تویوتا پیشرفت‌های CarPlay را برای برخی از خودروهای 2018 ارائه می‌کند

از آنجایی که خودروهای بیشتری از پلتفرم سرگرمی CarPlay اپل پشتیبانی می کنند، صاحبان خودروهای قدیمی اغلب مجبور می شوند به گزینه های جایگزین روی بیاورند. تویوتا، با این حال، روند ارتقاء برخی از خودروهای 2018 را با CarPlay و Amazon Alexa آغاز کرده است.

تویوتا اولین خودروسازی نیست که پشتیبانی از CarPlay را به خودروهای قدیمی تر ارائه می دهد. مزدا سال گذشته اعلام کرد که پشتیبانی از CarPlay را از سال 2014 به خودروها تعمیم خواهد داد. هزینه ارتقا 199 دلار برای این فرآیند دریافت می کند.

[ad_2]

Source link

بخش کارپلی 9to5mac فارسی تویوتا با تاخیر وارد بازی CarPlay شد و سال گذشته اعلام کرد که این ویژگی برای سه خودروی 2019 خود عرضه خواهد شد. با توجه به تاخیر، خوشحالیم که تویوتا CarPlay را حداقل به برخی از خودروهای 2018 خود ارتقا داده است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

ترازو متصل Withings Body+


برای اخبار بیشتر اپل در 9to5Mac در YouTube مشترک شوید:

مطابق با ماشین و رانندهتویوتا به دارندگان سدان کمری 2018 و مینی ون سینا این امکان را می دهد که CarPlay را به خودروی خود اضافه کنند. در این مرحله، اینها تنها دو وسیله نقلیه ای هستند که تویوتا با پشتیبانی از CarPlay و Alexa بازسازی می کند. این خودروساز می گوید که این فناوری را به “برخی از محبوب ترین وسایل نقلیه خود که در حال حاضر در جاده ها هستند” خواهد آورد.

تویوتا می‌گوید با مالکان کمری و سینا تماس خواهد گرفت و آنها را تشویق می‌کند تا با نمایندگی‌شان تماس بگیرند تا بازسازی کامل شود. این شرکت مشخص نکرده است که این فرآیند چقدر طول می کشد، یا چه نوع هزینه ای با ارتقاء همراه خواهد بود. تویوتا خاطرنشان کرد، با این حال، ممکن است “هزینه های خدمات کمی” در ارتباط با به روز رسانی وجود داشته باشد:

تویوتا می‌گوید مالکان کمری و سینا را مطلع می‌کند و آنها را تشویق می‌کند تا با فروشنده خود در مورد ارتقا تماس بگیرند. نصب در نمایندگی ها انجام خواهد شد. ما با تویوتا تماس گرفتیم تا بپرسیم آیا بازسازی هزینه ای دارد یا خیر، و سخنگوی این برند گفت “ممکن است هزینه خدمات کمی وجود داشته باشد” و فروشندگان می توانند اطلاعات بیشتری را ارائه دهند. تویوتا نمی گوید واقعا چقدر طول می کشد تا نصب کامل شود.

اگر به دنبال اضافه کردن CarPlay به وسیله نقلیه خود هستید، الف تعداد انگشت شماری از جایگزین ها وجود دارد. خلاصه کامل ما را اینجا بخوانید.