکرات ادامه دارد.”

عکس: شاتر استاک


BMW سال گذشته با اجرای اشتراک سالانه CarPlay تصمیم بحث برانگیزی گرفت. به جای یک بار پرداخت 300 دلاری، CarPlay را برای سال اول به یک گزینه رایگان تبدیل کرد، اما برای فعال نگه داشتن آن 80 دلار در سال هزینه کرد.

[ad_2]

Source link

بخش کارپلی 9to5mac فارسی

ممکن است هزینه های مشابهی برای حفظ عملکرد تویوتا سوپرای 2020 وجود داشته باشد، زیرا فناوری اطلاعات سرگرمی آن ارتباط نزدیکی با سیستم iDrive این برند آلمانی دارد.

با توجه به هزینه کلی راه اندازی یک خودروی جدید، بعید به نظر می رسد که بسیاری اجازه دهند یک اشتراک سالانه کوچک در CarPlay بر انتخاب برند آنها تأثیر بگذارد، اما به نظر می رسد این نوع کمرنگ کردن و کم نور شدن این امکان را دارد که به برند سازنده خودرو آسیب برساند. تصویر سال گذشته، زک هال این تمرین را با شارژ کمربند ایمنی مقایسه کرد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

BMW در آن زمان ادعا کرد که اشتراک سالانه CarPlay برای مشتریان خوب است، زیرا بسیاری از آنها یک خودرو را به مدت سه سال قبل از ارتقا به یک خودرو جدید اجاره می کنند. با سال اول رایگان، آنها به جای 300 دلار، 160 دلار پرداخت می کردند.