پشتیبانی Toyota Prius CarPlay بالاخره رسید

برای اخبار بیشتر اپل در 9to5Mac در YouTube مشترک شوید:

تویوتا به طور پیوسته خط تولید خودروهای مجهز به CarPlay خود را گسترش داده است و اوایل این هفته اعلام کرد که سیستم اطلاعات سرگرمی را برای مدل‌های منتخب 2018 ارتقا خواهد داد. اکنون، تویوتا اولین پریوس را با ادغام CarPlay معرفی کرده است.

بیشتر بخوانید:

[ad_2]

Source link

بخش کارپلی 9to5mac فارسی

از دیگر پیشرفت‌های فنی پریوس پرایم 2020 می‌توان به دو پورت USB اضافی برای سرنشینان عقب اشاره کرد. این خودرو همچنین دارای پشتیبانی استاندارد SiriusXM و همچنین سازگاری Amazon Alexa است.

تویوتا می گوید CarPlay یک گزینه استاندارد در هر تریم Prius Prime خواهد بود. این بدان معناست که نیازی به پرداخت هزینه اضافی برای دسترسی به این ویژگی ندارید، همانطور که سایر خودروسازان گاهی اوقات نیاز دارند. تویوتا به‌جای بی‌سیم، عموماً به ادغام CarPlay سیمی پایبند است، و به نظر می‌رسد که در اینجا نیز چنین است.

تویوتا امروز اعلامیه پریوس پرایم 2020، نسخه پلاگین خودروی هیبریدی آن. در کنار پیشرفت‌هایی مانند فضای داخلی مشکی جدید و صندلی عقب پنجم، نسخه 2020 این خودرو، پشتیبانی طولانی‌مدت از CarPlay را اضافه می‌کند.

تویوتا در اوایل این هفته اعلام کرد که تغییرات CarPlay را برای خودروهای کمری و سینا 2018 ارائه خواهد کرد. تویوتا در افزودن ویژگی سرگرمی اطلاعاتی داخل خودرو اپل به خودروهای خود کند بوده است، بنابراین خوشحالیم که شاهد افزایش استقبال در خودروهای جدید و از طریق آن هستیم. مقاوم سازی ها

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


اگر به دنبال اضافه کردن CarPlay به وسیله نقلیه خود هستید، الف تعداد انگشت شماری از جایگزین ها وجود دارد. خلاصه کامل ما را اینجا بخوانید.

تویوتا پریوس پرایم 2020 تابستان امسال با قیمت پایه 27600 دلار عرضه خواهد شد. از آنجایی که تویوتا به رونمایی از سری خودروهای سال 2020 خود ادامه می دهد، باید زودتر از زودتر اطلاعات بیشتری در مورد در دسترس بودن CarPlay در سایر مدل های پریوس بشنویم.