اپل برنده دعوی حقوقی دسته جمعی در مورد نقص های امنیتی Spectre و Meltdown شد

داویلا این پرونده را رد کرد زیرا ادعاهای اپل مبنی بر “امن” و “خصوصی” بودن محصولاتش برای حمایت از ادعاهای مشتریان بسیار عمومی بود. داویلا همچنین گفت که بازاریابی این شرکت نادرست یا گمراه کننده نبوده است. گفتن اینکه پردازنده‌های جدید آن سریع‌تر و بادوام‌تر هستند، دروغ نبود زیرا ممکن است وصله‌ها عملکرد را مختل کرده باشند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

در سال 2018، نقص های امنیتی Meltdown و Spectre بر پردازنده های ARM و اینتل تأثیر گذاشت. در حالی که همه دستگاه های مک و iOS تحت تأثیر این آسیب پذیری قرار گرفتند، اپل گفت هیچ سوء استفاده شناخته شده ای وجود ندارد مشتریان را تحت تأثیر قرار می دهد.

تکنیک‌های بهره‌برداری Meltdown و Spectre از اجرای گمانه‌زنی برای دسترسی به حافظه ممتاز – از جمله هسته – از یک فرآیند کاربر با امتیاز کمتر مانند یک برنامه مخرب در حال اجرا بر روی یک دستگاه سوء استفاده می‌کنند.

اپل شکایت دسته جمعی را به دلیل نقض امنیت شکست داد

در حالی که وکلای شاکیان هنوز اظهار نظری نکرده اند، داویلا تا 30 ژوئن به آنها فرصت داده است تا از ادعای خود صرف نظر کنند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


چهار سال پیش، در مورد نقص‌های امنیتی Spectre و Meltdown که بر دستگاه‌های مک و iOS تأثیر می‌گذارند، مطلع شدیم. به گفته این هفته، یک قاضی آمریکایی طرح دعوای دسته جمعی را که اپل را به کلاهبرداری از مشتریان متهم می کند رد کرد. رویترز.

زمینه

ادوارد داویلا، قاضی منطقه ای ایالات متحده در سن خوزه، کالیفرنیا، گفت که مشتریان نتوانستند ثابت کنند که برای دستگاه های خود بیش از حد پول پرداخت کرده اند، زیرا اپل عمداً نقص ها را پوشانده و وصله های امنیتی ارائه کرده است که دستگاه های آن را بسیار کندتر می کند.

رویترز می‌گوید این شکایت پس از آن صورت گرفت که اپل نقص‌های امنیتی Meltdown و Spectre را در سال 2018 فاش کرد. این نقص‌ها به طور بالقوه می‌توانند به هکرها اجازه دسترسی به دستگاه‌های محاسباتی و سرقت محتوای حافظه را بدهند. مشتریان ادعا کردند که اپل برای اولین بار در ژوئن 2017 از نقص ها مطلع شد و تا قبل از آن به اشتراک گذاشت نیویورک تایمز مشکل را گزارش کرد